Dan posten wij die wel op Hege's twitterpagina.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Metonae het volgende:
Geen excuses aanbieden en video posten van jouw 'afranselpartij'!
Ramazan?quote:
Goed punt. Maar als je denkt dat je kan winnen zou ik toch gaan vechten.quote:Als puntje bij paaltje komt, durf je het toch niet. Kijk maar naar dat drama rond Hege Bökko.
Klopt, TS had dit al eens in een ander topic verpakt, eerder deze week. De aandachtshoer. Met zijn Hege.quote:
Nee, het zijn marokkanen, terwijl jij de baas aftuigt sluipt er eentje achter je en slaat je in je nek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:17 schreef jagga het volgende:
Gewoon aftuigen, de eerste de beste die het in zijn hoofd haalt om jou te slaan.
dat is meestal degene met de grootste ballen, tuig hem af. Dan druipt de rest vanzelf af
Gelukkig, ik zat me al blind te staren op de data van de posts hier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, TS had dit al eens in een ander topic verpakt, eerder deze week. De aandachtshoer. Met zijn Hege.
Dus je bedoelt dat ze niet allemaal netjes hun beurt afwachtend, met hun vuisten draaiend om TS heen zullen gaan draaien en zich dan één voor één tegen de vlakte laten trappen, begeleid door het geluid van een zweep? Want dat is in de film altijd wel, vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef Northside het volgende:
Nee, het zijn marokkanen, terwijl jij de baas aftuigt sluipt er eentje achter je en slaat je in je nek.
Zo vecht een heer van stand! En garde!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bedoelt dat ze niet allemaal netjes hun beurt afwachtend, met hun vuisten draaiend om TS heen zullen gaan draaien en zich dan één voor één tegen de vlakte laten trappen, begeleid door het geluid van een zweep? Want dat is in de film altijd wel, vandaar dat ik het vraag.
"En geen klacht zonder een anti-klacht."quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
Ik moest eens 12km zonder fiets, fietsen!
Lik mijn ballen slet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Oh... Mijn... God...
En jij wilt beweren dat je ook nog nooit vrijwillig voor je neus geslagen bent
You're real bully-material!
Haha, kut scholierquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Lik mijn ballen slet.
Nu weer ontopic.
Schrik hem anders af door voor te stellen dat jullie samen op de foto gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Haha, kut scholier
Je kan wel gaan zitten schelden.. Maar als ik die kop van jou er bij denk.. Kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen..
Ik begrijp niet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schrik hem anders af door voor te stellen dat jullie samen op de foto gaan.
Bied je excuses aan, stuk verdriet dat je d'r zit!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:20 schreef dennis912 het volgende:
HAH! Die pokemon uploads op zn youtube kanaaltje maken het af he!
P R I C E L E S S
Hoi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
TS die ruzie zoekt met de Silverlady, van Silverlady Marijke blijf je af.
Vrienden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:37 schreef zoekjewat het volgende:
Verkapte kijk mij veel vrienden hebben OP
waar blijft je tegenaanval jonge pak hem aan AGRESSIE IS PROGRESSIEquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |