quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Lastig. Ik zou stoppen met werken en je gewoon concentreren op FOK!
Voel je thuis tussen je je lotgenoten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Golden_Pauper het volgende:
post ook bewust niet in dat centrale stagairs topic want dan is het hek van de dam. die topics zitten vol met lui als ik
Maak mijn javascript huiswerk eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
xhtml, css, php, jquery, wordpress theming zijn mijn bezigheden
kom ik toch niet aan toe, want fokquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak mijn javascript huiswerk eens.kan je ook vast wel.
Geen idee, het huiswerk is van week 7 en ik moet nog aan week 1 beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
kom ik toch niet aan toe, want fok
hoewel, wat voor functie moet je hebben
ja zover was ik ook al wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef switchboy het volgende:
Kwestie van discipline![]()
[ afbeelding ]
we have another slackerquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, het huiswerk is van week 7 en ik moet nog aan week 1 beginnen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mensen die FOK! belangrijk vinden.![]()
Oh wacht..
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Lastig. Ik zou stoppen met werken en je gewoon concentreren op FOK!
banaanvraag heb ik overwogen, maar tis iets van de laatste dagen en fok is met mate ook gewoon relaxed. jammer dat die mate bij mij ver te zoeken isquote:
nee, ze zullen me nog dieper in slackpatronen trekkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voel je thuis tussen je je lotgenoten.
haha, ik doe t sowieso niet voor de andere fokkers. En idd als je een jaar niet fokt draait de wereld ook gewoon door.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
Doordring jezelf van het feit dat niemand op Fok op jouw aanwezigheid zit te wachten. En weet dat je nooit écht iets zal missen.
jup dat soort manieren werken opzich ook wel. voor 1 dag that isquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef switchboy het volgende:
Stel jezelf een deadline en beloof jezelf met 10 min fok, als je hem haalt![]()
Zo nu eerst 30 min werken en dan 10 min fok!en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |