Werkt via Cydget, als je cydget nog niet hebt en je wilt Element vanuit Cydia installeren, installeert hij cydget vanzelf mee, cydget is zegmaar het platform waar dit op is ontwikkeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat niet gewoon Cyget? Ofzo?
Nee. Apple is echt zeer voorspelbaar hoor. Ik zal mijn lijstje uitbreiden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of eerder....
http://www.techzine.nl/ni(...)e-iphone-os-4-0.html
[..]
Zie mijn post hierboven. Ik had het erop gezet, vervolgens liep mijn touchsceen vast en met heeeel veel moeite heb ik het er weer afgekregen. Maar nu hapert mijn 3GS steeds en moet ik hem opnieuw installerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef chiren het volgende:
Voor de jailbreakers, wie van jullie heeft Element al?
Draait lekker hier op een 3GS, hoor dat het op een 3G nogal traag is... En jammer dat alleen de agenda items van de huidige dag getoond kunnen worden (tot nu toe), maar eindelijk een homescreen zoals het een beetje zou horenWellicht dat zo'n optie in 4.0 ook terugkomt...
Element:
[ afbeelding ]
Dankje! Dat werkt :-)quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Via Instellingen - Algemeen - Thuidknop iPod en iPod-knoppen selecteren. Dan kun je in een app dubbel op homeknop drukken en je muziek instellen.
Ben helemaal blij; nu kan ik nummers skippen tijdens het hardlopen. Dat doe ik nl. met een app die mij traint met intervallen. Top!quote:
Handig!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ben helemaal blij; nu kan ik nummers skippen tijdens het hardlopen. Dat doe ik nl. met een app die mij traint met intervallen. Top!
ben benieuwd of de multitasking optie dan eindelijk gaat komen voor ALLE apps.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef Adelante het volgende:
Showen ze naast een nieuw OS ook een nieuw model iPhone vandaag?
Dat lijkt mij ook zeer welkom, ik kan nog steeds niks zonder jailbreakquote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef funrider het volgende:
[..]
ben benieuwd of de multitasking optie dan eindelijk gaat komen voor ALLE apps.
En apps in categoriën te zetten en ook een mooi startscherm te hebben met weer, verkeer, e-mail e.d.
Nouja, 'niks'? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreakt en kan er héél veel mee...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook zeer welkom, ik kan nog steeds niks zonder jailbreak
Zit er een chip in dan ja? Bron?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of FM Radio nu ook geactiveerd wordt. Zou wel leuk zijn. Hardwarematig schijnt 't gewoon ondersteund te worden...
Bluetooth? Zit er al vanaf dag 1 in.quote:
Ik bedoel meer of er ook bestanden mee verzonden kunnen worden. Dat kan nu nog niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bluetooth? Zit er al vanaf dag 1 in.
Gaan ze niet ondersteunen denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel meer of er ook bestanden mee verzonden kunnen worden. Dat kan nu nog niet.
Er zijn ergens in oktober wat geruchten over een Radio app geweest. Zie o.a. http://www.tomsguide.com/(...)eiver,news-4855.htmlquote:
dat snap ik ook niet, 99% van de mensen gebruikt geen jailbreak en het lijkt me toch niet dat ze er niets mee kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nouja, 'niks'? Ik heb m'n iPhone niet gejailbreakt en kan er héél veel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |