abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80029967
Voor 200 euro kun je beter een paar keer naar de hoeren gaan. Geen gezeik en je hebt tenminste wat. Vooral die Spaanse, boh die zijn goed nat.
  woensdag 7 april 2010 @ 02:50:16 #27
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_80030001
1 keer geneukt via paiq. Ze was gek als een deur, maar wel lekker strak. Was vooral erg bizar.
  woensdag 7 april 2010 @ 11:58:05 #28
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_80037917
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef fokkurt het volgende:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
het is mogelijk.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_80039227
Ik heb 1 keer iemand via een gewone site leren kennen (in de tijd van de chatsites, begin deze eeuw haha). Die jongen was echt leuk, ook irl, heb nog jaren contact met hem gehouden.

Via datingsite heb ik 2 dates gehad. De eerste was verschrikkelijk lelijk maar de tweede was erg leuk. Daar heb ik zelfs een kind mee gekregen zo leuk
pi_80046148
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:39 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb 1 keer iemand via een gewone site leren kennen (in de tijd van de chatsites, begin deze eeuw haha). Die jongen was echt leuk, ook irl, heb nog jaren contact met hem gehouden.

Via datingsite heb ik 2 dates gehad. De eerste was verschrikkelijk lelijk maar de tweede was erg leuk. Daar heb ik zelfs een kind mee gekregen zo leuk
En woon je nog samen met hem?
pi_80047237
Nee dat niet, maar is dat van belang? Net of je met partners die je irl leert kennen wel gegarandeerd voor altijd samenblijft?
pi_80047660
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Wazeggie het volgende:
Nee dat niet, maar is dat van belang? Net of je met partners die je irl leert kennen wel gegarandeerd voor altijd samenblijft?
Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.
pi_80047968
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.
? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.
pi_80048292
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:38 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.
Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.

Maar jullie zijn vast die ene uitzondering. Kunnen uitstekend met elkaar overweg, wonen erg dicht bij elkaar en hebben jullie bezigheden zo op elkaar afgestemd dat het kind precies weet waar het aan toe is.
pi_80048456
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.

Maar jullie zijn vast die ene uitzondering. Kunnen uitstekend met elkaar overweg, wonen erg dicht bij elkaar en hebben jullie bezigheden zo op elkaar afgestemd dat het kind precies weet waar het aan toe is.
Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.
pi_80048737
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.
Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.
pi_80049399
er zijn best leuke mensen te vinden op een datingsite, een paar keer een date gehad, waarbij het de ene keer heel leuk was en de andere keer was het helemaal niks, het verschilt, maar dat is ook zo als je iemand in de kroeg leert kennen,
en het is natuurlijk ook maar net welke definitie jij aan leuk verbind.
S. 2014
J. 2016
pi_80050737
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:50 schreef klotefokker het volgende:
1 keer geneukt via paiq. Ze was gek als een deur, maar wel lekker strak. Was vooral erg bizar.
Heette ze toevallig Baukje?
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_80064342
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Piccalilly het volgende:

[..]

Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.
Ik leef mijn leven zoals het komt en ik kijk zelden terug met wrok. Is zinloos, ieder persoon die in mijn leven is of is geweest heeft tot levenslessen en/of inzichten geleid die ik daarvoor niet had. Dus als ik het over mocht doen, deze betreffende relatie, dan zou ik dat gewoon weer doen.
  woensdag 7 april 2010 @ 23:12:13 #40
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80066590
Ik ken mensen waarbij datingsites wel degelijk succes hadden, dus het is wel mogelijk.
pi_80066945
Een datingsite werkt alleen:
1. als je heel lang ja kan zeggen tegen vrouwen en het ook echt meent.
2. Stap 1 altijd blijft volgen en niet aan stap 2 denkt.
3. Heel veel berichten stuurt en kan volhouden dat je het niet doet.
4. Heel veel gedult heb en bereid om veel te betalen.
en het belangrijkste wat alles in 1 doet:

vertrouwen hebben dat je op de juiste types valt(geld ook voor vrouwen trouwens)
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 april 2010 @ 02:51:37 #42
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80070574
sjah fokkert, als je meteen al fake fake begint te schreeuwen op fobo,s zul je gewoon nog een paar keer vaker in de buidel moeten tasten joh

nu zal ik maar effe serieus doen he..
verder 1 keer gedate via een site (zoosk) was een leuke vent, supergezellig en niet echt de lelijkste van de klas.
was meteen de dolste date die ik ooit voor de eerste keer gehad heb, binnen 2,5 uur spetterende seks en de date duurde meteen 2 dagen en 2 nachten dus dat zegt best wel wat.
verder kwam er niet echt veel van, maar dat vond ik op 1 of andere manier niet eens zo erg eigenlijk.
Ik spreek hem nog wel eens via internet, thats all.

Je zou zoosk eens uit moeten proberen.
Het is gratis te doen als je een beetje creatief bent met het leggen van contacten en het doorspelen van e mail adresjes.

sow en nou nie meer zo kattig wezen tegen mij he??

edit: t was zoosk niet, dat zuigt een beetje, daar kan niet veel, het was badoo, die is helemaal gratis en je kunt meteen nog chatten en alles ook, die is wel grappig.
kijk eens zou ik zeggen want een internet date is best spannend.....

[ Bericht 1% gewijzigd door zoeeeeeee op 08-04-2010 10:54:25 ]
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
pi_80086323
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.

Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.

Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.

De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.

Een maand geleden dacht ik eindelijk een vriendin te hebben maar de seksuele prestaties zijn onder de maat dus die dumpte mij om die rede. Vrouwen zijn voor mij onbereikbaar, mijn kruid is daar niet tegen opgewassen!

[ Bericht 15% gewijzigd door sheriffwest op 08-04-2010 15:54:19 ]
  donderdag 8 april 2010 @ 15:51:47 #44
167595 mirved
Infobesitas
pi_80086629
Ligt aan de leeftijd. Ik heb het idee dat leuke jonge vrouwen totaal geen reden hebben om op een datingsite te zitten. Die hebben genoeg andere manieren om iemand te leren kennen. Alleen echt wanhopige figuren zitten erop (jonger). Ik denk dat als je op 30+ zit dat anders is omdat de manieren om een ander te vinden dan wat kleiner zijn geworden. Dus dan is er natuurlijk meer kans dat er iets fatsoenlijks tussen zit.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:52:34 #45
167595 mirved
Infobesitas
pi_80086661
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.

Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.

Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.

De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.

Je troll is overduidelijk.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80101153
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:

Een maand geleden dacht ik eindelijk een vriendin te hebben maar de seksuele prestaties zijn onder de maat dus die dumpte mij om die rede. Vrouwen zijn voor mij onbereikbaar, mijn kruid is daar niet tegen opgewassen!
pi_80110243
Via internet heb ik:

- 1 iemand leren kennen via een chatsite. Was nog in het stenen tijdperk Dit is uiteindelijk uitgelopen op een knipperlicht relatie. Alhoewel ze al anderhalf jaar een andere vriend heeft geeft ze nog regelmatig te kennen dat ze nog... gevoelens... heeft voor me

- 1 iemand leren kennen via een profielensite. Was nog via een verre voorloper van hyves en een slap aftreksel van cu2. Heb er ongeveer 2 weken verkering mee gehad was de eerste persoon die ik ooit irl van het internet ontmoette. Eigelijk waren we ook nog te jong voor zo'n internetonderneming. Ze woonde niet om de hoek en ik kon de reisjes van mn zakgeld betalen. Zij bracht tijdens de paar keer dat we elkaar zagen telkens haar hele vriendenclub mee, dus we hadden ook nooit een momentje voor onszelf

- 1 iemand leren kennen via een echte dating site. Dit noem ik trots mijn '1-shotter'. Ik had me gratis bij wijze van proef ingeschreven op relatieplanet. Had uiteindelijk naar slechts 1 iemand een bericht gestuurd en had gelijk beet. Toch een leuke relatie aan overgehouden van ongeveer 3 maanden

- 2 mensen leren kennen via online games. De eerste is een lang verhaal waarmee ik jullie niet zal vervelen De 2e leerde ik kennen tijdens mijn korte world of warcraft verslaving ongeveer een maand verkering met haar gehad. Was een eerste klas slet en ex-junkie.

Zijn datingsites het waard? Zeker niet.
Ze zijn veel te duur en je moet er teveel moeite voor doen. Meeste vrouwen die erop zitten zijn rot verwend door de overvloed aan keuze aan mannetjes. Als er ook maar 1 puntje is wat ze niet bevalt aan je (bijvoorbeeld je haarkleur, je sterrenbeeld of omdat de verf op je muur niet wit maar cremewit is), word je al afgewezen.
Je kan geluk hebben zoals ik had maar in 9999 van de 10000 gevallen vis je achter het net
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:14:27 #48
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80131952
ook ooit eens een figuur via youtube ontmoet
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
pi_80155606
Ts wat ik me eigenlijk afvraag is of datingsites ook aan belangenverstrengeling kunnen doen en hoe dit te controleren valt? De meeste kleinere sites doen het overduidelijk.

Ik plaatste in het verleden welleens foto's en die werden gewoon zomaar verwijderd door rp, dan krijg je een lijst te zien waarop die foto afgekeurd wordt, en zie dat hij eigelijk aan alle voorwaarden voldoet. Ga je vragen waarom die verwijdert wordt sturen ze je dezelfde lijst weer. Vraag ik me af op welke gronden mag een datingsite je foto zomaar weigeren als die aan alle voorwaarden voldoet?

Als dat kan kunnen ze toch ook andere belangen verstrengelen?
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 april 2010 @ 01:06:15 #50
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_80291124
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doen Gewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar

Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')