Ja, het ziet er sowieso een beetje 'dit OS is te groot voor mijn telefoon' uit inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies
En het ziet er ook gewoon niet uit. Kijk dit nou:
[ afbeelding ]
Februa, dat is toch belachelijk?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier de iPhone killer. Wanneer komt 'ie uit, augus of septem ofzo?
Ze maken het steeds makkelijkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef .Luidspreker het volgende:
Kijk die fanboys weer Microsoft afzeiken dan.
Als je hier vaker komt zie je ons ook geregeld kritiek hebben op Apple hoor. Maar kijk nu eens naar dat plaatje hierboven, en dan alleen het telefoon-gedeelte. Aan die één-letter-brede kolom heb je echt helemaal niets en je mist een hoop ruimte doordat bovenaan (en uit beeld) zo groot 'people' staat. Dat zijn dingen die je eigenlijk niet in je UI wil hebben, zeker niet op iets met een klein scherm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef .Luidspreker het volgende:
Oh ja shit, mag niet he, kritiek geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef .Luidspreker het volgende:
Tevens TVP
Volgens mij in oktober of november. Zonder multitask en copy paste. Ongehoorde knuppels bij Microsoft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je oktob of novem bedoelt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij in oktober of november. Zonder multitask en copy paste. Ongehoorde knuppels bij Microsoft.
En automatische AAC codering naar 128 kbs bij bestanden die beter dan dat zijn gecodeerd. En dat is een erg aangename aanvulling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
in die nieuwe iTunes zijn hier en daar wat kleine dingen gewijzigd, zie ik. O.a. in iPhone-instellingen als je deze hebt aangesloten.
Had het helemaal tof gevonden als je zelf de codering en bitrate mocht kiezen. Maar dit is wel handig en misschien ga ik dan toch mijn library syncen met mn desktop waar alles in Apple Lossless staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En automatische AAC codering naar 128 kbs bij bestanden die beter dan dat zijn gecodeerd. En dat is een erg aangename aanvulling.
Waarschijnlijk kan je wel ergens een setting of plist aanpassen voor een bitrate naar keuze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
Had het helemaal tof gevonden als je zelf de codering en bitrate mocht kiezen. Maar dit is wel handig en misschien ga ik dan toch mijn library syncen met mn desktop waar alles in Apple Lossless staat.
wtfquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:05 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Witte MacBook? Scheuren in de case moet je ff laten beoordelen door een Apple reseller, kan zijn dat voor deze scheuren dezelfde garantieregeling geldt als voor de stukjes die van je topcase afbreken op den duur. Zie ook:quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
Mijn macbook begint kuren te vertonen. Naast de batterij met een cycle van 46 minuten () zag ik vanochtend ook een scheurtje langs de rand. Vanavond maar even lijmen. Volgens mij wordt het ding steeds warme rof zo, waarom zou het anders spontaan scheuren. Meestal zit ik op de bank met dat ding en gooien doe ik niet.
Het is hier de hele dag al vertoeven in de zonquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi op deze regenachtige lente dag in Maar
Hier was er flink wat regen in de ochte, maar nu schijnt de zon al vanaf de namiddaquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag al vertoeven in de zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |