Kan me niks schelen aan wie het ligt. Het is hoe dan ook een nadeel ervan. Je kan er zelf wel vanuit gaan dat een fabrikant niet een oude telefoon gaat ondersteunen als het nieuwe telefoons wil verkopen.quote:Op zondag 4 april 2010 17:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Het ligt toch aan de fabrikant van de telefoon zelf? Die moet dat toch regelen?
Ik zou proberen af te stappen van het hardware toetsenbord. In landscape kan ik bijv. echt heerlijk typen op de Legendquote:Op zondag 4 april 2010 17:12 schreef Devolution het volgende:
Ik zit er nu wel erg sterk aan te denken om mijn G1 weg te doen en een nieuwe te nemen. Hij is tegenwoordig (met CyanogenMod 4.2.14.1) zoooo traag. Als ik 'em uit standby haal, duurt het vaak 10 sec voor ik mijn icoontjes zie op het bureaublad. Als ik ga scrollen door mijn contactpersonenlijst hapert ie als een gek. Ik heb em meestal in Flightmode staan 's nachts, maar als ik de telefoon een keer moet booten of rebooten duurt mij dat veel en veel te lang. Ik krijg steeds vaker meldingen dat mijn telefoongeheugen vol zit etc. etc.
Maarja, welke zal ik nu eens nemen.. Ik zwoor altijd bij een hardwaretoetsenbord, maar op dat gebied is er niet veel met Android helaas. En met een onscreen tobo heb ik wel een veel lichtere en dunnere telefoon, dat is mij ook wel wat waard. Mijn eerste idee was om voor de Nexus One te gaan omdat die de beste specs heeft, maar ik hoor nogal veel negatief nieuws hierover.
Binnenkort maar eens wat meer verdiepen in de Androidtelefoons van nu
Opzich lukt het met WIndows ook natuurlijk, dat kan op allerlei verschillende configuraties draaien (wel met een minimum-eis). Zoiets moet ook wel lukken met zoiets als Android lijkt mequote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Kan me niks schelen aan wie het ligt. Het is hoe dan ook een nadeel ervan. Je kan er zelf wel vanuit gaan dat een fabrikant niet een oude telefoon gaat ondersteunen als het nieuwe telefoons wil verkopen.
Heb niet eens bluetooth op een telefoon uit 2009...
Ik zou hem om te beginnen eens een factory reset geven.quote:Op zondag 4 april 2010 17:12 schreef Devolution het volgende:
Ik zit er nu wel erg sterk aan te denken om mijn G1 weg te doen en een nieuwe te nemen. Hij is tegenwoordig (met CyanogenMod 4.2.14.1) zoooo traag. Als ik 'em uit standby haal, duurt het vaak 10 sec voor ik mijn icoontjes zie op het bureaublad. Als ik ga scrollen door mijn contactpersonenlijst hapert ie als een gek. Ik heb em meestal in Flightmode staan 's nachts, maar als ik de telefoon een keer moet booten of rebooten duurt mij dat veel en veel te lang. Ik krijg steeds vaker meldingen dat mijn telefoongeheugen vol zit etc. etc.
Maarja, welke zal ik nu eens nemen.. Ik zwoor altijd bij een hardwaretoetsenbord, maar op dat gebied is er niet veel met Android helaas. En met een onscreen tobo heb ik wel een veel lichtere en dunnere telefoon, dat is mij ook wel wat waard. Mijn eerste idee was om voor de Nexus One te gaan omdat die de beste specs heeft, maar ik hoor nogal veel negatief nieuws hierover.
Binnenkort maar eens wat meer verdiepen in de Androidtelefoons van nu
Letsgomobile?quote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef Devolution het volgende:
Weten jullie ergens een site waarop alle highend Androidphones overzichtelijk in een tabel staan met hun specs? Zodat ze goed te vergelijken zijn?
Duh.quote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef Devolution het volgende:
Ik heb al besloten; het wordt de Desire
Gepriegel? Je moet de resolutie niet te laag zetten he? Heb ook een hardware toetsenbord dus geen probleem dat ik ook nog het toetsenbord in beeld moet hebben ofzo. Kan nu dus perfect met m'n telefoon in de woonkamer een torrent in de slaapkamer aanzetten (eind lopen) en dan weer naar de netwerkhardeschijf streamen en kijken op de woonkamer-televisie.quote:Op zondag 4 april 2010 15:11 schreef Devolution het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit voor elkaar gekregen, maar ik vond het zó'n priegelwerk dat ik het niet lang volhield
'k Wens je veel plezier met de iPhonequote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef BluesRebel het volgende:
Kan me niks schelen aan wie het ligt. Het is hoe dan ook een nadeel ervan. Je kan er zelf wel vanuit gaan dat een fabrikant niet een oude telefoon gaat ondersteunen als het nieuwe telefoons wil verkopen.
Heb niet eens bluetooth op een telefoon uit 2009...
Android 2.1 heeft dat wel 1.6 nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef Renesite het volgende:
Bluetooth is een pre, een must!
Die heeft de desire toch wel?
Ik wel, hoef ik geen kabeltjes te gebruiken.quote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me de laatste behoefte aan bluetooth filetransfer niet echt herinneren trouwens.
Het is dezelfde kabel die ik iedere dag (quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Renesite het volgende:
Ik wel, hoef ik geen kabeltjes te gebruiken.
Ik raak altijd kabeltjes kwijt. En ben ik ergens waar geen internet is met mijn laptop dan kan ik via bluetooth internettenquote:Op zondag 4 april 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is dezelfde kabel die ik iedere dag () nodig heb om het ding op te laden...
Heb een losse opladerkabel die altijd in het stopcontact zitquote:
Leuk voor je stroomrekening! (Adapters trekken altijd stroom, ook als ze de stroom niet doorgeven)quote:Op zondag 4 april 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een losse opladerkabel die altijd in het stopcontact zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |