abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82750403
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dit is ook zo een toppertje

Je ware liefde is niet diegene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Die zie ik zelden eigenlijk.
pi_82776163
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben zelf ook maar een average guy, maar heb wel zelfvertrouwen. En dat trekt vrouwen aan ja.
Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_82776300
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef sjippen het volgende:
De dag erna een kort mailtje dat ze nu toch niet meer wil afspreken, geen xjes en vrolijke dingen meer en stante pede gedefriend op facebook.

Ik zou dat kunnen begrijpen als ik enorm lelijk was, uren in de wind uit m'n bek stonk of met kleren uit de jaren 70 kwam aanzetten, maar neen: ik zie er goed uit en gewoon verzorgd. Ik kwam enkel net van m'n werk waardoor ik mss niet helemaal tiptop fris aan de start kwam. Zoiets is wel menselijk misschien.

Kwestie is dat je je hoofd wat laat zot maken, en dan genadeloos hard afgekeurd wordt. Goed voor je zelfvertrouwen is het dus niet, maar heb volgende week al een nieuwe date met een ander meisje.
Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehad

-edit-
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:

[..]

Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..

Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.

Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.

(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel klikte

[ Bericht 33% gewijzigd door Knipoogje op 14-06-2010 09:52:09 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_82776675
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Monco10 het volgende:
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes ziet
Dat is juist een voordeel van online daten, me dunkt. Bij meisjes uit de kroeg moet je nog maar afwachten of die zaken allemaal matchen...
  maandag 14 juni 2010 @ 10:53:28 #280
76207 nerd4sale
Het is wat
pi_82778284
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.
pi_82780446
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Idem, deze komt vlak na "prettig gestoord" in mijn lijst met afknappers.
oeh die is killing inderdaad, net als ik ben spontaan en heb een goed gevoel voor humor, mag ikd at zelf bepalen aub!
S. 2014
J. 2016
pi_82781172
Het schijnt dat je in het profiel wel moet selecteren ´opzoek naar relatie´ en ´wel een kinderwens´, ook al is het niet van toepassing, grotere kans dat een vrouw geïnteresseerd is.
  maandag 14 juni 2010 @ 12:16:52 #283
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_82781440
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Veel mannen die als knap betiteld worden beschouwen zichzelf als average. Wat dat betreft is iemands mening zo ontzettend ehm, zijn mening. Ik ken iemand die klaagt dat ie nou nooit eens een leuke vrouw tegenkomt. En die ziet er zelf behoorlijk knap uit. Dus eens een fototest mee gedaan. Die betitelt vrouwen die 95% van de mannen als 'zeer aantrekkelijk' als 'matig'
Sja ik weet natuurlijk niet exact hoe dat zit, maar ik zie best wel mooiere mannen dan ikzelf ben.Het doorslaggevende punt is gewoon niet uiterlijk bij vrouwen, maar het 'gevoel' dat ze bij je hebben. Hoe je daarop stuurt, geen idee, maar feit is dat mannen met zelfvertrouwen vaker dat 'gevoel' oprakelen.

Natuurlijk is een basisniveau aan uiterlijk ook nodig, maar je moet wel erg lelijk zijn om onder dat basisniveau te komen. Ik ben een vrij average uitziende gozer met zelfvertrouwen en heb aandacht van mooie vrouwen, dat is wat ik zie.

Overigens, over het punt van keuringen. Alle vrouwen gaan je keuren op zo'n date. Doen ze het niet bewust, dan doen ze het wel onbewust. Dat is ook niet erg, je moet er alleen niet zoveel van aantrekken. Als je niet jezelf kunt zijn bij iemand, dan is iemand je ook niet waard.

Kortom, hou het simpel en hou die verwachtingen klein.

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 14-06-2010 12:28:03 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 14 juni 2010 @ 18:29:48 #284
207809 Bauglir
Run On For A Long Time...
pi_82797101
hahaha, so true . Vertelde ik laatst een vriend van me (had wel online daten gedaan) maar echt _iedereen_ is dol op reizen.... echt wtf :S.
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.

OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.

Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.

"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.

"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.

"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
I'm an enigma, a mystery wrapped in a riddle...
pi_82804038
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.

HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?

Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------

En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig dit Ik heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
Jij bent echt volledig kansloos bij welke vrouw dan ook volgens mij.
pi_82812458
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Wat een pareltje.
pi_82812505
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Duidelijk een verschil in verwachtingen. Jij kwam daar voor een gezellige date, beetje kennis leren maken. Zij kwam daar om je te keuren en te controleren of je past in haar toekomstplanning. Heb ook wel eens van dit soort types gehad

-edit-
[..]

Of misschien is dit het wel. Moet je terugmailen dat je dit niet verwacht had aangezien je het wel vond klikken en dat ze niet hoeft te denken dat ze een verkeerde indruk heeft gemaakt. Je houdt immers wel van vrouwen die weten wat ze willen (en niet van onzekere saaie meiden). Dan draai je het verhaal een beetje om. Heb je kans dat ze inderdaad zoals hierboven gezegd wordt weer positief wordt of juist gaat bakkeleien over waar je het idee vandaan hebt dat het wel klikte
Letterlijk zei ze dit:

"Wat het afspreken betreft. Ik vond het wel gezellig, maar ik kreeg niet het gevoel dat er meer in zit. Dus ik zou het liever bij 1 keer laten. We hebben allebei weer wat ervaring op gedaan met afspreken é.

Ik wens je nog veel succes toe!

Groetjes"

Ik heb geantwoord dat ik het wel jammer vond en dat ik wat tijd nodig hebben om aan nieuwe mensen te wennen en ze zo echt te leren kennen. Dat ik daarom graag nog een keertje afspreek...

Natuurlijk niks meer...

Voor de date ging het zo:

"Piep!
blablabla blabla bla :-) blablabla
...
xxx

Ze vroeg ook een keer wat ik exact in een meisje zoek en omdat dat volgens haar goed overeenkwam, is zij misschien een beetje gaan zweven, terwijl mijn bedoeling een gewone kennismaking was.
pi_82812649
Hebben jullie trouwens al gemerkt dat bijna ieder meisje of vrouw op een datingsite:

- spontaan is
- aan zumba doet (dit doen ze echt allemaal!)
- graag danst

Zijn ze nu echt niet origineler?
pi_82812900
Woensdag een nieuwe date: op foto te zien een rank gebouwd meisje met een zeer schattig gezichtje. We gaan direct een hapje eten deze keer, wel stijlvol idee van haar, tips altijd welkom! Vooral omdat ik niet direct zo'n overeenkomsten heb als met de vorige meid. Qua gespreksonderwerpen dan, is aan het einde van je date rechtuit spreken over wat je van elkaar vindt done of niet?
pi_82815188
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef sjippen het volgende:
Qua gespreksonderwerpen dan, is aan het einde van je date rechtuit spreken over wat je van elkaar vindt done of niet?
Daar zou ik niet aan beginnen. Als het een leuke date was dan zeg je na afloop gewoon "ik vond het heel leuk en gezellig met je bla bla, heb je zin om nog een keer wat af te spreken".
pi_82819736
quote:

[..]

Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.

Xeanor, jij weet verder niks over mij dus zou maar ff dimmen

In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er. Mijn profiel is in een week 50x bekeken, 40 reacties verstuurd, 6 hebben terug (en vriendelijk) geantwoord. Dus Xeanor, zo slecht doe ik het nou ook weer niet. Rot nu maar weer op naar je holletje waar je uit bent gekropen.

[ Bericht 18% gewijzigd door THS op 15-06-2010 02:45:49 ]
pi_82820170
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint. _!
Heb je het nu over vrouwen of over FOKkers achter de pc?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 04:16:08 #293
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82820350
quote:

[..]

ik vond het een bazenactie en een goede grap.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_82824528
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:

[..]

Waarom nou weer? Als vrouwen zeggen "zou maar ff dimme" weet ik al genoeg. Ik heb haar verder niet eens voor rotte vis uitgemaakt en toch krijg ik meteen zo'n brutale opmerking. Het grapje was misschien niet grappig voor haar, maar geen reden om te zeggen "zou maar een beetje dimmen". Dat zegt veel meer over haar dan over mij.

Xeanor, jij weet verder niks over mij dus zou maar ff dimmen

In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er. Mijn profiel is in een week 50x bekeken, 40 reacties verstuurd, 6 hebben terug (en vriendelijk) geantwoord. Dus Xeanor, zo slecht doe ik het nou ook weer niet. Rot nu maar weer op naar je holletje waar je uit bent gekropen.
Ik plaats mijn reactie niet zonder reden.

1. Je begint meteen met "arghh!!", een negatieve insteek. Je ergert je al meteen ergens aan. Niemand houdt van mensen die over een heleboel dingen negatief zijn, zelfs vrouwen niet. Eigenlijk: vooral vrouwen niet. Wat boeit het dat het een Jack Russell is? Als jij een hekel aan honden hebt, prima. Je moet als je mensen leert kennen ze niet eerst kennis laten maken met al je ergernissen, dan rennen ze het liefst keihard weg.

2. Je hebt nare ervaringen met die honden als postbode zijnde? Als je iemand wilt leren kennen moet je niet beginnen met het vertellen van je nare ervaringen, de andere persoon gaat geen medelijden met je voelen. Je zult iets leuks moeten vertellen, waarvan ze gaat lachen. Als je alleen al begint met het afkraken met de dingen die zij leuk vindt (haar hond) dan ben je zo ver weg van ooit haar ontmoeten dat je beter je eigen ruimtevaartprogramma kan beginnen.

3. Zij reageert met dat niet alle honden hetzelfde zijn. Dat is ook gewoon zo. Dat ooit een JR jouw in je dikke postbodereet heeft gebeten betekent echt niet dat deze dat ook zal doen. Hell, als jij ooit bij haar thuis was langsgeweest had je waarschijnlijk met dat beest op de bank gezeten en had het zich gewoon laten aaien. Maar nee, jij blijft bezig met je negativiteit; "dat zeggen ze allemaal". Volgens mij heb jij in recordtijd het bloed onder een vrouw haar nagels uit weten te halen. Bijna iedere vrouw die van haar hond houdt zou volgens mij zo hebben gereageerd.

4. Ze zegt "zou maar beetje dimmen". Hier kun je over zeggen wat je wilt, maar naar mijn mening doelt ze gewoon op hoe jij nu al de dingen waar zij van houdt aan het afkraken bent. Ik weet niet of dit het allereerste gesprek was (ik neem aan van wel) maar als het dat wel was ben je als een volslagen idioot bezig. Je laat nergens interesse blijken in wie ze is of wat ze leuk vindt, je grijpt de allereerste kans die je hebt aan om negatieve zooi te spuien en denkt daarmee grappig te zijn. Dat. Ben. Je. Niet.

5. Nee, dat vindt ze dus ook niet grappig. Toen ik las "als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP" viel ik al helemaal van m'n stoel af. Dit is geen humor. Dit is pessimisme pur sang en daar kan bijna niemand tegen. Ik zou niet eens weten welke vrouw daar wel van houdt. Die 'sukkel' op het einde is dan ook gewoon volledig terecht. Het meest verbazende is nog steeds dat jij denkt dat je gelijk hebt.

Tot zover mijn analyse. Geen dank, maar doe het volgende keer wat beter, dan stel je niet de hele mannelijke bevolking van Nederland zo teleur.
pi_82826065
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:33 schreef THS het volgende:
In een msn-gesprek heb ik een ander meisje gevraagd hoeveel reacties ze krijgt. Ze heeft me een screenshot laten zien en dat is werkelijk om te huilen. Haar profiel is meer dan 110.000x bekeken en een hoop ongelezen berichten zoveel waren het er.
En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).
Je zou bijna denken dat de boel genept wordt door die sites.

Mijn ex-vriendin (via RP ontmoet... meer geluk dan wijsheid ), liet me ooit ook eens haar profiel zien. 99% van die reacties is ook daadwerkelijk kansloos en triest
Alleen wat ik dan weer zo jammer vindt, is dat als je er wel moeite en tijd instopt om iets te schrijven naar de dames je óók geen reactie krijgt. Er zijn gewoon zoveel mannen dat het eigelijk gewoon is verpest... online daten
pi_82827801
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
UITGESCHREVEN
pi_82828179
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Jahoor Xeanor alles om het vrouwtje tevreden te stellen. Heb je geen "mannelijke trots" ofzo?
Een aangenaam gesprek voeren heeft helemaal niets te maken met mannelijke trots. Mannelijke trots heeft ook niets te maken met op een achterlijke wijze pessimistisch te zijn.
pi_82828354
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Xeanor het volgende:

- knip -
Dat je er nog zoveel moeite in steekt...
pi_82828391
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:58 schreef picardmike het volgende:
Die hangt bij de meeste mannen tussen de benen.

Waarom zou je een vrouw niet als gelijke mogen behandelen?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:25 #300
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_82828659
Als ik jullie was, zou ik er niet zoveel energie in steken om voor andere mensen dingen in te vullen en hele scenario's uit te werken.

Gewoon accepteren dat zo'n meisje niet wil, NEXT! Daarnaast gewoon accepteren dat niet ieder meisje nu eenmaal op je valt, anders zat je niet op een datingsite.

En probeer het eens IRL, wie weet heb je nog minder 'gezeik' ook.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')