quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk officieel Flash op de Iphone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Ziet er wel chique uit. Vreet het niet als een gek aan je batterij?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn iPhone op dit moment:
Homescreen:
[ afbeelding ]
Stacker:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
SBSettings:
[ afbeelding ]
Categories:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn andere pagina's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Downloads via Safari:
[ afbeelding ]
Nee ik merk geen verschil eigenlijk, enkel wanneer ik Backgrounder gebruik gaat het snel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ziet er wel chique uit. Vreet het niet als een gek aan je batterij?
Ziet er wel goed uit allemaal, maar wordt je iphone niet ontzettend traag hiervan? Wat heb je, 3GS?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik merk geen verschil eigenlijk, enkel wanneer ik Backgrounder gebruik gaat het snel.
Hier nog wat andere achtergronden waar ik regelmatig tussen switch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een 3GS inderdaad en zoals gezegd helemaal geen last van traagheid of dergelijke. Loopt - iig voor mijn gevoel - even snel als voor de jailbreakquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit allemaal, maar wordt je iphone niet ontzettend traag hiervan? Wat heb je, 3GS?
En hoe heten die skins trouwens?
Ik zie nu al overal aanbiedingen opduikelen met de 3Gs. Volgens mij willen hun van hun bulk af voordat iedereen een 4G wil.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Misschien had ik toch maar moeten jailbreaken.
Mijn 3G moet voor reparatie opgestuurd worden dus het heeft voor nu geen nut meer, en als hij terug komt is het alweer bijna tijd voor de 4G. Man, wat zal er in juni/juli een overstroming van 3G's zijn op marktplaats ed.
Ziet er strak uit. Veel beter dan de gewone iPhone UI als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn iPhone op dit moment:
Homescreen:
[ afbeelding ]
Stacker:
[ afbeelding ]
Orbit:
[ afbeelding ]
SBSettings:
[ afbeelding ]
Categories:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn andere pagina's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Downloads via Safari:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)aliteiten-in-os-4-0/quote:Algemeen
Via het instellingenmenu kun je al het mobiele dataverkeer uitzetten.
- Cell data only setting (=inkomende oproepen negeren?)
Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ziet er strak uit. Veel beter dan de gewone iPhone UI als je het mij vraagt.
Laat je 'm toch gewoon overgaan? Ik neem ook niet op als ik aan het hardlopen ben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)aliteiten-in-os-4-0/![]()
Als dit inhoudt dat je uit kan schakelen dat je telefoon en sms ontvangt.. Eindelijk hardlopen met Runkeeper zonder constant te moeten stoppen omdat mensen me bellen en ik de app weer opnieuw moet opstarten.
Ik heb een Android, dat zal wel iets bijdragenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ThanksDat vind ik (uiteraard) ook. Al vinden sommigen het een verkrachting van de iPhone UI, maar daar ben ik het in het geheel niet mee eens.
Hier trouwens mijn Lockscreen als ik muziek aan het afspelen ben:
[ afbeelding ]
Had ik wel zien aankomen,Google en Apple liggen elkaar natuurlijk niet meer zo lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone OS 4: Google branding removed in Safari search
[ afbeelding ]
4.0 vs 3.x
Sowieso moet er een keuze zijn. Dat is een van de weinig nadelen aan de iPhone en iPad: de opgedrongen Safari. Nu is dat geen slechte browser, maar je zou gewoon een keuze moeten hebben. Net als de keuze voor een zoekmachine.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Had ik wel zien aankomen,Google en Apple liggen elkaar natuurlijk niet meer zo lekker
Opera browser nog steeds niet in de appstorequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sowieso moet er een keuze zijn. Dat is een van de weinig nadelen aan de iPhone en iPad: de opgedrongen Safari. Nu is dat geen slechte browser, maar je zou gewoon een keuze moeten hebben. Net als de keuze voor een zoekmachine.
Je kiest tenslotte de winkel ook de pindakaas die jij lekker vindt...
Klopt. Is nog niet goed gekeurd:quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Opera browser nog steeds niet in de appstore
En dan allerlei ellende op je hals halen. Zou het zonde van mijn iPhone vinden. Tis eindelijk eens een foon die doet wat ie moet doen, hiervoor HTC's en Nokia gehad en daar was het altijd bal mee door dat soort truuks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou,
iPhone #68 Ik föhn, iFöhn, wij föhnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |