Wel, een kleine 2 maanden zoiets denk ik. Er zat wel een maand geen contact tussen, dan terug opgenomen omdat ze voor mij al het best was overgekomen tov allerlei andere contacten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar hoe lang heb je er over gedaan om uiteindelijk tot een date te komen? En dan nog afgewezen te worden.
Kan zijn. Onzeker leek ze zeker en vast niet. Maar ik had wel het gevoel dat ze snel verliefd wil worden maar dat dat haar frustreert omdat ze gewoon niet snel verliefd wordt. Opmerkingen a la daar zit ik dan alleen als een oude vrijster met 3 katten... wel al lachend maar kom...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..
Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.
Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.
(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Je kan als vrouw denk ik beter gewoon 1 man uitzoeken die je leuk vind, dan kijken wat er allemaal op je af komt. Anders raak je afgeleid door mooie verhalen en leugens. Dat heeft bij mannen allemaal met concurrentiedrang te maken. Tenzij je het mooi vind natuurlijk, maar het resultaat kan wel eens tegenvallen.quote:Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan -jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je geblokt bent ben je waarschijnlijk seksistisch geweest en dat denken de meeste al snel. Ik zei is een keer tegen iemand dat ze een knappe meid was, zei ze terug oh ben je er zo eentje. Ik dacht wtf.
Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.quote:Begin dit jaar had een vrouw op RP interesse getoond, en uiteindelijk kwamen we op MSN. Bij haar profiel stond geen foto, maar op MSN had ze die wel... en ze bleef maar doorvragen of ik haar knap vond op de foto... vervolgens weken niet online gezien, en toen ze een keer online was, kreeg ik het verwijt dat ik nooit eens iets zei op MSN. Nogal logisch als zij er nooit is .
Herkenbaar, inderdaad. Ik denk ook dat de dame in kwestie wel telkens op offline weergeven stond dan. Zo zei ze uiteindelijk ook dat ik wat moest zeggen. Maar ik heb ook juist het idee dat als je ze offline berichten gaat sturen, vrouwen dat niet kunnen waarderen... dan dring je jezelf weer te veel aan ze opquote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.
Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan-jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
Niet-betalende leden - wat heel veel vrouwen zijn - kunnen geen berichten naar je sturen maar alleen reageren met een hartje.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...
Een hartje sturen is zoiets van "vind je mijn profiel en/of m'n foto leuk?... schrijf me dan"... zo passief... Wat let je om zelf die jongen of meid aan te schrijven? Wordt veel meer gewaardeerd als die ander ook serieus bezig is...
Misschien, maar als je het in een postbode context plaats dan is het heel grappig. Maar zij is waarschijnlijk geen postbode. Ik had dat van te voren moeten inschatten.quote:
vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valtquote:Op woensdag 14 april 2010 01:06 schreef zyx1981 het volgende:
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doenGewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar
Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.
HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?
Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------
En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig ditIk heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
![]()
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes zietquote:Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef styliste het volgende:
[..]
vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valt
Toen ik dat las, dacht ik idd zo van " What the FUCK?? het was echt maar een grapje hoor" (hoe flauw die ook is)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.
haha, ik kom niet meer bij.quote:Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.
Zeer herkenbaar. Ze blijft beschikbaar op de relatiesite en de mailtjes blijven gewoon binnenkomen. Als er dan leukere mannen bij zitten (fysiek) dan zijn ze weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zouden nog een keer afspreken, maar opeens hoorde ik niets meer. Tot ik een e-mail kreeg waarin ze aangaf dat ze ook met anderen aan het daten was en ze het met een ander wilde proberen.
Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
haha, ik kom niet meer bij.
Ben benieuwd wat ze had gezegd als je zei "want anders"?
Nou ja ik kan wel raden eigenlijk.
Dit had ik echt niet gepikt.
in mijn geval komen daar nog kinderen bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.
Ja, hier nog één.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
in mijn geval komen daar nog kinderen bij.
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan-jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.
Dit is ook zo een toppertjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.
OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.
Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.
"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.
"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
![]()
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |