Meiden die alleen volgens de standaard regels werken. Als jij een vent lekker vind versier je hem toch wel en laat jij je niet versieren.quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Knavia het volgende:
Het gaat meer om je lichaamstaal, voor mij althans.
Niet wegkijken als ik je aankijk (dat moet ik juist doen, als je naar míj kijkt).
Een goed gesprek kunnen onderhouden. Onderwerp is niet eens belangrijk, gewoon iets nemen wat je boeit en waar je gepassioneerd over kan praten zolang het maar geen boekhouden ofzo is.
En een drankje aanbieden, wordt gegarandeerd gewaardeerd want mannen die ík na 15 minuten moet vragen of ze misschien wat willen drinken die komen niet ver.
Beetje de ouderwetse waardes hoog houden. Dat mis ik nog wel eens bij de mannen van tegenwoordig.
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef picardmike het volgende:
Ook een keer een meid, vroeg haar uit naar zo'n rp singlefeest maar ze was ziek en zou het misschien niet halen. 2mnd lopen chatten, maar ze bleef maar inloggen op rp en op een gegeven moment zag ik haar niet meer online op msn, terwijl ze wel elke keer inlogde op rp. Onder het chatten maakte ik elke keer stiekum de opmerking: " als je me vriend nou leuker vind als ik" of iets dergelijks, zei ze elke keer dat ik me niet moest aanstellen. Ik dacht zit wel goed. Maar ze was ondertussen al 2mnd ziek en niet meegegaan naar het feest, dus ik voelde me aan het lijntje gehouden. Ik zei er wat van en toen zei ze dat ik haar claimde en verbrak zij het contact.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:
Als je dat soort kansloze opmerkingen maakt ga je sowieso niks regelen. Dat komt echt enorm onzeker over. En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
En wie neemt iemand nou als eerste date mee naar een RP singlesfeest?
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.quote:Eigenlijk is het ook wel logisch dat die vrouw naar iemand anders op zoek ging. Welke oen zegt dan ook tegen zijn date 'als je me vriend nou leuker vindt'? En dan nog verontwaardigd zijn wanneer ze niks meer van zich laat horen.
Oh, nieuwe tactiek. Vertel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
quote:Niet in jouw geval, want deze had je trucje door.
Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventjequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef picardmike het volgende:
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef picardmike het volgende:
Maar er zaten weken tussen nogmaals het ene heeft niks met het andere te maken. De weken daarna was ze nog allemaal geile bijnaampjes aan het verzinnen voor mij.
Een echte koning regelt niet, die krijgt het in de schoot geworpen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:
Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn...
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!quote:Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben
Jij bent niet bepaald het alfa-mannetje hequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het werkt juist goed bij vrouwen als je je onzekerder voordoet dan je bent en ze neemt nog een vriendin mee dus 2x kans. Zaten trouwens weken tussen hoor.
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd naar wat voor'n types jij op 'jacht' gaat die positief reageren op een onzeker ventje
Maargoed, je beweert al langer de koning van het regelen te zijn, maar het lukt je nog nieteens op een site als RP. Sorry hoor
[..]
Oh laatmaar. MBOers die mekaar via MSN opgeilen voordat ze elkaar uberhaupt gezien hebben![]()
Je weet het goed te verbergenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau, ik heb hbo informatica, dank u!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef picardmike het volgende:
Geen wonder dat je ruzie krijgt met mbo-ers met zon domme instelling krijg je met iedereen ruzie. Dit was trouwens een kinderleidster op hbo niveau
Dit soort mensen hebben natuurlijk ook geen internetdating nodigquote:Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ach ik heb ook een keer een hele avond oogcontact gehad met een meisje en toe ze wegging en toch nog zwaaide naar me ben ik erachteraan gerend en hebben we wat afgesproken. Op dat moment was het ook echt van nu of nooit. Daar heb ik een tijdje wat mee gehad. En het zit natuurlijk ook in je karakter. Ben je een stil iemand dan doe je ook niet zoveel.
Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doetquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow, aanvulling op eerdere verhaal.
Datingsites... ook veel PABO-trutjes, psychologiestudentjes, communicatiemutsen en zorgfiguren, vrouwen die niet veel leuke heren tegengekomen. Ze zijn niet zozeer desperate, maar de echt leuke worden vaak wel bereikt. Een beetje middelmaat heerst op sites als RP en Lexa, ik vond het niet zo boeiend
Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.
Goede ervaring, lekker wijf, maar je bouwt nix op.
Niets. Ik heb al 2,5 jaar een vriendin. Ik deel slechts mijn ervaringen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met die vorige post van je vraag ik me af wat je nog op die dating sites doet
Ja het is wel geinig met die vrouwen die in de zorgwereld zitten en totaal geen man tegenkomen. Ik heb is een paar weken gewerkt voor de gemeente rotterdam, kwam ik regelmatig bij zorginstellingen waar alleen maar vrouwen rondliepen en de ene nog mooier dan de ander. Ze waren allemaal zo toeschietelijk als de pest als je wat tegen ze zei, je kon ze bijna spontaan op hun mond pakken. De meeste hebben het contact met de mannenwereld ook helemaal verloren ze snappen helemaal niks meer van mannen.quote:Een keer een neukertje gehad die in de zorg zat ( ook via internet), dat werkte echt niet. We hadden zo'n beetje een tijdsraming van 2 uur dat we elkaar konden treffen voor ze weer moest slapen of nightshift in moest. Enige dat we deden is neuken. Op zich wel briljant, maar dat gaat ook vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |