uhm... nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede films? (niet de standaard mik want die ken ik al)
Black Dynamite.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede films? (niet de standaard mik want die ken ik al)
Niet echt geloof ik. Alleen een enorm slechte vrije trap van Ibra.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik was ff snel douchen want mn pa wilde in de rust. Maar heb gelukkig niet zoveel gemist toch?
Dankuquote:
Ja The Pacific lijkt me echt mega vetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef AMDB het volgende:
Kijk je series? Anders moet je Dexter of Deadwood eens proberen, of How I Met Your Mother, offf The Pacific (net begonnen, nieuwe Band of Brothers schijnt).
Series: IT Crowd, Chuck, How I Met Your Mother, Better Off Ted, The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
Ik werd gewoon punker genoemd, gvdquote:
Whehehehehe door wie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd gewoon punker genoemd, gvd
Stamgast van een jaar of 40quote:
Oh ik word wel vaker voor HBO-er aangezien hoor op Fok!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef jna het volgende:
Op 1 dag voor zowel HBO'er als punker worden aangezien. Wat moet je het zwaar hebben.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stamgast van een jaar of 40"Ja, in mijn tijd liepen we (punkers red.) er allemaal zo bij als jij"
Ik ben gvd een week terug nog naar de kapper geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |