SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu precies een uurquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:55 schreef Rasher het volgende:
Terechte klacht. Ik ben al uren aan het uitstellen.
Er komt in ieder geval wel iets klaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
Wat is er nou mis met afwassen.
[ afbeelding ]
Het enige probleem dat ik zie is dat het zo nooit klaarkomt.
Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen als het nooit klaarkomt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, wat een leuke woordspelingquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik een keer gedaan met m'n toenmalige vriendin in een hotel. We hadden 2 slaapkamers en alle roomservice vreten wat we niet opkregen in 1 slaapkamer gedumpt. Ik was ook nog eens vergeten het raam daar dicht te doen en het was midden in de zomer. Leek na 2 dagen wel op een dierentuin daarbinnen. Schaamde me toch welquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had een keer anderhalve week laten staan. Was na verloop van tijd fuckin vies gaan stinken en shit begon te leven
mensen die denken dat een vaatwasser snel is, en duur bovendien, damn hier een twee persoonshuishouden, afwasjes stellen nooit iets voor, zou echt niet weten wat met ik met zo'n energieslurper zou moetenquote:
WORD!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
mensen die denken dat een vaatwasser snel is, en duur bovendien, damn hier een twee persoonshuishouden, afwasjes stellen nooit iets voor, zou echt niet weten wat met ik met zo'n energieslurper zou moeten
Ja! Het beste kan je 's avonds laat afwassen, maar daar heb ik dan echt geen zin meer in na een wedstrijd en een paar biertjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Het frustrerende is dat de gootsteen zich na de gedane afwas weer heel snel vult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |