Zo denk ik er ook over idd, als je er een tijdje mee kunt doen is het een goede investeringquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ik doe al zo'n 10 jaar met mijn backpack en die is nog lang niet versleten. Zo'n aanschaf doe je zo'n beetje voor je leven.
Prijzen van 2008 zijn niet echt relevant nu, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef EvilWasp het volgende:
Prijzen (op basis van gegevens van 2008):
Tickets:
szigetweekkaart zonder kampeerplek ¤99,-
szigetweekkaart met kampeerplek ¤120,-
Een backpack voor je leven? De mijne is na exact 10 jaar gebruik nu echt compleet versleten! Het jaartje Zuid-Amerika was daar vooral verantwoordelijk voor, toch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:29 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over idd, als je er een tijdje mee kunt doen is het een goede investeringAlleen.. hoop ik wel dat zo'n mooie nieuwe backpack nog in je tent ligt als je terug komt, niet dat ze die oook uit je tent jatten naast telefoons, camera's etc.
Die prijzen uit de OP kunnen wel een update gebruiken btw
10 jaar is ook meer dan genoeg voor een backpack lijkt me, en dan is een goeie van 150 (/10) = 15 euro per jaar prima te doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een backpack voor je leven? De mijne is na exact 10 jaar gebruik nu echt compleet versleten! Het jaartje Zuid-Amerika was daar vooral verantwoordelijk voor, toch.
Goeie tips!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Tijnoo het volgende:
Wanneer je een backpack vol met spullen in je tent laat liggen, heb je wel een redelijke kans dat die gejat wordt... Dieven, helaas zijn ze er ook op Sziget, zijn meestal op zoek naar volle tassen die ze makkelijk mee kunnen nemen naar een wat rustiger plekje om die daar te controleren op waardevolle spullen. Ik adviseer dan ook altijd om direct na het opzetten van je tent je backpack te legen en je spullen bovenop je backpack te leggen. Die heb je immers toch niet nodig op het festival zelf. En dieven kunnen zo gelijk zien dat er in jouw tent niets te halen valt.
Overigens zijn er net voorbij de ingang ook altijd bewakingsstrips te verkrijgen. Stop zo'n strip in je backpack, dan weet je zeker dat er niet iemand met je backpack het eiland zal verlaten. Dan gaan namelijk de poortjes piepen en wordt de eigenaar van de strip opgebeld.
Inderdaadquote:
Daar hebben we wat aan iddquote:
Is er trouwens überhaupt enige vorm van bewaking op die camping, of boeit dat die hongaren niet zo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Dupje het volgende:
En ik neem denk ik een slotje mee. Die maak ik met de rits vast aan de haring. Je krijgt m vrij makkelijk los, maar ik hoop dan dat de dieven dan al geen zin meer hebben in een verdere poging tot inbreken.
Dat boeit Nederlanders toch ook niet? Op welk Nederlands festivalcamping heb je bewaking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Is er trouwens überhaupt enige vorm van bewaking op die camping, of boeit dat die hongaren niet zo?
Ik gebruik hem maar een paar weken per jaar, dus na 10 jaar is hij misschien 25 weken in totaal gebruikt. Op die manier kun je er best lang mee doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een backpack voor je leven? De mijne is na exact 10 jaar gebruik nu echt compleet versleten! Het jaartje Zuid-Amerika was daar vooral verantwoordelijk voor, toch.
Die veiligheids strips zijn te krijgen bij een kraampje als je net over de brug bent. Ze kosten heel weinig, volgens mij nog minder dan een euro. Je kunt er het beste een paar kopen. Eentje plak je dan op een opvallende plek, bijvoorbeel net onder de rand van je backpack. Dieven hebben dan door dat je iets aan beveiliging doet en verlaten hopelijk je tent. Verder plak je er nog een paar op plekken die minder opvallen, als ze de tas dan toch mee nemen gaat het alarm en wordt je gebeld dat iemand je tas wilde mee nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Ruder het volgende:
[..]
Inderdaad
en die veligheidsstrips zijn in grote getalen te verkrijgen?
Hoe zit het trouwens met die hostels?
Zitten die op een redelijke afstand van sziget?
want de camping heeft zo zijn voordelen (iets gezelliger, dichter bij het festival) maar een Hostel/hotel natuurlijk ook (veilger, je hoeft niet in een tent te slapen![]()
)
Of ze denken dat er iets te halen valt en ze snijden je tent kapot, zit je ook nog met een kapotte tent. Slotje zou ik persoonlijk niet doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Dupje het volgende:
En ik neem denk ik een slotje mee. Die maak ik met de rits vast aan de haring. Je krijgt m vrij makkelijk los, maar ik hoop dan dat de dieven dan al geen zin meer hebben in een verdere poging tot inbreken.
Misschien wel. Maar koffie aan de tent is toch ook wel weer handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel kwaliteitskoffie itt die van de koffiewekker?
Jaaa koffiewekker is fijn, al vond ik 2 van mn bonnetjes aan het eind van het festival onder mn matje geplakt.quote:
Hij had wel wieletjes, is het dan minder erg?quote:
'quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Hadden we hier op FOK! niet een Sziget-contactpersoon? Wie was dat ook alweer? Wil even duidelijkheid hebben over de beschikbaarheid van de treinkaarten want lees nu drie verschillende dingen
Dat laatste kan ik helaas nergens vinden. Kan je me een link geven?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
'
Volgens mij was Tijnoo van www.szigetfestival.nl (waar overigens ook gewoon de beschikbaarheid van de treinen te checken is..).
Dan schreeuw je dus *HIER LIGT IETS - HIER LIGT IETS*, niet zo slim dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Dupje het volgende:
Is het echt een must om je boel te beveiligen dan? Bij mij lagen er meestal toch alleen maar kleren in mijn tent. Bij LL was er dan ook geen sprake van paspoort of vliegticket, maar als je die nou tactisch verstopt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Dan schreeuw je dus *HIER LIGT IETS - HIER LIGT IETS*, niet zo slim dus
Die beveiligingsstrips zijn in ieder geval wel interessant, en een kluisje is ook wel fijn! Zeker gezien de paspoorten / vliegtickets die je echt niet gejat wilt hebben..
Veiligheidsstrips zijn in enorme hoeveelheden beschikbaar en kosten zeer weinig, inderdaad minder dan een euro zoals al door maok werd gezegd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Ruder het volgende:
en die veligheidsstrips zijn in grote getalen te verkrijgen?
Hoe zit het trouwens met die hostels?
Zitten die op een redelijke afstand van sziget?
Zou ik ook niet doen, dan lijkt het er alleen maar meer op dat er iets te halen valt... En dieven kunnen je tent toch wel inkomen, desnoods door 'm stuk te snijden.quote:
Er loopt wel wat bewaking rond, maar die weten natuurlijk ook niet wie bij welke tent hoort... Het is daarom handig te socializen met degenen die in de buurt staan van je tent. Dat zijn vaak de beste bewakers, want die weten wel wie er in die tent hoort. Als zij dan iemand anders de tent in zien gaan, willen zij nog wel eens gaan kijken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ruder het volgende:
Is er trouwens überhaupt enige vorm van bewaking op die camping, of boeit dat die hongaren niet zo?
Er zijn inderdaad kluisjes, maar dat zijn er maar erg weinig. En deze zitten doorgaans zeer snel vol. Maar je kunt je waardevolle spullen ook in een tas achterlaten bij de bagagedepots. Dat is ook wel te vertrouwen, tot nog toe hebben we er nooit klachten over gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef AMDB het volgende:
Er zijn toch ook kluisjes? Ik denk dat ik paspoorten/mp3-spelers/camera's gewoon allemaal in een kluisje stal en kleren enzo in de tent leg. Nadeel is wel dat je dan de sleutel van je kluis niet kwijt mag raken![]()
Verder zit ik eigenlijk nog een beetje met het stallen van medicijnen, het is daar nogal heet en dan je insuline (diabetes medicijn) in een brandende tent achterlaten is toch ook niet heel erg goed. Al heb ik het op LL wel gedaan, maar dat is toch een stuk korter en minder warm meestal.
Voor een complete maaltijd betaal je inmiddels 5-6 euries. Maar dan heb je ook echt volop mogelijkheden, niet alleen maar junkfood. Bier kost uit m'n hoofd zo rond de 1,60 euro voor een halve liter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:53 schreef ChrisVanart het volgende:
Hoe zat het afgelopen jaar eigenlijk met de prijzen van eten (avondmaaltijden) en drinken op het terrein? Ik zie bovenaan de prijzen van 2008 staan, maar ik kan me voorstellen dat het wat duurder is geworden...
Dankjewel! Opstaan zal misschien wel even zwaar zijn zonder koffiewekker, maar een bezoekje aan een badhuis doet wonderenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Koffiewekker het volgende:
Ik ga niet naar Sziget. Daarom wens ik bij deze iedereen een prettig festival en succes met opstaan.
Hier ben ik!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Ziewoarut het volgende:
Hadden we hier op FOK! niet een Sziget-contactpersoon? Wie was dat ook alweer? Wil even duidelijkheid hebben over de beschikbaarheid van de treinkaarten want lees nu drie verschillende dingen
Moet je iig niet naar die nescafe kraampjes. Ik weet nog wel dat er ergens in de punt van het eiland een soort ontbijt hal was waar ze wel goede koffie verkochten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel kwaliteitskoffie itt die van de koffiewekker?
die fucking nescafé kraampjes overal jaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:30 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je iig niet naar die nescafe kraampjes. Ik weet nog wel dat er ergens in de punt van het eiland een soort ontbijt hal was waar ze wel goede koffie verkochten.
beterquote:Op donderdag 1 april 2010 09:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
die fucking nescafé kraampjes overal jasmerige oploskoffie! Gelukkig stonden er op een aantal plekken ook kleine karretjes met echte espressoapparaten
Die ja! Ik moest er drie keer verder voor lopen, maar het was gewoon dezelfde prijs als nescafe, en het was het echt zekers waard!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
die fucking nescafé kraampjes overal jasmerige oploskoffie! Gelukkig stonden er op een aantal plekken ook kleine karretjes met echte espressoapparaten
Onder je luchtbed? lijkt me dat ze je daar heel je tent voor moeten omgooien willen ze iets te pakken hebben. Maar ja als dieven iets van je willen krijgen ze het toch uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:42 schreef nickofzo het volgende:
'strategisch' Je paspoort enzo verstoppen werkt ook niet, dieven graaien 't eerste in de zijzakjes van tenten.
Je kan 't natuuurlijk wel voor je tent begraven oid, maar of dat zo praktisch is?
Volgens mij nog niet meer namen bekend, en sziget moet je ook niet doen voor de namen wannequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:33 schreef MaJo het volgende:
Zijn er al nieuwere namen bekend? Vind de lineup niet veel soeps tot nu toe
Die zijn sinds gisteren uitverkocht helaasquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:44 schreef larry_flynt het volgende:
TVP
Hotel en vliegtickets zijn geboekt en betaald. Nu alleen nog sziget kaartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef maok het volgende:
[..]
Die zijn sinds gisteren uitverkocht helaasl*lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou erg mooi zijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:46 schreef Alexxia het volgende:
hopen dat Massive Attack op sziget komt !
in de week van Sziget hebben ze nog niets staan
Oei dat zou vet zijn! Een TVP want we gaan dit jaar weerquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:46 schreef Alexxia het volgende:
hopen dat Massive Attack op sziget komt !
in de week van Sziget hebben ze nog niets staan
Hoi vraagbaak, Ik vroeg me af toe hoe laat je in het weekend voor het festival nog de camping op kunt?quote:
24 uur per dagquote:Op donderdag 8 april 2010 10:23 schreef MOETIG het volgende:
[..]
Hoi vraagbaak, Ik vroeg me af toe hoe laat je in het weekend voor het festival nog de camping op kunt?
Ik zie nl veel vluchten op zaterdag/zondagavond. Dan kom je pas rond 23.00 uur aan op het terrein, zonder vertraging.. Kun je dan nog wel het terrein op of is er een bepaalde sluitingstijd? (ik weet dat dat ¤10 extra kost per dag)
fuckquote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Dupje het volgende:
Geen Blink 182?
http://szigetnews.com/201(...)iget-2010-after-all/
Misschien dien je dan via de Duitse site te boeken o.i.d.?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Brammie1 het volgende:
Tijdens het opgeven van m'n opstapplaats voor de trein Rotterdam-Antwerpen-Brussel kan ik alleen die 3 opgeven, niet die anderen zoals Luik of Frankfurt. Misschien is dat dus ook zo voor Venlo.
Voor hoeveel?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef Thijsssss het volgende:
Tering... Wil iemand nog een ticket overkopen?
Jammer maar duidelijk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Tijnoo het volgende:
Voor zover ik weet kun je vanaf zaterdag de 7e 's ochtends het terrein op en blijft de ingang/kassa dan 24 uur per dag geopend. Maar voor de zekerheid zal ik dat nog even navragen...
Er staan meer stations genoemd, omdat de treinen daar sowieso zullen moeten stoppen. Dan kunnen we net zo goed mensen laten opstappen. Maar het is allemaal nog niet zeker dat we daar toestemming voor krijgen, dus het is nog niet mogelijk deze plaatsen op te geven als opstapstation. De prijs zal echter niet lager worden als je opstapt dichter bij de eindbestemming. We zitten nu eenmaal met de kosten van de treinhuur en die delen we gelijk door alle passagiers.
Prodigy was vorig jaar al, kans lijkt mij dan klein eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:30 schreef GANZENBORD het volgende:
TVP!
Zou een mogelijk zijn dit festival, maar line up is tot nog toe minder naar mijn smaak dan bijv, pukkelpop. Wanneer worden er nog meer grote acts bekend gemaakt. Hoop qua grote namen nog een beetje op QOTSA, Prodigy, Them Crooked Vultures, Mumford&Sons......
Hoe groot acht je de kans op QOTSA/TCV, Black Keys en Blink dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Prodigy was vorig jaar al, kans lijkt mij dan klein eerlijk gezegd.
Blink182 is 0% kans, komen geen tourdata meer bij voor ze (mits ze daar helemaal de waarheid spraken).quote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans op QOTSA/TCV, Black Keys en Blink dan?
Nou de E-tickets gaven bij mijn eerste blik al twijfels of ze wel juist waren. Of dat ik misschien nog iets in de brievenbus kon verwachten? Maar nee, wat ik toegestuurd kreeg via de e-mail ziet er niet veel soeps uit maar zijn wel authentiek.quote:Op maandag 12 april 2010 17:31 schreef portie het volgende:
Ik weet niet hoe de e-tickets eruit zien. Ik heb mijn tickets bij de Plato gekocht in Deventer, een officieel voorverkoop punt net zoals Bullit. Dat zijn mooie gedrukte kaartjes. Zoals:
[ afbeelding ]
Dan ga ik ook maar eens hier in Grunn bij de Plato kijken, scheelt ook weer verzendkostenquote:Op maandag 12 april 2010 17:31 schreef portie het volgende:
Ik weet niet hoe de e-tickets eruit zien. Ik heb mijn tickets bij de Plato gekocht in Deventer, een officieel voorverkoop punt net zoals Bullit. Dat zijn mooie gedrukte kaartjes. Zoals:
[ afbeelding ]
Ben je ouder dan 18 jaar? Dan beslis je toch helemaal zelf over je lot?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:43 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens hier in Grunn bij de Plato kijken, scheelt ook weer verzendkosten![]()
Ik moet nogsteeds trein en festival kaartjes kopen. Wil het nu wel snel doen want ik word een beetje zenuwachtig van het wachten. Maar ik heb eigenlijk nog geen toestemming![]()
Iemand tips over hoe ik dit met mn parental unit aan moet pakken?
Vertel dat je een weekje op vakantie gaat naar budapest: rijke historie, mooie gebouwen, badhuizen etc. Lekker goedkoop, mooi weer! En toevallig is er in die week ook een evenement met veel dans en muziek. Heel cultureel. Uit verre omstreken komen ze in die week naar de stad om van deze culturele sfeer te proeven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:43 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens hier in Grunn bij de Plato kijken, scheelt ook weer verzendkosten![]()
Ik moet nogsteeds trein en festival kaartjes kopen. Wil het nu wel snel doen want ik word een beetje zenuwachtig van het wachten. Maar ik heb eigenlijk nog geen toestemming![]()
Iemand tips over hoe ik dit met mn parental unit aan moet pakken?
Nop, 17. Nog nét niet. Nét even jammer. Ach ik regel het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:39 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Ben je ouder dan 18 jaar? Dan beslis je toch helemaal zelf over je lot?
Ach kom op, stel je ouders een beetje (vals) gerust. Was 15 eerste keer Lowlands, 17 vorig jaar Sziget.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:25 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Nop, 17. Nog nét niet. Nét even jammer. Ach ik regel het wel.
Ik mocht toen ik 16 was wel naar camping Appelhof (aaaaaaaaasoooooooo) op Terschelling...![]()
Ik fix wel wat
Niet alle ouders zijn hetzelfdequote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ach kom op, stel je ouders een beetje (vals) gerust. Was 15 eerste keer Lowlands, 17 vorig jaar Sziget.
Er zijn volgens mij nog meer hollanders op Sziget dan op Lowlandsquote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Puntneus het volgende:
Toen ik 16 was, vorige zomer dus, ben ik wel naar Lowlands gegaan.
Maar Hongarije is wel even andere koek dan Biddinghuizen![]()
Maar heb al genoeg geld voor treinkaartjes dus die worden in de loop van deze week besteld
Vorig jaar ging er geen moment voorbij zonder dat ik ergens een Nederlander binnen een straal van 5 meter hoorde op Sziget. Dát, en Fransen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nog meer hollanders op Sziget dan op Lowlands
Ja, en Fransen die meteen wiet wilden zodra je vertelde dat je Nederlands wasquote:Op woensdag 14 april 2010 22:09 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Vorig jaar ging er geen moment voorbij zonder dat ik ergens een Nederlander binnen een straal van 5 meter hoorde op Sziget. Dát, en Fransen.
Hongarij klinkt denk ik wat intimiderend voor mijn moederquote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nog meer hollanders op Sziget dan op Lowlands
´quote:Op woensdag 14 april 2010 22:35 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, en Fransen die meteen wiet wilden zodra je vertelde dat je Nederlands was
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef Puntneus het volgende:
[..]
Hongarij klinkt denk ik wat intimiderend voor mijn moeder![]()
[..]
´
En dát... vertel ik maar niet aan mijn ouders
Major Lazar? Say whaaaaatquote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Niemand de nieuwe namen nog genoemd? YeasayerSimian Mobile Disco
30 Seconds to Mars * Nina Hagen * Calvin Harris * Yeasayer * Major Lazer * Charlie Winston * Fear Factory * Death Valley Screamers * Rada & Ternovik * Young Punx * Kamelot * Breakestra * Simian Mobile Disco
Laat die vriend maar even mailen naar info@ostfest.com, dan gaan we kijken of er iets te regelen valt. Bij de Sziget Express Amsterdam - Utrecht - Boedapest is het in ieder geval niet mogelijk te ruilen, want daar zitten alle slaapplaatsen al vol.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:16 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Een vriend van me heeft per ongeluk een Sziget Express (zit)kaartje besteld, terwijl het een slaapplaats moest zijn. Ik moet even van hem vragen of dit nog te ruilen valt.
Iemand?quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het programma vastgesteld?
Doorgaans probeert Sziget eind april, net voor het eind van de Early Bird-actie, de line-up van de grootste podia zo goed als compleet te hebben. Maar waarschijnlijk worden ook in mei nog wel enkele gaten in het programma opgevuld...quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk het programma vastgesteld?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef AMDB het volgende:
Klopt het trouwens dat NL dit jaar een land is waar ze veel bands vandaan willen halen? Volgens mij las ik laatst zo iets maar ik weet niet meer waar
Klopt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef AMDB het volgende:
Klopt het trouwens dat NL dit jaar een land is waar ze veel bands vandaan willen halen? Volgens mij las ik laatst zo iets maar ik weet niet meer waar
quote:Dit jaar zijn Nederland, België en Spanje 'topic-landen' dat wil zeggen dat er extra bands en theatergezelschappen uit deze landen op Sziget zullen worden geprogrammeerd, met name op de kleinere podia.
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
zZz is grappig, maar ik vind ze wel heel slecht
Kaartjes contant betalen moet overal denk ik. Was bij Kroese Nijmegen iig wel het geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef wormtrein het volgende:
Vanmiddag wilde ik even bij Bullit langsgaan voor kaartjes, maar daar aangekomen lijkt het er niet op dat ze uberhaupt ooit open zijnIk heb begrepen dat ze nog net verhuisd zijn, zaakje was dicht, beetje vervallen pand.. ik las ook dat je de kaartjes contant moet betalen daar? denk dat ik mijn kaartje maar online ga bestellen
Het is iig zo dat de organisatie het geld in cash wil hebben, dus sommige zaken kiezen er dan voor om het ook cash te laten betalen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Bij plato heb ik gewoon met pin betaald.
Mee eensquote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hopen dat het vooral Belgische bands worden dan
Arid! Ghinzu! Pleasequote:Op woensdag 21 april 2010 14:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hopen dat het vooral Belgische bands worden dan
Ook bij Sounds in Venlo is pinnen geen puntquote:Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef CoenH het volgende:
[..]
Mee eens.
Heb btw in de Plato Enschede ook gewoon kunnen pinnen.
Kroese in Arnhem kon het gewoon met de pin. Was wel 5 euro duurder (175), achja, zolang ik maar een kaartje hebquote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kaartjes contant betalen moet overal denk ik. Was bij Kroese Nijmegen iig wel het geval.
Kaartje is toch 140?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Kroese in Arnhem kon het gewoon met de pin. Was wel 5 euro duurder (175), achja, zolang ik maar een kaartje heb
Waar zit die?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Kroese in Arnhem kon het gewoon met de pin. Was wel 5 euro duurder (175), achja, zolang ik maar een kaartje heb
Klopt, ik ben er vorig jaar ook met m'n ID-kaart geweest en m'n broertje de afgelopen 6 keer toen hij naar Hongarije ging ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op Paspoortinformatie.nl staat dat een identiteitskaart geldig is in Hongarije. Deze website is van het ministerie van binnenlandse zaken, dus dat zal wel snor zitten lijkt me....
Ik weet het, maar die mensen komen er een aantal keer per jaar, en zeiden dat ze soms moeilijk doen. Maar als ik het zo lees kan ik het er wel op wagen denk ik. In ieder geval bedankt.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op Paspoortinformatie.nl staat dat een identiteitskaart geldig is in Hongarije. Deze website is van het ministerie van binnenlandse zaken, dus dat zal wel snor zitten lijkt me....
In de Rijnstraat.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:49 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Waar zit die?
Ik moet mn kaartje ook nog even scoren!
Vorig jaar werd in onze trein omgeroepen dat er gecontroleerd zou worden met honden, geen controle gezien. Wel op een of ander filmpje gezien dat de andere trein gecontroleerd werd volgens mij (iig een aantal coupes).quote:Op donderdag 22 april 2010 02:36 schreef StormWarning het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met het meesmokkelen van je eigen nachtapotheek in die richting? Worden de treinen gecontroleerd en zo ja, hoe?
Meh. Dat wordt dus 8 van die aldi dozen meesleuren.quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Brammie1 het volgende:
wat ik mij nog wel kan herinneren is dat er 24/7 een fucking lange rij stond voor de sigarettenverkooppunten. Bijna zeker dat ze geen sigaren verkopen, alleen de meeste mainstream sigaretten/shag
Op het vasteland, pal naast het eiland waarop Sziget georganiseerd word, is een supermarkt waar je vrijwel alles kan halen wat je kan bedenken. Sigaren zullen dan vast wel ook aanwezig moeten zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 09:46 schreef Joostfok het volgende:
[..]
Meh. Dat wordt dus 8 van die aldi dozen meesleuren.
Ik ga vliegen, dus wie weet gaan ze in duitsland / hongarije nog moeilijk doen ook.
Grom.
Iemand andere informatie?
Vroeg ik me ook af, verkopen de treinkaarten eigenlijk elk jaar uit?quote:Op maandag 26 april 2010 00:15 schreef Ibanuff het volgende:
Hoe hard gaat het met de kaarten meestal?
Als ik de lineup zo lijkt het me fokking vet om heen te gaan, maar om mensen te vinden die mee willen gaan en vervoer te regelen, dat kan nog wel een tijdje duren voordat dat geregeld is.
Inderdaad de de Auchan, dat is een hele grote supermarkt waar ze van alles verkopen (ook campeerspullen trouwens) dus het lijkt me dat ze ook wel sigaren verkopen. Ik Hongarije doen ze niet zo moeilijk over tabak.quote:Op maandag 26 april 2010 11:08 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Op het vasteland, pal naast het eiland waarop Sziget georganiseerd word, is een supermarkt waar je vrijwel alles kan halen wat je kan bedenken. Sigaren zullen dan vast wel ook aanwezig moeten zijn.
Godver, en ik al zoeken naar waar dat op de sziget site staatquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:05 schreef Coiler het volgende:
Ik ga oook!Mits de kaartjes nog beschikbaar zijn tegen het einde van de week...
Bloodbath!!!![]()
EDIT: KUT, verkeerde topicIk dacht dit het graspop topic was
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:05 schreef Thijsssss het volgende:
Zitten er eigenlijk nog limieten aan de grootte van de tent? Rare vraag, maar als ik foto's zie van afgelopen jaren, heeft eigenlijk niemand zo'n bakbeest als ik met vrienden van plan mee ben te nemen
Bij Perrry zijn werptenten duurderquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef maok het volgende:
De orginelen (of iig die als eerste verkocht werden) van de decatlon kosten voor 2 personen maar ¤35,-
Wat dacht je van 1 week Budapest en een week Sziget?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:18 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk moeten we een FOK! meet bij Kees doen
Dan ga ik je ontlopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1 week Budapest en een week Sziget?
Wil ik wel doen opzich. PM me maar met onderwerp Sziget dan zorg ik zsm voor een lijstje.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Iemand zin om een lijstje te maken wie er allemaal vertrekt naar Sziget? ( Ik eigenlijk niet)
Overigens, ik heb een maand of 4 geleden een filmpje gemaakt over mijn Sziget 2009. Je kan deze dus naar Sziget mailen en kans maken op een gratis ticket. Wanneer worden er eigenlijk winnaars bekend gemaakt ?
Linkje?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Iemand zin om een lijstje te maken wie er allemaal vertrekt naar Sziget? ( Ik eigenlijk niet)
Overigens, ik heb een maand of 4 geleden een filmpje gemaakt over mijn Sziget 2009. Je kan deze dus naar Sziget mailen en kans maken op een gratis ticket. Wanneer worden er eigenlijk winnaars bekend gemaakt ?
You gotta be kidding. Ik ga naar de site om de link voor je te halen, zie ik dat er sinds vandaag een winnaar is uitgekozen.quote:
Dat zou haast wel nodig zijn jaquote:Op donderdag 29 april 2010 18:23 schreef maok het volgende:
Iedereen zo'n armbandje om met het telefoonnummer van zijn vrienden:
[ afbeelding ]
Dat is Hongarije, daar nemen ze het niet zo nauw met persoonsgegevens...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Juicyhil het volgende:
Vorig jaar sprak ik trouwens een meisje in hostel Unversitas. Dat domme wijf die had dus op het festival 7 (!) xtc-pillen geslikt. Was helemaal out gegaan. Ze was meegenomen naar het ziekenhuis. Haar vriendinnen wisten pas 4 dagen later, nadat ze aangifte van vermissing hadden gedaan, dat ze in het ziekenhuis lag
Ik geen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is Hongarije, daar nemen ze het niet zo nauw met persoonsgegevens...
7 pillen is ook wel erg veel in 1 dagik heb aan 3 of 3,5 echt wel genoeg
Ik ga met het vliegtuig. Weet niet meer precies welke... We waren 250e kwijt met zijn tweeen. Via zo website die prijzen vergelijkt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Julaz het volgende:
Wie gaat er met het vliegtuig?
Ben benieuwd naar de maatschappij waarmee je vliegt en wat je voor het retourtje hebt betaald!
Zelf zag ik dat een retourtje met Wizzair soms maar ¤120 kost..
Ik vlieg ook. Met Malev Air vanuit Amsterdam voor 180 euro retour pp.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:27 schreef Julaz het volgende:
Wie gaat er met het vliegtuig?
Ben benieuwd naar de maatschappij waarmee je vliegt en wat je voor het retourtje hebt betaald!
Zelf zag ik dat een retourtje met Wizzair soms maar ¤120 kost..
Als je hier niemand vind kun je ook zoeken of een berichtjeplaatsen op www.meerijden.nu of www.hitchhikers.org. Ik zag op meerijden.nu al 2 meiden die een lift zochten uit jou regio, alleen die hadden geen rijbewijs. Ik heb vorig jaar op die manier mensen kunnen vinden die mee reden naar de Franse alpen en weer anderen terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Gezocht:
2 mensen uit regio Bergen op Zoom die mee willen rijden met de auto. Het liefst mensen die in bezit zijn van rijbewijs. Kosten zullen in totaal uitvallen op ongeveer 125 euro p.p. Auto is veel chiller (en sneller) dan de trein!
PM me maar.
Ik heb ze gevonden idd. Maar ik heb dus het liefst nog twee mensen met rijbewijs, anders moet ik in mijn eentje 1400 km gaan rijden, weinig zin in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef maok het volgende:
[..]
Als je hier niemand vind kun je ook zoeken of een berichtjeplaatsen op www.meerijden.nu of www.hitchhikers.org. Ik zag op meerijden.nu al 2 meiden die een lift zochten uit jou regio, alleen die hadden geen rijbewijs. Ik heb vorig jaar op die manier mensen kunnen vinden die mee reden naar de Franse alpen en weer anderen terug.
¤120, netjes! Vorige week waren ze inderdaad nog zo duur, inmiddels is het duurder. Weet iemand of dat door de vakantie hier komt? ALs dat zo is dan wacht ik nog met boeken, maar misschien wordt het dan nóg duurderquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:02 schreef wormtrein het volgende:
WizzAir 100 euro hier, kwam wel nog koffer bij etc, +/- 120 euro inclusief alles. Festivalticket ook nog net vanmiddag besteld met de earlybird korting!![]()
Tentje kan in principe mee, maar ik probeer die van mij eigenlijk met een paar maten in de auto mee te sturen
Denk wel dat het daardoor komt. Een klagenoot heeft 3 weken geleden voor 80 euro voor een retour geboekt (vanaf Düsseldorf). Maar als ik nu kijk zijn die ook 180 euro, and counting.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef Julaz het volgende:
[..]
¤120, netjes! Vorige week waren ze inderdaad nog zo duur, inmiddels is het duurder. Weet iemand of dat door de vakantie hier komt? ALs dat zo is dan wacht ik nog met boeken, maar misschien wordt het dan nóg duurder
Zeker wel, ik heb het vorig jaar gered met 60L want meer trek ik toch nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef wormtrein het volgende:
Maargoed! Vandaag m'n backpack gekocht, kheb zooo'n zin om dat ding gewoon vol te stouwen en er mee rond te gaan rennenZou 75L genoeg zijn voor Sziget?
Ik redde het zelfs met 55 waar alles in zat incusief een complete tentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef wormtrein het volgende:
Ik ga ook de 16e terug, maar dat was omdat de 17e 100 euro duurder wasWel stom dat die prijzen nog zo verschillen, ik dacht dat het goedkoop was en dan steeds duurder werd, maar niet dat het weer opnieuw goedkoper werd.
Maargoed! Vandaag m'n backpack gekocht, kheb zooo'n zin om dat ding gewoon vol te stouwen en er mee rond te gaan rennenZou 75L genoeg zijn voor Sziget?
'quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:28 schreef Markeerstift het volgende:
Zou zo'n 55 liter mee in de handbagage mogen?
Maar we hebben wel lol, dat kan jij dan niet zeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef aarsschimmel het volgende:
Allemaal rijke west Europeanen op een klein eilandje midden in Oost-Europa, jullie tenten worden leeggeroofd.Veel plezier
Rijk ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef aarsschimmel het volgende:
Allemaal rijke west Europeanen op een klein eilandje midden in Oost-Europa, jullie tenten worden leeggeroofd.Veel plezier
Mensen trollen die de tijd van hun leven hebben tijdens een festival-vakantie van een week of langer, terwijl jij achter je pc op FOK mensen afzeikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef aarsschimmel het volgende:
Op de prijzen na, klopt ie wel hoor.quote:
quote:#szigetfest
For those who've been waiting for DJ's: the line-up of the Dance Arena will probably be announced on friday! But if everything is going really well, we might even announce them one day earlier![]()
wheeeequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:11 schreef leonie-89 het volgende:
Madness bevestigd op twitter!
http://twitter.com/search?q=sziget
Ik had via de Nederlandse Sziget site hostel universitas geboekt ja. Was prima gegaan. Vorig jaar was ik daar eigenlijk, omdat plannen waren veranderd, op eigen houtje naartoe gegaan. Dat ging ook prima.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Dupje het volgende:
Heeft iemand van jullie ook een van de hostels geboekt via de Sziget site? Ik krijg nu al een maand ofzo af en toe een mailtje met dat ik mijn naam enzo door moet geven, en dat ik dan een incheckvoucher ervoor terug krijg. Dit is nog steeds niet het geval.
Ik geloof in het techno gedeelte houd het rond 6 uur op ofzo. Maar je kunt ook gewoon naar de mokka chukka toegaan bijvoorbeeld, die gaat 24 uur per dag doorquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Thijsssss het volgende:
Boys Noize, Erol Alkan, Deadmau5, weer leuke naampjesTot hoe laat gaat 't nachtprogramma eigenlijk door?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:11 schreef leonie-89 het volgende:
Madness bevestigd op twitter!
http://twitter.com/search?q=sziget
Leuk, Leuk, Iemand al iets gehoord van hiphoppers die afreizen naar Sziget?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Thijsssss het volgende:
Boys Noize, Erol Alkan, Deadmau5, weer leuke naampjes![]()
Hiphop zie je daar eigk vrij weinig. Behalve op dat Afro podium ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Leuk, Leuk, Iemand al iets gehoord van hiphoppers die afreizen naar Sziget?
Excuses, we werken dit jaar voor het eerst met een nieuw systeem hiervoor, en het werkt nog niet helemaal zoals het hoort... Als je je gegevens hebt ingevuld, hoef je dat niet nog eens doen. Wanneer je hetzelfde mailtje nog eens ontvangt, kun je dat gewoon negeren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Dupje het volgende:
Heeft iemand van jullie ook een van de hostels geboekt via de Sziget site? Ik krijg nu al een maand ofzo af en toe een mailtje met dat ik mijn naam enzo door moet geven, en dat ik dan een incheckvoucher ervoor terug krijg. Dit is nog steeds niet het geval.
Foreign Beggars op de A38 Stagequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Leuk, Leuk, Iemand al iets gehoord van hiphoppers die afreizen naar Sziget?
Er is een aparte camper/caravan-camping vlak bij de ingang, in het rode gedeelte, waar een hek omheen staat. Niet Jan en alleman zal dus zomaar bij je camper komen, ik weet trouwens niet of er, net als bij de bewaakte camping, mensen je polsbandje controleren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand hoe de camperplaatsen geregeld zijn? Ik bedoel eigenlijk, kan ik daar gewoon gaan staan met mijn campertje zonder dat een paar zatlappen de boel kopen slopen of bepissen?
Ik vind dat alleen zo'n schrale plek, beetje het afvoerputje van de nacht waar alle gasten rondlopen die nog aan het spacen zijn etcquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik geloof in het techno gedeelte houd het rond 6 uur op ofzo. Maar je kunt ook gewoon naar de mokka chukka toegaan bijvoorbeeld, die gaat 24 uur per dag door
Voor je het weet ben je zelf onderdeel van het spacende publiek.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen zo'n schrale plek, beetje het afvoerputje van de nacht waar alle gasten rondlopen die nog aan het spacen zijn etc.
En dat klopt ook. Je kan er zaterdag of zondag komen, zoals ik ga doen alleen dan moet je een tientje per dag betalen extra.quote:Camping wristband entitles its user to
– enter the festival grounds from 10:00 a.m., 9th August
Ja het valt mij ook een beetje tegen, maar het zal toch wel gezellig zijn...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet zeggen dat er dit jaar nou niet echt hele bijzondere namen zijn.
En wtf, Enter Shikari op World Music Stage_!
Er komt toch nog wel wat fatsoenlijks bij mag ik hopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet zeggen dat er dit jaar nou niet echt hele bijzondere namen zijn.
En wtf, Enter Shikari op World Music Stage_!
Verwacht geen hele lijsten meer. Misschien nog enkele namen. Tis al over twee maanden...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel wat fatsoenlijks bij mag ik hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |