quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een voorwaarde: wel even schoonmaken als je dermee klaar bent.ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦsǝ1ɐʇʞɔnp ɐuɐuɐuɐu oooɥooʍ sǝ1ɐʇʞɔnp
Natuurlijk niet.quote:
Ok goed daar heb je een punt.. Wanneer je inderdaad samenwoont of op jezelf woont.. Maar dat geld niet voor ieder stel natuurlijk dus dan kun je niet in je sexy setje even de duur open doen, naja ok alles kan maar of het heel verstandig is :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een slap excuus, "jij bent me steeds voor"
Ze zullen je ook nooit eens overvallen als je net uit je werk komt met alleen een badjas aan eh
die kans is ook nog aanwezig jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
En het is fucking moeilijk m'n mond te houden.
Ik verwacht eigenlijk eerst gezeur van: "vind je me niet meer aantrekkelijk.. " enzo.
is het er zo eentjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
En het is fucking moeilijk m'n mond te houden.
Ik verwacht eigenlijk eerst gezeur van: "vind je me niet meer aantrekkelijk.. " enzo.
Hij moet de antwoorden maar alvast uit z'n hoofd lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Adfundum het volgende:
-Heb je zorgen?
-vind je me te dik?
-heb je een ander?
krijg je al dat soort geleuter aan je hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |