abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80498169
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Knavia het volgende:
Het gaat meer om je lichaamstaal, voor mij althans.
Niet wegkijken als ik je aankijk (dat moet ik juist doen, als je naar míj kijkt).
Een goed gesprek kunnen onderhouden. Onderwerp is niet eens belangrijk, gewoon iets nemen wat je boeit en waar je gepassioneerd over kan praten zolang het maar geen boekhouden ofzo is.
En een drankje aanbieden, wordt gegarandeerd gewaardeerd want mannen die ík na 15 minuten moet vragen of ze misschien wat willen drinken die komen niet ver.
Beetje de ouderwetse waardes hoog houden. Dat mis ik nog wel eens bij de mannen van tegenwoordig.
Meiden die alleen volgens de standaard regels werken. Als jij een vent lekker vind versier je hem toch wel en laat jij je niet versieren.
  maandag 19 april 2010 @ 22:05:12 #127
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80500249
ja ach de grote discussie over waar je iemand ontmoet. Irl of internet.
Ondertussen zitten zoveel mensen zo vaak op internet dat het niet gek is dat er zoveel relaties ontstaan via internet, of het nou een dating site is of een site zoals fok!.
Wat ik wel jammer vind is dat mensen zo kortaf zijn op "dating" sites. Als je hier iemand een berichtje stuurt krijg je bijna altijd wel een reactie terug. Vaak stuur je dan ook een berichtje zonder dat je direct een relatie met iemand wil. Bij sites als RP vooral die site is erg, krijg je vaak niet eens een reactie terug. Je gaat dan aan jezelf twijfelen, van wat moet je nog doen om er tussenuit te springen. Ik ben zoals ik ben en echt niet op mijn mondje gevallen, maar als ik na 10 keer een normaal bericht te hebben gestuurd geen reacties terug krijg, dan houd het ook op. Want om nou alle leden van de site aan te spreken om de zien wie wel wat terug stuurt is nou niet echt mijn ding.

Ik heb een relatie van 3 jaar overgehouden aan iemand die ik via ICQ had ontmoet, ik heb een relatie van 6 maanden gehad met iemand die ik via Hyves sprak. Nog een aantal korte dating ervaringen van allemaal rond de 3 maanden via hyves of Paiq. Maar 0 via rp, 0 via lexa.

Ik hou er ook helemaal niet van om zo actief op die sites te moeten speuren naar een potentiële partner, het kost teveel tijd en bijna niemand spreekt mij aan. En dan waarom ik in real life zo weinig meiden ontmoet is best simpel. Bijna al mijn vrienden zijn verhuist, bijna iedereen in mijn vriendenkring heeft een relatie. Dus stappen zit er maar heeeeeeeeeel af en toe in. En om nou in mijn uppie te gaan stappen....
Ondertussen ben ik 28, een jaar geen date gehad.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_80501299
Ik heb via rp een enkele date gehad, een paar keer bijna maar na alle moeite die je doet om de saaiheid te overwinnen, moet je alleen maar meer moeite doen om bij een date te komen. De eerste week kreeg ik al meteen iemand, die heb ik een paar keer aan de telefoon gehad maar die moest net invallen als leidster van een kinderopvang en had het heel druk en voorlopig geen tijd voor een date. Ik was beledigd en zei "laat dan maar zitten".

Ook een keer een meid, vroeg haar uit naar zo'n rp singlefeest maar ze was ziek en zou het misschien niet halen. 2mnd lopen chatten, maar ze bleef maar inloggen op rp en op een gegeven moment zag ik haar niet meer online op msn, terwijl ze wel elke keer inlogde op rp. Onder het chatten maakte ik elke keer stiekum de opmerking: " als je me vriend nou leuker vind als ik" of iets dergelijks, zei ze elke keer dat ik me niet moest aanstellen. Ik dacht zit wel goed. Maar ze was ondertussen al 2mnd ziek en niet meegegaan naar het feest, dus ik voelde me aan het lijntje gehouden. Ik zei er wat van en toen zei ze dat ik haar claimde en verbrak zij het contact.

En nog veel meer van dit soort barrieres die je normaal gesproken gewoon kan uitpraten. Vindt het ook zonde dat dit soort dingen zo moeten verlopen. Maar je kan gewoon niet anders met nog een beetje gezond verstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 19-04-2010 22:42:00 ]
UITGESCHREVEN
pi_80505542
Zie je. 80% procent van de online dates op zulke sites hebben issues.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:26:14 #130
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80513525
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef picardmike het volgende:
Ook een keer een meid, vroeg haar uit naar zo'n rp singlefeest maar ze was ziek en zou het misschien niet halen. 2mnd lopen chatten, maar ze bleef maar inloggen op rp en op een gegeven moment zag ik haar niet meer online op msn, terwijl ze wel elke keer inlogde op rp. Onder het chatten maakte ik elke keer stiekum de opmerking: " als je me vriend nou leuker vind als ik" of iets dergelijks, zei ze elke keer dat ik me niet moest aanstellen. Ik dacht zit wel goed. Maar ze was ondertussen al 2mnd ziek en niet meegegaan naar het feest, dus ik voelde me aan het lijntje gehouden. Ik zei er wat van en toen zei ze dat ik haar claimde en verbrak zij het contact.
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80513683
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
Dat dus.
pi_80515516
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
gaat toch wat leuks doen met zijn tweeën ... ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_80517722
Eigenlijk is het ook wel logisch dat die vrouw naar iemand anders op zoek ging. Welke oen zegt dan ook tegen zijn date 'als je me vriend nou leuker vindt'? En dan nog verontwaardigd zijn wanneer ze niks meer van zich laat horen.
pi_80519280
quote:
Eigenlijk is het ook wel logisch dat die vrouw naar iemand anders op zoek ging. Welke oen zegt dan ook tegen zijn date 'als je me vriend nou leuker vindt'? En dan nog verontwaardigd zijn wanneer ze niks meer van zich laat horen.
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.
UITGESCHREVEN
pi_80519422
Niet in jouw geval, want deze had je trucje door.
pi_80519493
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
Oh, nieuwe tactiek. Vertel!
pi_80519649
quote:
Niet in jouw geval, want deze had je trucje door.

Nee dan had ze gezegd: "als je vriend lekkerder is dan switch ik gewoon". Dan gaat bij mij het evolutonaire belletje rinkelen van er zijn kapers op kust.

Maar er zaten weken tussen nogmaals het ene heeft niks met het andere te maken. De weken daarna was ze nog allemaal geile bijnaampjes aan het verzinnen voor mij.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:26:17 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80520358
quote:
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventje

Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn, maar het lukt je nog nieteens op een site als RP. Sorry hoor
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef picardmike het volgende:
Maar er zaten weken tussen nogmaals het ene heeft niks met het andere te maken. De weken daarna was ze nog allemaal geile bijnaampjes aan het verzinnen voor mij.
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:46:34 #139
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80521066
Een aantal dates gehad via RP en mijn huidige vriendin ontmoet via Parship. Voor mij was het een uitkomst, ik heb een hekel aan in de kroeg hangen, en zoek ook niet iemand die dat vaak doet. Dan is het dus ook onlogisch om in een kroeg naar een meid te zoeken.

Ik heb ook een aantal dates gehad die wat minder waren, maar over het algemeen vrij 'normale' meiden getroffen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_80521233
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:
Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn...
Een echte koning regelt niet, die krijgt het in de schoot geworpen.
pi_80521784
quote:
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!
UITGESCHREVEN
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:11:43 #142
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522046
quote:

[..]

Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.
Jij bent niet bepaald het alfa-mannetje he
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:12:49 #143
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522091
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventje

Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn, maar het lukt je nog nieteens op een site als RP. Sorry hoor
[..]

Dat dus.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:13:32 #144
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80522118
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:

[..]

Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!
Je weet het goed te verbergen

[ Bericht 7% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 20-04-2010 15:37:57 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:36:35 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80522955
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:54:12 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80533509
Ow, aanvulling op eerdere verhaal.

Datingsites... ook veel PABO-trutjes, psychologiestudentjes, communicatiemutsen en zorgfiguren, vrouwen die niet veel leuke heren tegengekomen. Ze zijn niet zozeer desperate, maar de echt leuke worden vaak wel bereikt. Een beetje middelmaat heerst op sites als RP en Lexa, ik vond het niet zo boeiend

Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.

Goede ervaring, lekker wijf, maar je bouwt nix op.

[ Bericht 27% gewijzigd door DenWauwelaar op 20-04-2010 20:00:17 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80535091
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]
Ach ik heb ook een keer een hele avond oogcontact gehad met een meisje en toe ze wegging en toch nog zwaaide naar me ben ik erachteraan gerend en hebben we wat afgesproken. Op dat moment was het ook echt van nu of nooit. Daar heb ik een tijdje wat mee gehad. En het zit natuurlijk ook in je karakter. Ben je een stil iemand dan doe je ook niet zoveel.
Dit soort mensen hebben natuurlijk ook geen internetdating nodig . Heb het zelf ook een keer meegemaakt maar ben er toen te laat achter gegaan. Foetsie. Leuk te horen dat het sommige andere dus wel lukt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80535157
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow, aanvulling op eerdere verhaal.

Datingsites... ook veel PABO-trutjes, psychologiestudentjes, communicatiemutsen en zorgfiguren, vrouwen die niet veel leuke heren tegengekomen. Ze zijn niet zozeer desperate, maar de echt leuke worden vaak wel bereikt. Een beetje middelmaat heerst op sites als RP en Lexa, ik vond het niet zo boeiend

Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.

Goede ervaring, lekker wijf, maar je bouwt nix op.
Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:38:20 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80535387
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doet
Niets. Ik heb al 2,5 jaar een vriendin. Ik deel slechts mijn ervaringen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80545257
quote:
Ja het is wel geinig met die vrouwen die in de zorgwereld zitten en totaal geen man tegenkomen. Ik heb is een paar weken gewerkt voor de gemeente rotterdam, kwam ik regelmatig bij zorginstellingen waar alleen maar vrouwen rondliepen en de ene nog mooier dan de ander. Ze waren allemaal zo toeschietelijk als de pest als je wat tegen ze zei, je kon ze bijna spontaan op hun mond pakken. De meeste hebben het contact met de mannenwereld ook helemaal verloren ze snappen helemaal niks meer van mannen.

Op datingsites zijn ze echter wat moeilijker.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')