Dat lijkt mij ook zeer welkom, ik kan nog steeds niks zonder jailbreakquote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef funrider het volgende:
[..]
ben benieuwd of de multitasking optie dan eindelijk gaat komen voor ALLE apps.
En apps in categoriën te zetten en ook een mooi startscherm te hebben met weer, verkeer, e-mail e.d.
Nouja, 'niks'? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreakt en kan er héél veel mee...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook zeer welkom, ik kan nog steeds niks zonder jailbreak
Zit er een chip in dan ja? Bron?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of FM Radio nu ook geactiveerd wordt. Zou wel leuk zijn. Hardwarematig schijnt 't gewoon ondersteund te worden...
Bluetooth? Zit er al vanaf dag 1 in.quote:
Ik bedoel meer of er ook bestanden mee verzonden kunnen worden. Dat kan nu nog niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bluetooth? Zit er al vanaf dag 1 in.
Gaan ze niet ondersteunen denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of er ook bestanden mee verzonden kunnen worden. Dat kan nu nog niet.
Er zijn ergens in oktober wat geruchten over een Radio app geweest. Zie o.a. http://www.tomsguide.com/(...)eiver,news-4855.htmlquote:
dat snap ik ook niet, 99% van de mensen gebruikt geen jailbreak en het lijkt me toch niet dat ze er niets mee kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, 'niks'? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreakt en kan er héél veel mee...
Chronus installeren, houd al je "illegale" aps als backupquote:Op maandag 5 april 2010 20:32 schreef Poeke het volgende:
Mijn iPhone loopt niet meer lekker, hij hapert af en toe en ik voelt gewoon niet meer goed Het is overigens mijn eigen schuld, ik heb veel te veel zooi en aps uitgeprobeerd en daarna weer verwijderd, maar het probleem is ontstaan nadat ik een nieuwe lock app heb geïnstalleerd 3 dagen geleden, en na diverse vastlopers er weer af heb gegooid. Hij is overigens gejailbreakt op 3.1.2
Nu wil ik graag een clean install doen maar ik weet niet zeker of ik de juiste procedure daarvoor heb bedacht
Ik dacht:
Vooraf: Backup maken van contacten in Outlook, lijstje maken van apps die ik zeker terug wil (opschrijven) muziek komt wel goed.
1 Herstellen naar de fabrieksinstellingen (itunes)
2 Updaten naar de laatste firmware 3.1.3 (itunes)
3 Jailbreaken met Snowbreeze
4 Synchorniseren met Itunes voor terugzetten van contacten en muziek
5 Apps een voor een downloaden en terugzetten
Klopt bovenstaande redenatie? Vergeet ik iets? kan het makkelijker? Moet ik nog ergens aan denken?
Apt backup is toch enkel voor Cydia-apps? Anders weet ik het niet... Google is your friend.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:57 schreef Skv het volgende:
Wat doet Chronus anders dan AptBackup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |