voetbal is kut. punt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kots wel, maar ben zoals je aan mijn ondertitel en eventueel mijn icoon kan zien, voor PSV.
Maar of het nu Ajax of Twente wordt boeit me niet echt. Ik hoop op een nieuw wonder natuurlijk. Maar dat lijkt me uitgesloten helaas.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef krengetje het volgende:
Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een hele dikkequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
[..]
helemaal en daarom een dikkevoor jou
Stukke auto nog welquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beter dan een stukke auto.
[..]
Kreng..
Dominicaanse republiek, 9 dagenquote:
Zwolle - Haarlem?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
euh, FF en mata zijn er allebei niet, wie denk je dat er speelt vanavond
bondgenootquote:
Zit al in mijn Barcelona shirt. Helemaal klaar voor de wedstrijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Delan het volgende:
[..]
euh, FF en mata zijn er allebei niet, wie denk je dat er speelt vanavond
Proberen kan geen kwaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef Delan het volgende:
[..]
precies maar denk dat dat toch niet helemaal kan tippen aan FF
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten
Haarlem bestaat niet meerquote:
Liefje!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit al in mijn Barcelona shirt. Helemaal klaar voor de wedstrijd
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kloptheerlijk toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk niet dat mijn ouwelui in oktober zo'n feestje vierenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dominicaanse republiek, 9 dagen
Omdat m'n ouders 25 jaar getrouwd zijn dan
M'n ouders, zussie en haar vriend gaan 18 dagen...
Maar Nicole kon geen vrij krijgen van haar stage, dus blijven wij die eerste 9 dagen alleen thuis en vliegen we er daarna achteraan.
We zijn nu bezig om een soort ceremonie te regelen, trouwbelofte opnieuw afleggen enzo
Ik krijg het hotel alleen niet te pakken, en ze reageren niet op mail
Gelukkig hebben wij daar een vibo voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een hele dikketerug. Als de mannen voetbal kijken moeten wij ons ook maar vermaken he
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Delan het volgende:
[..]
heerlijk toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij daar een vibo voor
Doe je mannetje maar de groeten namens mij. En wens hem veel plezier met de wedstrijd!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Delan het volgende:
[..]
hebben we toch allebei even mazzel ze voor de wedstrijd nog even te spreken!!![]()
Ik doelde meer op het stukke... En die ratel is inderdaad niet normaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die ratel die je hoorde was niet echt normaal.. morgen toch echt maar es bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |