abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 12:02:02 #26
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79824778
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef tisikke het volgende:
Eddie murphy's bodyguard en bubbels

http://video.google.com/videoplay?docid=3701135502438593435#
Het is Bubbles
Leef en Laten Leven
pi_79825382
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:59 schreef Robijn48 het volgende:
Kreeg hier toch wel een brok van in mijn keel.
De tekst lijkt aardig op toepassing op Michael (Pink Floyd)

Heel mooi... Dat nummer is sowieso natuurlijk en ja, de tekst past echt goed bij Michael!
  donderdag 1 april 2010 @ 12:25:24 #28
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79825580
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:19 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Heel mooi... Dat nummer is sowieso natuurlijk en ja, de tekst past echt goed bij Michael!
Echt wel he...dacht zelfs even of het met hem in gedachten geschreven was Maar zal wel niet, want zal ergens in de 70er jaren geschreven zijn.

Hoe is het met je scriptie gegaan?
Leef en Laten Leven
pi_79826700
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Echt wel he...dacht zelfs even of het met hem in gedachten geschreven was Maar zal wel niet, want zal ergens in de 70er jaren geschreven zijn.

Hoe is het met je scriptie gegaan?
Dit nummer was geschreven voor de eerste zanger van Pink Floyd (weet even niet meer hoe hij heet... Syd Barett of is dat juist de nieuwe?) nadat hij weg was gegaan. Meer weet ik er ook niet van.

De scriptie is min of meer af Volgende week hoor ik van mijn begeleider wat er nog aan veranderd moet worden voor ik hem kan uitprinten. Bedankt voor het vragen Hoe is het met jou dan?
  donderdag 1 april 2010 @ 13:19:47 #30
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79827799
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dit nummer was geschreven voor de eerste zanger van Pink Floyd (weet even niet meer hoe hij heet... Syd Barett of is dat juist de nieuwe?) nadat hij weg was gegaan. Meer weet ik er ook niet van.

De scriptie is min of meer af Volgende week hoor ik van mijn begeleider wat er nog aan veranderd moet worden voor ik hem kan uitprinten. Bedankt voor het vragen Hoe is het met jou dan?
Oh, dus toch niet voor Michael geschreven

Hee mooi joh, bijna af je scriptie dus. Moet een voldaan gevoel geven.
Met mij gaat het goed, heb vandaag lekker vrij, en zit heerlijk de koelkast schoon te maken
Nah ja, tis hier toch pokkenweer.
Leef en Laten Leven
pi_79828412
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef tisikke het volgende:
Eddie murphy's bodyguard en bubbels

http://video.google.com/videoplay?docid=3701135502438593435#
Hehe, ze hebben hem toch ook weggehaald omdat hij te agressief werd.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:38:01 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79828501
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Dynd het volgende:

[..]

Hehe, ze hebben hem toch ook weggehaald omdat hij te agressief werd.
Ja, want hij werd te groot. Had Michael natuurlijk moeten weten, dat ie eens volwassen zou worden.
Leef en Laten Leven
pi_79828905
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh, dus toch niet voor Michael geschreven

Hee mooi joh, bijna af je scriptie dus. Moet een voldaan gevoel geven.
Met mij gaat het goed, heb vandaag lekker vrij, en zit heerlijk de koelkast schoon te maken
Nah ja, tis hier toch pokkenweer.
Troost je, ik ga zo de plee schrobben
pi_79828925
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, want hij werd te groot. Had Michael natuurlijk moeten weten, dat ie eens volwassen zou worden.
Nee, zoiets komt niet voor in zijn belevingswereld natuurlijk
  donderdag 1 april 2010 @ 13:56:22 #35
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79829275
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Troost je, ik ga zo de plee schrobben
Opeens vind ik de koelkast helemaal niet zo erg meer
Leef en Laten Leven
  donderdag 1 april 2010 @ 13:57:07 #36
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79829314
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Nee, zoiets komt niet voor in zijn belevingswereld natuurlijk
Nee precies
Ik heb wel eens gehoord dat hij Bubbles nooit meer is gaan opzoeken...klopt dat, denken jullie?
Leef en Laten Leven
  donderdag 1 april 2010 @ 14:09:17 #37
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_79829765
quote:
Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Klopt, dit nummer was geschreven voor Syd Barrett, de oprichter/zanger van Pink Floyd en een mooi getalenteerd mens. Die draaide op een gegeven moment mentaal compleet door, kon niet meer spelen en werd min of meer uit de band gewerkt. Vandaar "crazy diamond". De tekst komt deels idd ook overeen met Michael

Overigens is de film 'The Wall' van Pink Floyd ook erg interessant om te bekijken als je geinteresseerd bent in het verhaal van een ster die door een moeizame jeugd psychisch in de war raakt.

Wat dat betreft is het bewonderingswaardig dat MJ niet compleet is doorgedraaid, gezien zijn leven. Wat mij betreft was het enige vreemde aan hem zijn uiterlijk, iets waarvan hij zelf ongetwijfeld ook veel spijt had, maar hij ging ermee om. Af en toe maakte hij wat vreemde en verkeerde keuzes, maar dat doet elk normaal mens wel eens. Alleen lag zijn leven en alles wat hij deed onder een vergrootglas. Ik heb MJ tenminste nooit compleet zien doordraaien en a la Britney Spears zijn hoofd zien kaalscheren en iemand aanvallen met een plu etcetera.

Zoals Al Sharpton zei: "There was nothing strange about your daddy - It was strange what he had to deal with, but he dealt with it anyway." Wat mij betreft de allerbeste samenvatting
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee precies
Ik heb wel eens gehoord dat hij Bubbles nooit meer is gaan opzoeken...klopt dat, denken jullie?
http://en.wikipedia.org/wiki/Bubbles_(chimpanzee)
Ik denk dat hij hem wel af en toe is blijven bezoeken

[ Bericht 7% gewijzigd door JX op 01-04-2010 14:14:34 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 1 april 2010 @ 21:25:50 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79846795
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:09 schreef JX het volgende:

[..]

Klopt, dit nummer was geschreven voor Syd Barrett, de oprichter/zanger van Pink Floyd en een mooi getalenteerd mens. Die draaide op een gegeven moment mentaal compleet door, kon niet meer spelen en werd min of meer uit de band gewerkt. Vandaar "crazy diamond". De tekst komt deels idd ook overeen met Michael

Overigens is de film 'The Wall' van Pink Floyd ook erg interessant om te bekijken als je geinteresseerd bent in het verhaal van een ster die door een moeizame jeugd psychisch in de war raakt.

Wat dat betreft is het bewonderingswaardig dat MJ niet compleet is doorgedraaid, gezien zijn leven. Wat mij betreft was het enige vreemde aan hem zijn uiterlijk, iets waarvan hij zelf ongetwijfeld ook veel spijt had, maar hij ging ermee om. Af en toe maakte hij wat vreemde en verkeerde keuzes, maar dat doet elk normaal mens wel eens. Alleen lag zijn leven en alles wat hij deed onder een vergrootglas. Ik heb MJ tenminste nooit compleet zien doordraaien en a la Britney Spears zijn hoofd zien kaalscheren en iemand aanvallen met een plu etcetera.

Zoals Al Sharpton zei: "There was nothing strange about your daddy - It was strange what he had to deal with, but he dealt with it anyway." Wat mij betreft de allerbeste samenvatting
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bubbles_(chimpanzee)
Ik denk dat hij hem wel af en toe is blijven bezoeken
Ik vraag me af of dit wel zo goed voor Michael zelf is geweest. Met het gevangen leven dat hij leidde, zou je wensen dat hij wel eens lekker geprikt had met zijn plu naar de paparazzi bijvoorbeeld.
Ik denk juist dat hij leed in stilte-behalve als hij zich lekker kon uitleven in zijn songs, later- en dat is een stuk funester voor de persoon zelf. Je ziet wat het gebracht heeft.
Wat betreft Sharpton: beter kan je het niet zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Robijn48 op 01-04-2010 21:31:20 ]
Leef en Laten Leven
  donderdag 1 april 2010 @ 21:34:44 #39
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79847259
Dr. Conrad Murray: 'I'm Hanging On by a Thread'

Posted Apr 1st 2010 2:32PM by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray: 'I'm Hanging On by a Thread'Dr. Conrad Murray's lawyer filed legal papers today pleading with the judge in his criminal case not to yank his medical license, because he needs it to pay for his defense.

Murray's lawyers are responding to the State Attorney General's motion, asking the judge to suspend his medical license as a condition to bail.

Murray's lawyer, Ed Chernoff, says his client was in financial hot water before Michael Jackson's death and is now, "without fear of overstatement, hanging on by a thread."

Murray believes if the judge suspends his license, Texas and Nevada will follow suit and the doctor won't be able to make the money required to mount a defense. Although we're told Chernoff won't be making money, Murray is still responsible for expert witness fees and other trial-related expenses.

Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0jsYERclx
Leef en Laten Leven
pi_79850591
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:34 schreef Robijn48 het volgende:
Dr. Conrad Murray: 'I'm Hanging On by a Thread'

Posted Apr 1st 2010 2:32PM by TMZ Staff

Dr. Conrad Murray: 'I'm Hanging On by a Thread'Dr. Conrad Murray's lawyer filed legal papers today pleading with the judge in his criminal case not to yank his medical license, because he needs it to pay for his defense.

Murray's lawyers are responding to the State Attorney General's motion, asking the judge to suspend his medical license as a condition to bail.

Murray's lawyer, Ed Chernoff, says his client was in financial hot water before Michael Jackson's death and is now, "without fear of overstatement, hanging on by a thread."

Murray believes if the judge suspends his license, Texas and Nevada will follow suit and the doctor won't be able to make the money required to mount a defense. Although we're told Chernoff won't be making money, Murray is still responsible for expert witness fees and other trial-related expenses.

Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0jsYERclx

Trouwens, vond net dit filmpje, zaten een paar clipjes in die ik nog niet eerder gezien heb. Zoals 1:07 en 2:15. Van welke videos zijn die eigenlijk?

pi_79853077
Ey, wanneer is er nou meer duidelijkheid over die hele zaak? Ik hoef het niet helemaal te volgen, maar dat vind ik toch wel belangrijk om ff te weten.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79853195
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:41 schreef Zapato het volgende:
Ey, wanneer is er nou meer duidelijkheid over die hele zaak? Ik hoef het niet helemaal te volgen, maar dat vind ik toch wel belangrijk om ff te weten.
Rechtzaak begint na Pasen. Nog 1weekendje geduld voordat we hopelijk eens wat te weten komen.

JX, ik vond het ook altijd wel speciaal dat Michael geen psycho is geworden. Oke, hij was misschien iets vreemder dan de gemiddelde Henkie maar dat is niet zo verrassend. Hij heeft al die shit in zijn leven echt goed opgepakt (naar omstandigheden).

Murray boehoe huilie. Wat heeft hij dan gedaan met die 150.000 dollar die hij per maand betaald kreeg van AEG? Nu al op?

Dit filmpje kwam ik nog tegen, had het nog niet gezien. Die Jay Kid ken ik niet maar het schijnt een soort MJ imitator te zijn of zo.

pi_79853293
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:43 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Rechtzaak begint na Pasen. Nog 1weekendje geduld voordat we hopelijk eens wat te weten komen.
OK, ben benieuwd. De verwachtingen liggen rond doodslag toch? En dat zou toch wel 1-2 jaar betekenen neem ik aan?
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79853659
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef Dynd het volgende:

[..]

Trouwens, vond net dit filmpje, zaten een paar clipjes in die ik nog niet eerder gezien heb. Zoals 1:07 en 2:15. Van welke videos zijn die eigenlijk?

Grappig, ik kwam zelf net op youtube 1 van die clips tegen en had dat ook nog nooit gezien (prive-opnames van dansen op Neverland)

Die van 1.07 lijkt wel repetities voor de Bad video? Ook nog nooit gezien.
pi_79853858
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef Zapato het volgende:

[..]

OK, ben benieuwd. De verwachtingen liggen rond doodslag toch? En dat zou toch wel 1-2 jaar betekenen neem ik aan?
Hij wordt aangeklaagd voor doodslag, ja. Weet niet in hoeverre dit nog kan veranderen. Maximaal 4 jaar.

Nog een leuk filmpje

pi_79854626
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Hij wordt aangeklaagd voor doodslag, ja. Weet niet in hoeverre dit nog kan veranderen. Maximaal 4 jaar.

Nog een leuk filmpje

Aha, dankjewel

En MJ filmpjes
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:38:50 #47
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_79858910
Dat meisje in dat roze jurkje is een fan die Michael al jaren volgt. Als ik het goed heb is zij één van de meisjes van de This Is Not It campaign. Ze loopt er ook gewoon bij alsof ze bij de entourage hoort
You will allways be my hero...
pi_79862287
Ik was 2 jaar geleden in Las Vegas, heb toen o.a wat foto's genomen van het tapijt, waar ik nu MJ in het filmpje over zie lopen. Nee MJ heb ik helaas niet gezien. Die vloerbedekking/tapijt is in het echt werkelijk bijzonder mooi.
pi_79864678

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')