Ik zou een heel pak A4tjes in zn enveloppe stouwenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil vandaag m'n PvA weer mailen, zit nog te bedenken hoe ik dat ga aankleden met die 'grap' erin verwerkt

Oh ik ben ook redelijk goedgelovig maar tegelijkertijd achterdochtig. Dit is sowieso onzinnig en dat in combinatie met de datum vond ik te makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh........!
Echt , ik ben niet in de wieg gelegd voor dingen als 1 aprilOf ik ben gewoon te goedgelovig, want ik neem dit zo voor waar aan!

Nououuou, ik zou het best snappen als op printkosten bezuinigd werd hoor! Als je ziet hoe sommige mensen achteloos alles printen, en dan ook nog enkelzijdigquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik ben ook redelijk goedgelovig maar tegelijkertijd achterdochtig. Dit is sowieso onzinnig en dat in combinatie met de datum vond ik te makkelijk

Neequote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Gebak in verband met de nieuwe krant
Je bent nog niet helemaal wakker he

quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet hoe ik m'n docent kan pakken, ik stuur m'n PvA op in lettertype veelteklein om de kosten van het printen te drukken

quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet hoe ik m'n docent kan pakken, ik stuur m'n PvA op in lettertype veelteklein om de kosten van het printen te drukken

Kan dat in mailquote:Op donderdag 1 april 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
1 pt...
Ik zou het papiertje dan ook verkleinen tot de slechts de omvang van de tekst om papier te besparen...

quote:Opdrachten mogen alleen nog in het postvakje van de docent worden ingeleverd.

Ik heb vorige week een collega nog wat complete onzin wijsgemaaktquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh........!
Echt , ik ben niet in de wieg gelegd voor dingen als 1 aprilOf ik ben gewoon te goedgelovig, want ik neem dit zo voor waar aan!

quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een collega nog wat complete onzin wijsgemaakt. Zij vroeg zich af of er meer landen op de wereld aan 1 april doen. Toen heb ik verteld dat de meeste landen er aan doen, maar Tadzjikistan niet. De president van dat land was namelijk eens in een heel gemenee 1 aprilgrap getrapt en heeft toen geljik besloten de hele eerste week van april af te schaffen

Dat leek in elk geval wel zoquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |