het is mogelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef fokkurt het volgende:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
En woon je nog samen met hem?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:39 schreef Wazeggie het volgende:
Ik heb 1 keer iemand via een gewone site leren kennen (in de tijd van de chatsites, begin deze eeuw haha). Die jongen was echt leuk, ook irl, heb nog jaren contact met hem gehouden.
Via datingsite heb ik 2 dates gehad. De eerste was verschrikkelijk lelijkmaar de tweede was erg leuk. Daar heb ik zelfs een kind mee gekregen zo leuk
Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Wazeggie het volgende:
Nee dat niet, maar is dat van belang? Net of je met partners die je irl leert kennen wel gegarandeerd voor altijd samenblijft?
? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Nee dat is niet van belang, maar het tekent jouw onnozelheid wel dat je het als "zo leuk" omschrijft, terwijl jouw kind grotendeels zonder vader opgroeit. Echt een succesverhaal.
Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
? Waar zeg ik dat mijn kind grotendeels zonder vader opgroeit dan? Hij ziet zijn vader iedere dag hoor.
Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Dan nog wordt het er elke dag mee geconfronteerd dat zijn ouders los van elkaar leven.
Maar jullie zijn vast die ene uitzondering. Kunnen uitstekend met elkaar overweg, wonen erg dicht bij elkaar en hebben jullie bezigheden zo op elkaar afgestemd dat het kind precies weet waar het aan toe is.![]()
Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik kan idd nog uitstekend met hem opschieten hoor, moet je je daar tegenwoordig ook al voor verdedigen? TS vraagt naar ervaringen op datingsites, nu ik heb de ervaring dat er leuke en minder leuke mensen zijn daar. Lijkt wel het echte leven. Dat mijn relatie fout liep, heeft niet veel te maken met dat we elkaar op een datingsite leerden kennen.
Heette ze toevallig Baukje?quote:Op woensdag 7 april 2010 02:50 schreef klotefokker het volgende:
1 keer geneukt via paiq. Ze was gek als een deur, maar wel lekker strak. Was vooral erg bizar.
Ik leef mijn leven zoals het komt en ik kijk zelden terug met wrok. Is zinloos, ieder persoon die in mijn leven is of is geweest heeft tot levenslessen en/of inzichten geleid die ik daarvoor niet had. Dus als ik het over mocht doen, deze betreffende relatie, dan zou ik dat gewoon weer doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Ja en vervolgens kwalificeer je zo'n falend verhaal als "zo leuk". Het gaat ook niet om de manier waarop je hem hebt leren kennen. Als iemand zegt "ik leerde Hans 4 jaar geleden kennen bij de viskraam op de markt en kregen heel fijn samen een kind, maar wonen niet meer samen", vind ik dat ook een behoorlijk sneu verhaal. Niet op de laatste plaats vanuit het kind geredeneerd.
Je troll is overduidelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.
Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.
Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.
De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:44 schreef sheriffwest het volgende:
Datingsites zijn kut..heb 4 jr op een relatieplanet gestaan zonder een date te krijgen! Ben zon 18 maanden betaalt lid geweest.
Heb met een stuk of 20 dames contact gehad, die stalk ik nu maar dagelijks, want ze willen niet vertellen waarom ze ineens afhaken. Komt omdat ik enigskind ben en dat willen ze je niet vertellen.
Toch weet ik dat het niet aan mij ligt heb een perfect bmi van 21 en ben een gezonde man. Alle 20 contacten heb ik zelf geregeld, een msn voor aangemaakt en nu is die lijst helemaal leeg. Ze hebben me allemaal geblokt.
De laatste was 2mnd geleden, die heb ik een jaar niet gesproken. Dan zeg je wat na een jaar en dan wordt je geblokt.
Een maand geleden dacht ik eindelijk een vriendin te hebben maar de seksuele prestaties zijn onder de maat dus die dumpte mij om die rede. Vrouwen zijn voor mij onbereikbaar, mijn kruid is daar niet tegen opgewassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |