abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79790970
Hello folks,
Ik vond een parkeerboete onder mijn voorruit toen ik geparkeerd stond voor de deur van mijn favoriete 'Italiaan'. Het bleek dat de stadswachten er sinds enkele dagen iedereen bekeuren die daar staat. Duur etentje dus. En balen natuurlijk!!!
Achteraf nog eens even er langs gereden om te bekijken welke borden er nou precies staan. Het enige dat er staat is 2 straten voor je op het pleintje komt waar de Italiaan is gevestigd. Het is een wit rechthoekig bord met daarop de tekst 'ZONE' en daar onder een afbeelding van het bord dat een parkeerverbod aanduidt. Maar na het passeren van dat bord moet je nog 2 keer op een T-splitsing linksaf voor je bij de Italiaan bent. En op dat pleintje staan (verderop) m.b.v. klinkers in de bestrating nog enkele parkeervakken aangemerkt. En nu blijkt dat ik juist voor een van die parkeervakken stond, maar dat zie je natuurlijk niet als het donker is en het regent. Je denkt: vrij plekje, dus ik zet mijn auto hier neer.

Ben ik terecht bekeurd? Thanks.
pi_79791073
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef pjotr1948 het volgende:
als het donker is en het regent.
Je hebt gelijk, dan gelden er inderdaad andere regels.
pi_79791094
Wat denk je dat "zone" betekent?

Maar je zoekt geestelijke ondersteuning bij deze zware straf begrijp ik?
pi_79791109
Boete is trouwens terecht, zone is pas afgelopen als je een bord einde zone tegenkomt en geldt niet voor parkeervakken.
1 Minuut stilte voor de storm
pi_79791133
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:30 schreef pjotr1948 het volgende:
Het enige dat er staat is 2 straten voor je op het pleintje komt waar de Italiaan is gevestigd. Het is een wit rechthoekig bord met daarop de tekst 'ZONE' en daar onder een afbeelding van het bord dat een parkeerverbod aanduidt.
Het verbod geldt totdat het middels een bord opgeheven wordt. Aangezien dát bord er niet staat:
quote:
Ben ik terecht bekeurd?
Ja.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_79791283
als je geen bord einde zone tegenkomt betekent dit dat je in de zone zit waar een parkeerverbod geldt en dus is de boete terecht.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:41:59 #7
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_79791434
Ja.

Ik zou het uitmaken met die Italiaan trouwens.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_79791811
En je bent geen bord gepasseerd dat je de zone weer verliet? Zo nee, dan ben je terecht bekeurd, zo ja, dan ben je onterecht bekeurd.

Overigens, in het bezit zijnde van een rijbewijs zou TS bovenstaande zelf hebben moeten weten...

[ Bericht 28% gewijzigd door AlphaOmega op 31-03-2010 16:14:44 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:34:14 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79796103
schoppeke WGR
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79818764
Allen bedankt voor de reacties.

Ik kende het bord niet, ondanks het feit dat ik zo'n 40.000 km per jaar rij. (ik schaam me diep)
Bij mijn weten staat het er ook nog niet lang op die plek.
Helaas pindakaas; dan maar een keer minder uit eten.
Het enige positieve: die stadswacht heeft een goeie dag gehad en haalt wellicht zijn quotum wel deze maand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')