quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, Cheri is de Franse benaming van aardbei
Daar heb ik dan overheen gelezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik zeg toch ook "bonbon met aardbei erin"
Ja man, rot toch op met je plaatjes. Jij bent hier het hardst aan het trollen met je "strawberry"quote:
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja man, rot toch op met je plaatjes. Jij bent hier het hardst aan het trollen met je "strawberry"
Jij gelooft alles wat op het internet staat zomaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Susie het volgende:
Compacte vertaalmodus (Aardbei)
Klik op de links in de tabel voor meer voorbeelden, definities, uitdrukkingen en praktijkvoorbeelden, of vertaal opnieuw waarbij u de bron- en doeltaal opgeeft.
NL → DE (Uitgebreide vertaling)
Erdbeere (die ~)
NL → EN (Uitgebreide vertaling)
strawberry (the ~)
NL → ES (Uitgebreide vertaling)
fresa (la ~ (v))
NL → FR (Uitgebreide vertaling)
fraise (la ~ (v))
http://www.mijnwoordenboek.nl/woordinfo.php?woord=Aardbei
Ja en buiten dat is het ook zo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat op het internet staat zomaar?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat op het internet staat zomaar?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe voelt dat nou, Drinky, je UI in je reet?
Ik snap dit niet hoor, hoezo ben ik aan het trollen?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap dit niet hoor, hoezo ben ik aan het trollen?
Nou, poe poe leuk hoor, steeds hetzelfde plaatje postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
jongens, antwoord nou, het was net zo grappig
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef 9611Niels het volgende:
beiaardwhehehehe het is ook nog echt zo ook nog ik had echt zoiets van "ahahahhahahha"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef 9611Niels het volgende:
jongens, antwoord nou, het was net zo grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |