Ik heb het al 10x geprobeerd, maar kom steeds in een of ander vaag Spanglisch menu uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:27 schreef Delan het volgende:
[..]
wat gaaf zeg, heerlijk!! nu nog het hotel te pakken zien te krijgen anders is het geen vakantie en dat kannie he
ECHT?? wat zonde, dat stond er zoo leuk!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
M'n vriendin kleurt op het moment haar haar blond
Terwijl ze nu van dat prachtige donkere haar heeft
Pics maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het al 10x geprobeerd, maar kom steeds in een of ander vaag Spanglisch menu uit
Nja, ik organiseer wel iets ter plekken
Ik heb alleen beloofd aan iedereen dat als we naar de Dominicaanse Republiek gingen, ik 1 dag in m'n Mankini zou gaan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
euh.. wat is een mankini?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het al 10x geprobeerd, maar kom steeds in een of ander vaag Spanglisch menu uit
Nja, ik organiseer wel iets ter plekken
Ik heb alleen beloofd aan iedereen dat als we naar de Dominicaanse Republiek gingen, ik 1 dag in m'n Mankini zou gaan lopen
Ik heb al een pic dat ik hem thuis aan hadquote:
Heb je geen bril dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Kreator het volgende:
Morgen eindelijk m'n lenzen ophalen. Wat zal dat heerlijk zijn om fok te lezen zonder er met m'n neus bovenop te zitten..
ik heb niks met de pabo, en hoe 'discreet' ze ook moen zijn, mijn ouwelui hoeven niet te weten wat ik allemaal in mn nachtkastje hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee in mn eentje shop ik bij de pabo
Dit is Fok! Please try againquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een pic dat ik hem thuis aan hadmaar het is gewoon te vies om op internet te zetten
Pwnt. Zo heb ik beloofd dinsdag in een konijnenpak het paasontbijt op het werk te serveren...niet wetende dat iemand zo'n ding thuis had en dus ook meeneemt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
de enige keer dat ik het echt leuk vond was 10 jaar geleden in spanje tijden een wk of ek of zo waar nederland in moest spelen en ik onder grote invloed van sangria was, maar ja dan is alles leuk, hahaquote:
Ik woon op mezelf...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks met de pabo, en hoe 'discreet' ze ook moen zijn, mijn ouwelui hoeven niet te weten wat ik allemaal in mn nachtkastje heb
ik zeg foto's maken!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pwnt. Zo heb ik beloofd dinsdag in een konijnenpak het paasontbijt op het werk te serveren...niet wetende dat iemand zo'n ding thuis had en dus ook meeneemt..
Eenschquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks met de pabo, en hoe 'discreet' ze ook moen zijn, mijn ouwelui hoeven niet te weten wat ik allemaal in mn nachtkastje heb
Ik heb ook nog een bril. Vind dat wel makkelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ligt nog in het Luxor hotel.....en ik wil geen bril meer.
ik moet wachten tot mn nagels eraf vallen voor ik mijn lens weer in kan doen.. of tenminste, eruitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Kreator het volgende:
Morgen eindelijk m'n lenzen ophalen. Wat zal dat heerlijk zijn om fok te lezen zonder er met m'n neus bovenop te zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |