Die zie ik zelden eigenlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit is ook zo een toppertje
Je ware liefde is niet diegene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.
Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.
Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.
Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel kliktequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..
Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.
Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.
(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Dat is juist een voordeel van online daten, me dunkt. Bij meisjes uit de kroeg moet je nog maar afwachten of die zaken allemaal matchen...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Monco10 het volgende:
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes ziet
Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
![]()
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
oeh die is killing inderdaad, net als ik ben spontaan en heb een goed gevoel voor humor, mag ikd at zelf bepalen aub!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.
Sja ik weet natuurlijk niet exact hoe dat zit, maar ik zie best wel mooiere mannen dan ikzelf ben.Het doorslaggevende punt is gewoon niet uiterlijk bij vrouwen, maar het 'gevoel' dat ze bij je hebben. Hoe je daarop stuurt, geen idee, maar feit is dat mannen met zelfvertrouwen vaker dat 'gevoel' oprakelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.
OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.
Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.
"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.
"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
![]()
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.
HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?
Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------
En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig ditIk heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
![]()
Wat een pareltje.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]Jij bent echt volledig kansloos bij welke vrouw dan ook volgens mij.
Letterlijk zei ze dit:quote:Op maandag 14 juni 2010 09:46 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehad
-edit-
[..]
Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel klikte
Daar zou ik niet aan beginnen. Als het een leuke date was dan zeg je na afloop gewoon "ik vond het heel leuk en gezellig met je bla bla, heb je zin om nog een keer wat af te spreken".quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef sjippen het volgende:
Qua gespreksonderwerpen dan, is aan het einde van je date rechtuit spreken over wat je van elkaar vindt done of niet?
Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
Heb je het nu over vrouwen of over FOKkers achter de pc?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint._!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:
Ik plaats mijn reactie niet zonder reden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.
Xeanor, jij weet verder niks over mij dus zou maar ff dimmen
In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er. Mijn profiel is in een week 50x bekeken, 40 reacties verstuurd, 6 hebben terug (en vriendelijk) geantwoord. Dus Xeanor, zo slecht doe ik het nou ook weer niet. Rot nu maar weer op naar je holletje waar je uit bent gekropen.![]()
En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:
In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er.
Een aangenaam gesprek voeren heeft helemaal niets te maken met mannelijke trots. Mannelijke trots heeft ook niets te maken met op een achterlijke wijze pessimistisch te zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
Die hangt bij de meeste mannen tussen de benen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |