Bijna rond dezelfde tijd dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:04 schreef erik666 het volgende:
Ik was 2 jaar geleden in Las Vegas, heb toen o.a wat foto's genomen van het tapijt, waar ik nu MJ in het filmpje over zie lopen. Nee MJ heb ik helaas niet gezien. Die vloerbedekking/tapijt is in het echt werkelijk bijzonder mooi.
aah paris die steeds michael z'n hand zoektquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hij wordt aangeklaagd voor doodslag, ja. Weet niet in hoeverre dit nog kan veranderen. Maximaal 4 jaar.
Nog een leuk filmpje
Thanks! En tja, 90 threads! Is veul! Teehee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef gifkwal het volgende:
Hee Virtual, welkom![]()
Die filmpjes waren een paar maanden terug geloof ik al eens gepost, maar geeft niet want te is leuk om naar te kijken en er zullen vast mensen zijn die het nog niet gezien hebben!
Ja, en hij was er nog succesvol in, ook... Toen hij nog leefde wist echt haast niemand hoe die kinderen er nou uitzaten, maar nu verschijnen er op mysterieuze wijze ineens allemaal foto's op het internet... Vreemd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef Virtual-Insanity het volgende:
[..]
Thanks! En tja, 90 threads! Is veul! Teehee!
Hele gave foto's! Maar.....ik vraag me toch wel af wat Michael er nou van zou vinden.....Dat zijn kinderen nu volop in de publiciteit staan! Ik bedoel, hij deed zo ontzettend veel moeite om zijn kinderen uit de pers te houden.....
Inderdaad! Ze hadden altijd die masker op enzo, hij deed er echt vreselijk veel moeite voor.....Ik weet nog wel dat ik gewoon echt schrok toen zijn kinderen het podium op kwamen tijdens de herdenkingsdienst in de Staples. Kijk, het is natuurlijk iets heel anders als een of andere paparazzi een foto weet te schieten als ze op straat lopen, maar ze schoven die kinderen echt gewoon naar voren. Michael had dat, volgens mij, echt niks gevonden. Al zijn moeite voor niks!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, en hij was er nog succesvol in, ook... Toen hij nog leefde wist echt haast niemand hoe die kinderen er nou uitzaten, maar nu verschijnen er op mysterieuze wijze ineens allemaal foto's op het internet... Vreemd.
Welkom Virual-Insanity.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef tisikke het volgende:
Propofol level in Michael Jackson's body at the time of his autopsy was 10 to 100 times higher than the level attributable to the dosage Dr. Conrad Murray admits to having administered. Photo Credit: Kevin Mazur/AEG/Getty Images
April 02, 2010, (Sawf News) - Propofol level in Michael Jackson's body at the time of his autopsy was 10 to 100 times higher than the level attributable to the dosage Dr. Conrad Murray admits to having administered.
Dr. Bruce Speiss, Professor of Anesthesiology, who didn't' treat Michael Jackson, tells CNN:
"The levels of propofol in the toxicology report are considerably higher, perhaps by factors of 10 to a 100 time higher."
Murray told police that he administered 25 ml of propofol after three other drugs failed to help Michael sleep.
Dr. Bruce also highlights some other inconsistencies.
Murray says he stayed with Jackson for 10 minutes after administering propofol, in which case he should have noticed something was wrong.
Michael should have been adversely affected with seconds of being given the drug.
"If he was going to stop breathing he should have stopped breathing within 30 secs to 2 mins after the propofol went in," says Dr. Bruce.
Also, a quantity as small as 25 ml should have been injected, not administered using IV, Dr Bruce points out, sinc the IV tube itself would take up 25 ml.
http://www.sawfnews.com/Gossip/63323.aspx
WATCH VIDEO INTERVIEW FROM DR. SPEISS, ANESTHESIOLOGIST HERE:
http://www.cnn.com/video/#/video/crime/201...?iref=allsearch
Thanks, Robijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Welkom Virual-Insanity.
Als bovenstaande waar is...pfhoe
Dat vind ik ook heel jammer. Ik vond echt dat hij ze enorm goed beschermde, hopelijk krijgen ze nu niet alsnog een klap van de molen nu ze door paparazzi belaagd worden zodra ze een voet buiten de deur zettenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:30 schreef Virtual-Insanity het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze hadden altijd die masker op enzo, hij deed er echt vreselijk veel moeite voor.....Ik weet nog wel dat ik gewoon echt schrok toen zijn kinderen het podium op kwamen tijdens de herdenkingsdienst in de Staples. Kijk, het is natuurlijk iets heel anders als een of andere paparazzi een foto weet te schieten als ze op straat lopen, maar ze schoven die kinderen echt gewoon naar voren. Michael had dat, volgens mij, echt niks gevonden. Al zijn moeite voor niks!
Thanks... Lijkt me echt zo kut om haar te zijn en niet door te dringen tot hem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhfQ3vZtorVf0B93a5
janet in gesprek met oprah![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel jammer. Ik vond echt dat hij ze enorm goed beschermde, hopelijk krijgen ze nu niet alsnog een klap van de molen nu ze door paparazzi belaagd worden zodra ze een voet buiten de deur zetten![]()
Dat van die enorme doseringen propofol is echt een heel vaag verhaal. Dan WEET je toch als dokter dat dat niet goed gaat?
O ja Robijn jij figureerde vannacht in een droom van mijWe waren bij een concert van Jermaine (
)
Nee het was een beetje vaag, na het concert ging hij dingen signeren maar ik kon niet kiezen uit mijn collectie J5 posters dus toen ik eenmaal had gekozen was hij al weg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[/b]
Was het een leuke droom??
Bedenk me net dat Paris vandaag 12 jaar is geworden, eerste verjaardag zonder haar vader...
Beetje laat, maar hey.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef Virtual-Insanity het volgende:
Ben al tijdje ontzettend aan het lurken hier, maar ga nou toch maar eens meedoen!
Allereerst natuurlijk : Michael![]()
Dit klopt inderdaad, sprekende uit ervaring. Alhoewel het natuurlijk afhangt van de gegeven dosis.quote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Robijn48 het volgende:Vrolijk Pasen iedereen.
![]()
Een reactie van iemand:
This is complete BS. I've been under Propofol before. You are out in under 10 seconds. There is no possible way you could adjust the drip. Period. Murray is a lying coward. He dug his own hole,He needs to lay in the mess he created now. Like I said before,What kind of doctor not only does CPR on a bed,but leaves that person to make phone calls to his little mistresses to hide the extra propofol. The man is Guilty.
Posted at 4:16AM on Apr 4th 2010 by Maelini
Ja, dat is wel geblekenquote:Op maandag 5 april 2010 09:27 schreef MJ44ever het volgende:
(...)
"who wanted what he wanted when he wanted it, even if it posed a danger to himself."
Dit geloof ik wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |