quote:
Of fimo klei.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef svefn het volgende:
Photoshop!
Nee dat is wel bewijs genoeg lijkt me, in dit geval: aardbijen > biologen in dit topic.
Dat moest ik even googlen, leek wel latijns. Maar iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben anders geen rode pitjes en ik lees niets over ananassmaak.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon een echt product hoor, niks 1 april grap. Plantjes worden in de UK verkocht via http://www.jekkasherbfarm.com/details.asp?productid=117 en de eigenaar Jekka McVicar is toch echt wel DE autoriteit op het gebied van o.a. kruidenplanten in de UK (schrijft o.a. voor Gardeners World magazine).
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Dineke_Ho het volgende:
Oke en als ik nu zeg dat we ze NU in de winkel hebben? euhm met als bewijs een foto van de krant van vandaag erbij?![]()
[ afbeelding ]
enne waar gekocht dan??quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de ongelovige, telefoon foto met fok erbij.
Bakje was 5,75. Aardig prijzig dus, maar goed het smaakt inderdaad naar ananas. Al blijft het wel aardbei.
De frambozenaardbeien heb ik ook gehaald, maar die blijven erg aardbeiig proeven.
6 euro voor een bakkie aardbeienquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Bakje was 5,75. Aardig prijzig dus, maar goed het smaakt inderdaad naar ananas. Al blijft het wel aardbei.
De frambozenaardbeien heb ik ook gehaald, maar die blijven erg aardbeiig proeven.
Speciaal gekocht om ons te overtuigen.......quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |