Maar als je misschien nog een keer gaat word je aangezien voor skinheadquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben gvd een week terug nog naar de kapper geweest
Ja, daarom ga ik pas over een week of 5 weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Maar als je misschien nog een keer gaat word je aangezien voor skinhead
Vooral als je je mp3 speler iets te hard aan hebt met hardcorequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik pas over een week of 5 weer
Ik had vandaag Chickenfoot aan man, dat is helemaal geen hardcorequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral als je je mp3 speler iets te hard aan hebt met hardcore
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
Jaïr, het was echt een prachtige situatie.
ja ik zeg het maar hier, aangezien Bart nu toch weet dat wij het altijd over hem hebben![]()
Je avaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
ja ik zeg het maar hier, aangezien Bart nu toch weet dat wij het altijd over hem hebben![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
Klinkt als negermuziek op de naam afgaandquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had vandaag Chickenfoot aan man, dat is helemaal geen hardcore
Nee gastquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef jna het volgende:
[..]
Klinkt als negermuziek op de naam afgaand
Dat dus.quote:
Onterechtquote:
Ik heb het niet gezien. Ik schakelde net in toen men klaar stonmd voor de penal.quote:
Zo gebeurt dat wel vaker met menselijke scheidsrechters die beslissingen nemen.quote:
Was misschien wel een terechte penalty maar dan had Maxwell hem ook moeten krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Ik schakelde net in toen men klaar stonmd voor de penal.
roodquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was misschien wel een terechte penalty maar dan had Maxwell hem ook moeten krijgenEn rood voor Pujol is echt overdreven
Ja en Arsenal ook want fabregas heeft zich geblesseerd bij het nemen van de penaly, die hinkt nog ergens rond in het veld maar kan niet echt iets toevoegenquote:
Ja dat zag ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en Arsenal ook want fabregas heeft zich geblesseerd bij het nemen van de penaly, die hinkt nog ergens rond in het veld maar kan niet echt iets toevoegen
1-2 of 2-3 was terechter geweest..quote:
Die is toch geschorst voor de volgende wedstrijd dus het oplappen heeft niet zo'n haastquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fàbregas kan nauwelijks nog lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |