Drink je dan ook haar plas op?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga een zooitje plastic koffie bekertjes mee nemen van m'n werk.
Die vul ik met water en zet ik overal op de grond in de kamer van mijn zussie wanneer ze slaapt.
Ze moet dan alle bekertjes water leeg drinken om bij de deur te komen
hoe wou jij de kamer uit dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die vul ik met water en zet ik overal op de grond in de kamer van mijn zussie wanneer ze slaapt.
De vrouw van m'n broer bellen voor d'r verjaardag. En da's geen geintje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Post hier wat je allemaal van plan bent om uit te halen, morgen op 1 april
Of ze gaat er met haar duffe slaperige kop instaan en wie mag vervolgens de vloer gaan dweilen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die is ook geniaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
Wij gaan een opblaaspop halen, die met een wit laken eroverheen in de hal van het gebouw leggen, en de rest afzetten met politielint.
Ik ga om 5 uur 's ochtends m'n nest uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Of ze gaat er met haar duffe slaperige kop instaan en wie mag vervolgens de vloer gaan dweilen?Juist ja
Ik heb al een geniale grap bedacht, deze ga ik morgen uitvoeren en pics makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef L.no het volgende:
Je wilt gewoon inspiratie hebben door het hier te vragen op fok.
TVPquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef L.no het volgende:
Je wilt gewoon inspiratie hebben door het hier te vragen op fok.
Woei, pics.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb al een geniale grap bedacht, deze ga ik morgen uitvoeren en pics maken
da's een goeie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vrouw van m'n broer bellen voor d'r verjaardag. En da's geen geintje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |