Ik vraag het jou wel, welke daden?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef Trangamang het volgende:
[..]
Dat is bush zelf geweest. Daar zijn ook bewijzen van gevonden
Daar gaat t al foutquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef OeJ het volgende:
Ok, hij zou mogelijk zelfmoord hebben gepleegd, maar hij heeft in feite alleen "opdracht" gegeven mensen te vermoorden, right?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef Chowi het volgende:
Voor het geval je het nog niet wist:
Het is in Nederland taboe om de daden van Adolf Hitler te bagatelliseren.
Weiger jij eens lekker als soldaat een bevel met een SS regiment ernaastquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vraag het jou wel, welke daden?
Ik ben toch altijd vrij om te weigeren als een ander mij iets vraagt.
Je maakt een denkfout. Hij heeft zelf niks in de praktijk gebracht, hij heeft dat laten doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee hoor. Het was een gezellig vriendelijk baasje.![]()
Hij had verder helemaal geen nare denkbeelden die hij ook daadwerkelijk in de praktijk gebracht heeft en is gewoon verkeerd begrepen door de hele wereld.
Lees en leef je eens in in de mensen van die tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef OeJ het volgende:
Dus dan is hij net zo schuldig vindt je niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout. Hij heeft zelf niks in de praktijk gebracht, hij heeft dat laten doen.
Juist. Hij heeft dat laten doen. Opdracht voor gegeven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef OeJ het volgende:
Hij heeft zelf niks in de praktijk gebracht, hij heeft dat laten doen.
Sure, als je onder druk staat haal je het niet in je hoofd om te weigeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef OeJ het volgende:
quote:Stan Lee
With great power there must also come — great responsibility
Je snapt het echt niet hequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg: vermoord de buurvrouw, dan ben ik schuldig als jij daadwerkelijk de buurvrouw vermoord....fraaie boel is dat.
Ja, en hoe heeft dat allemaal zover kunnen komen? Dat die kansen werden gecreeerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weiger jij eens lekker als soldaat een bevel met een SS regiment ernaast
quote:Stan Lee
With great power there must also come — great responsibility
Door Hitler dus. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, en hoe heeft dat allemaal zover kunnen komen? Dat die kansen werden gecreeerd.
Je leest selectief he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, en hoe heeft dat allemaal zover kunnen komen? Dat die kansen werden gecreeerd.
Het opdracht geven tot het systematisch uitroeien van complete bevolkingsgroepen. Om even mee te beginnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik vraag het jou wel, welke daden?
Damn. Lees je eens in over de voorgeschiedenis van WOII.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef OeJ het volgende:
Na al die jaren nog steeds beweren dat het Bush was is geen faal?quote:
Hij beloofde mensen veel goeds, zoals banen etc. daarom kozen ze hem als leiderquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef OeJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |