abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:22:32 #251
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82718754
Volgens mij is het op datingsites zo, er zijn er een paar waar iedereen achteraan zit, en een deel die waarschijnlijk nooit een reactie krijgt. Daarnaast, iedereen is "sportief, spontaan, en een beetje gek!!!"
Vind het een beetje een e-bay voor mensen.
pi_82723329
Sommige profielteksten op RP zijn zo arrogant dat ik mijzelf afvraag of de dames er niet gewoon zelf om vragen dat ze reacties krijgen van allemaal oude vieze mannetjes:

... Toon interesse en misschien heb ik dat dan ook in jou...

Wil je meer weten dan moet je gewoon reageren
x-je

Prinses zoekt prins;)
Ps. Geen foto is geen reactie.

Heej allemaal ik ben <naam>,
En als je me wilt leren kennen dan hoor ik het vanzelf wel...

En zo staan er nog honderden van dit soort zeer korte oproeptekstjes. Ik vraag mij af wat je dan op RP doet als je niet eens de moeite neemt om een serieuze oproep te plaatsen? Maar ja wat wil je als de mannen toch als vliegen met zn allen op een hoop stront afkomen
pi_82726138
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar hoe lang heb je er over gedaan om uiteindelijk tot een date te komen? En dan nog afgewezen te worden.
Wel, een kleine 2 maanden zoiets denk ik. Er zat wel een maand geen contact tussen, dan terug opgenomen omdat ze voor mij al het best was overgekomen tov allerlei andere contacten.

Je leeft er naar toe en zij ook en na de date heeft ze wellicht al direct haar oordeel klaar en is het over. Had ik niks laten weten, dan had ik wellicht nooit nog iets van haar gehoord.
pi_82726549
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef Italo het volgende:

[..]

Controle-freak want perfectionistisch. Duidelijk toekomstbeeld want houvast en richting voor haar..

Een onzeker, gevoelig meisje die dat met intelligentie redelijk kan overschreeuwen/onderdrukken.

Zeer grote kans dat ze bang is een verkeerde indruk achter te hebben gelaten bij je en daarom het hazenpad heeft gekozen.

(ja, mensen zitten uiteindelijk niet zo moeilijk in elkaar)
Kan zijn. Onzeker leek ze zeker en vast niet. Maar ik had wel het gevoel dat ze snel verliefd wil worden maar dat dat haar frustreert omdat ze gewoon niet snel verliefd wordt. Opmerkingen a la daar zit ik dan alleen als een oude vrijster met 3 katten... wel al lachend maar kom...

Zoals ik al zei kwamen sommige grapjes van me niet door bij haar, en dat zit em gewoon in een ander gevoel voor humor. Het kwam enkel ongenadig hard aan om dan zo afstandelijk afgewezen te worden. Van spontaan en hartelijk naar koud en afstandelijk in enkele uren... Terwijl er helemaal nog geen sprake is van relatie of liefde, je moet elkaar nog leren kennen...
  zondag 13 juni 2010 @ 14:41:10 #255
285174 Evienne
never odd or even
pi_82741711
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan -jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.

Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_82742139
quote:
Sinds gister ben ik online aan het daten, en naast een oproepje alhier begeef ik me, als niet-betalend lid, op relatieplanet. Inmiddels ong. 70 reacties gehad (bijna de helft daarvan -jes) waarvan ik met 3 mannen wel nader wil kennismaken.

Volgens jullie is het dus wel gepast als ik die andere mannen állemaal een gebroken hartje terug stuur? Dat voelt écht niet goed hoor!
Je kan als vrouw denk ik beter gewoon 1 man uitzoeken die je leuk vind, dan kijken wat er allemaal op je af komt. Anders raak je afgeleid door mooie verhalen en leugens. Dat heeft bij mannen allemaal met concurrentiedrang te maken. Tenzij je het mooi vind natuurlijk, maar het resultaat kan wel eens tegenvallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door picardmike op 13-06-2010 15:13:49 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 13 juni 2010 @ 14:52:50 #257
42184 crew  DaMart
pi_82742239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je geblokt bent ben je waarschijnlijk seksistisch geweest en dat denken de meeste al snel. Ik zei is een keer tegen iemand dat ze een knappe meid was, zei ze terug oh ben je er zo eentje. Ik dacht wtf.

Begin dit jaar had een vrouw op RP interesse getoond, en uiteindelijk kwamen we op MSN. Bij haar profiel stond geen foto, maar op MSN had ze die wel... en ze bleef maar doorvragen of ik haar knap vond op de foto... vervolgens weken niet online gezien, en toen ze een keer online was, kreeg ik het verwijt dat ik nooit eens iets zei op MSN. Nogal logisch als zij er nooit is .
pi_82742865
quote:
Begin dit jaar had een vrouw op RP interesse getoond, en uiteindelijk kwamen we op MSN. Bij haar profiel stond geen foto, maar op MSN had ze die wel... en ze bleef maar doorvragen of ik haar knap vond op de foto... vervolgens weken niet online gezien, en toen ze een keer online was, kreeg ik het verwijt dat ik nooit eens iets zei op MSN. Nogal logisch als zij er nooit is .
Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.

Ik heb is een keer gehad met iemand die gaf zelfs nadrukkelijk aan dat ze op mannen als ik viel. Ik denk mooi kan ik is achterover zitten maar nee hoor, wel online zijn maar niks zeggen. Begon ik maar weer, zei ik een paar keer dat ik nog 5 min online was en dan ging slapen. Volgende dag begon het weer van voren af aan. Ik heb het maar dood laten bloeden, ze heeft nog een jaar lang online in mijn contactenlijst gestaan. Vervolgens heeft ze me geblokt, als ik haar voor de gein weer aanhaal reageerd ze niet meer.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 13 juni 2010 @ 15:21:26 #259
42184 crew  DaMart
pi_82743518
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja zoiets heb ik ook al opgemerkt bij veel vrouwen die ik op msn toegevoegd heb. Ze gaan er altijd van uit dat jij als eerste iets zegt. Zeg je niks dan hoor je ook niks. Sommige verwachten zelfs dat je eerst een mail stuurt of een offline bericht of durven niet online te komen en houden je in de gaten met offline weergeven, dat kan ik toevallig zien.
Herkenbaar, inderdaad. Ik denk ook dat de dame in kwestie wel telkens op offline weergeven stond dan. Zo zei ze uiteindelijk ook dat ik wat moest zeggen. Maar ik heb ook juist het idee dat als je ze offline berichten gaat sturen, vrouwen dat niet kunnen waarderen... dan dring je jezelf weer te veel aan ze op .

Overigens is ze nu wel regelmatig online, alleen zeg ik nu telkens niets.

En ik heb een keer gehad dat na een paar weken contact met een vrouw, zij vroeg waarom ik nog niet had gevraagd of we eens konden afspreken... dus meteen maar gevraagd en 3 dates mee gehad. Ik had er een goed gevoel bij, het was een leuke meid. We zouden nog een keer afspreken, maar opeens hoorde ik niets meer. Tot ik een e-mail kreeg waarin ze aangaf dat ze ook met anderen aan het daten was en ze het met een ander wilde proberen.
pi_82743632
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:

Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...

Een hartje sturen is zoiets van "vind je mijn profiel en/of m'n foto leuk?... schrijf me dan"... zo passief... Wat let je om zelf die jongen of meid aan te schrijven? Wordt veel meer gewaardeerd als die ander ook serieus bezig is...
pi_82745912
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef elkravo het volgende:

[..]

Dat hartjes gedoe op RP is zo kinderlijk... wat het geslacht ook is... reageren op hartjes is wat mij betreft not done... zowel een man als een vrouw mogen best wel wat meer moeite tonen... vind je iemand interessant, dan schrijf je die aan, niets minder...

Een hartje sturen is zoiets van "vind je mijn profiel en/of m'n foto leuk?... schrijf me dan"... zo passief... Wat let je om zelf die jongen of meid aan te schrijven? Wordt veel meer gewaardeerd als die ander ook serieus bezig is...
Niet-betalende leden - wat heel veel vrouwen zijn - kunnen geen berichten naar je sturen maar alleen reageren met een hartje.

Maar om terug te komen wat hiervoor werd gezegd...Ik vind dat de vrouwen op RP echt veel te passief zijn. Er mag best wel wat meer initatief inzitten, anders haak ik ook snel af. Een date/relatie moet uiteindelijk van twee kanten komen.
pi_82746030
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.

HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?

Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------

En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig dit Ik heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.

[ Bericht 84% gewijzigd door THS op 13-06-2010 16:39:19 ]
  zondag 13 juni 2010 @ 16:49:14 #263
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_82747183
Jij hebt echt slechte humor...
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_82747254
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef DragonFire het volgende:
Jij hebt echt slechte humor...
Misschien, maar als je het in een postbode context plaats dan is het heel grappig. Maar zij is waarschijnlijk geen postbode. Ik had dat van te voren moeten inschatten.
pi_82747531
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:06 schreef zyx1981 het volgende:
Internetdaten is precies zoals in een cafe: het merendeel lijkt leuk, maar is of te dom om te poepen of eigenlijk totaal niet dat wat je eerst verwachtte. Oplossing: neem meer de tijd om iemand te leren kennen. Types die je eerst afkeurde om kleinigheden kunnen na een poosje eigenlijk geweldige meisjes blijken te zijn. Die eerste indruk zegt wel redelijk veel, maar zeker niet alles. Dit is goed voor het snelle daten.
Oplossing 2: help het geluk een handje. Wordt met meer meisjes vrienden.. daardoor ben je vaker bij een meisje ZONDER dat het een date is.. je bent veel meer ontspannen enzo, leert elkaar misschien veel beter kennen.. en wie weet. Dit is goed voor de lange adem.
Oplossing 3: gewoon 1 en 2 tegelijk doen Gewoon op meerdere doelen tegelijk mikken zegmaar

Mijn ervaring is dat ik liever mensen via het internet leer kennen.. ik val op erg zeldzame types die niet direct te herkennen zijn. Een filter op gebied van lengte/opleidingsniveau/interesses helpt dan erg bij het "toevallig tegenkomen"/zoeken.
vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valt
pi_82747819
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef THS het volgende:
Ik ben nu op MSN met een vrouw van RP en ik ga nu afwachten in hoeverre zij het iniatief neemt. Zo niet, dan blok ik haar gewoon.

HAHAHAHA, PRACHTIG GEWOON. Dat was dus een zeer kort gesprek!!!! Ik wist echt niet dat er zulke domme mensen op deze aardkloot rondlopen. Ik heb even het msn gesprek gekopieerd en de namen vervangen door ik en zij:
-----------------------------------------------------------------
ik zegt:
arghh!! is dat een Jack Russel op je foto?

Zij zegt:
klopt
ik zegt:
ah, haha
heb er nare ervaringen mee als postbode zijnde
Zij zegt:
okee,
niet alle honden zijn hetzelfde
ik zegt:
deze bijt zeker ook niet, dat zeggen ze allemaal
Zij zegt:
zou maar beetje dimmen
ik zegt:
......
grapje hoor
Zij zegt:
nou, vink niet grappig
ik zegt:
ok
als je niet tegen dit soort humor kan ben je niet bepaald mijn type, succes ermee op RP
dag
Zij zegt:
sukkel
-------------------------------------------

En 2seconden daarna was ze offline, ofwel ik ben geblokkeerd. Lol. Echt prachtig dit Ik heb er ook meteen geblokkeerd en uit mijn msn geflikkerd. Sorry hoor, maar als je niet tegen dit soort plagerige grapjes kan ben je echt heel kortzichtig en simpelweg DOM.
Haha, 'ik zou maar beetje dimmen', wat een onbeschofte hoer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_82747825
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:56 schreef styliste het volgende:

[..]

vraag me nu toch wel ernstig af op wat voor types jij dan valt
Ja je moet vooral gaan filteren op opleiding, interesses, kinderwens, etc, want dat doe je in de kroeg ook als je meisjes ziet
pi_82747858
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Toen ik dat las, dacht ik idd zo van " What the FUCK?? het was echt maar een grapje hoor" (hoe flauw die ook is)

Idd een domme hoer
pi_82748149
quote:
haha, ik kom niet meer bij.

Ben benieuwd wat ze had gezegd als je zei "want anders"?

Nou ja ik kan wel raden eigenlijk.

Dit had ik echt niet gepikt.

Wat dat betreft is een datingsite heel wat anders dan in de kroeg. Dit durft een vrouw normaal gesproken echt niet zo te zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door picardmike op 13-06-2010 17:18:49 ]
UITGESCHREVEN
pi_82748237
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:

[..]
We zouden nog een keer afspreken, maar opeens hoorde ik niets meer. Tot ik een e-mail kreeg waarin ze aangaf dat ze ook met anderen aan het daten was en ze het met een ander wilde proberen.
Zeer herkenbaar. Ze blijft beschikbaar op de relatiesite en de mailtjes blijven gewoon binnenkomen. Als er dan leukere mannen bij zitten (fysiek) dan zijn ze weg.
De vrouw die jij date is tenminste eerlijk tegen je maar mijn ervaring is dat de meeste wel een k*t smoes hebben om niet verder te gaan.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_82748420
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

haha, ik kom niet meer bij.

Ben benieuwd wat ze had gezegd als je zei "want anders"?

Nou ja ik kan wel raden eigenlijk.

Dit had ik echt niet gepikt.
Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.
pi_82748554
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sowieso, als een vrouw er niet mee om kan gaan dat ik een tyfushekel heb aan honden en/of katten heeft ze pech.
in mijn geval komen daar nog kinderen bij.
pi_82748721
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef Monco10 het volgende:

[..]

in mijn geval komen daar nog kinderen bij.
Ja, hier nog één.
pi_82748961
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Evienne het volgende:

Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.

OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.

Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.

"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.

"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.

"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
pi_82750142
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die heb ik gezien maar of je daar nou echt leuke reacties op krijgt.

OT: Ik geloof niet dat het mijn ding is. Ze zijn allemaal gek van reizen, je moet minimaal 1.80 zijn en vaak hoog opgeleid. Uiteraard moet je een kinderwens hebben.

Ik word altijd een beetje triest van datingsites, helemaal van de dooddoeners die er op staan.

"Ik ben niet op zoek, maar het zou leuk zijn als ik iemand tegen kwam."
Ja, tuurlijk, dat geloven we allemaal.

"Ik ben spontaan en in voor gekke dingen."
Gefeliciteerd, net als de rest hier.

"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Als ik iets een afknapper vind is het wel dat zinnetje.
Dit is ook zo een toppertje

Je ware liefde is niet diegene die aan al je eisen voldoet, maar de enige waarvoor je al deze eisen laat vallen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')