waarom heb jij een penis als Avatar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat over aardbij klinkt voor mij als aambij, maar jullie gaan maar door over de Engelse benaming
Waarom heb jij een klein dik mannetje met een rood pak, grote snor, 2 paar oren en een staart als avater?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waarom heb jij een penis als Avatar?
beeld je jezelf uit?
aardbij? aambij? waarbei?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Drinky het volgende:
Mijn klacht gaat over aardbij klinkt voor mij als aambij, maar jullie gaan maar door over de Engelse benaming
Flodder is een Italiaanse loodgieter met een fur-fetisj, dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom heb jij een klein dik mannetje met een rood pak, grote snor, 2 paar oren en een staart als avater?
Beeld je jezelf uit?
Echt man, denk eens na over je vragen
Ja sorry gooide de korte ij even door elkaar met de lange. Komt door al die onzin die hier staat over aardbeien. Heb het al aangepastquote:
Maar goed dat het al ff gequote was voordat je het wijzigde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Drinky het volgende:
Ja sorry gooide de korte ij even door elkaar met de lange. Komt door al die onzin die hier staat over aardbeien. Heb het al aangepast
Omdatquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar goed dat het al ff gequote was voordat je het wijzigde.
Iedereen wel mag weten hoe kansloos je bent.quote:
ja omdat het wel het domste topic is van 2010quote:
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen wel mag weten hoe kansloos je bent.
Dat ook, maar vooral omdat je denkt dat aardbei in het Engels cherry is en omdat je aardbij en aambij fout schrijft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Drinky het volgende:
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effe
Nee, niet daarom.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effe
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ook, maar vooral omdat je denkt dat aardbei in het Engels cherry is en omdat je aardbij en aambij fout schrijft.
right.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoor
Ja stoer, met zwaaien win je zeker wel de discussiequote:
Misschien is het dan tijd dat jij wat meer te weten komt, dan kennis van groep 3. Sjonge...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoor
Zover JIJ het weet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, Cheri is de Franse benaming van aardbeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Zover JIJ het weet.
Cherry is fout het is Cheri (mon cheri...bonbon met aardbeitje erin)
ik zeg toch ook "bonbon met aardbei erin"quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, Cheri is de Franse benaming van aardbei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |