Sinds ik het gezegd dat die een virus op zijn pc heeft heb ik geen last meer van die meldingen. Misschien toeval, maar het zijn er toch al voldoende om uitsluitsel te geven..quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heeft geen zin, als je als persoon al op zo een linkje klikt lukt het je ook niet om de pc te scannen
Alice312574329877184732@hotmail.com is naar alle waarschijnlijkheid een botquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Erg irritant vind ik dat. Zeker omdat ik vaak niet weet of het nou bots zijn of echte hete chicks die me gewoon willen toevoegen (kans bestaat altijd natuurlijk).
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
heel veel hebben er last van. gewoon blokeren en wegpleuren of niet toevoegen
Ja, maar deze adressen op Fok! staan wel beschermd achter een afbeelding. Een random bot kan ze dus niet zomaar van internet plukken lijkt me. Tenzij deze mensen tevens op andere plekken hun e-mail achterlaten. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef Alessandr0 het volgende:
ik zie dat veel mensen die hier klagen gewoon hun hotmail openbaar hebben, tja dan krijg je dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |