Gelukkig zal ik jou nooit tegenkomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Lekker voor je. Ik ga nu speciaal voor jou een turkse vlag om mijn schooltas strijken.
Ik stuur wel een fototje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik jou nooit tegenkomen
ik vind ze vaak irritant...denken altijd lollig te zijn ...maar slaan vaak de plank totaal mis bij mij in ieder gevalquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind turken wel ok gasten eigenlijk. beetje de enige islamieten met wat humor.
en dat ze natiionalistisch zijn tov het land van hun ouders zie je vaak. zo ook bij nederlanders in het buitenland.
bij mij raken ze meestal wel de juiste snaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik vind ze vaak irritant...denken altijd lollig te zijn ...maar slaan vaak de plank totaal mis bij mij in ieder geval
dat kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij mij raken ze meestal wel de juiste snaar.
Ah, en na de OP?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:56 schreef Righteous het volgende:
TT gelezen en meteen de klacht gegrond geacht
Boeiend. Moet je dan ook maar meteen je eigen land gaan haten als je in een ander land woont? Ik heb in het buitenland ook altijd de Nederlandse vlag hangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
... die op hun schooltas een turkse vlag opgepunnikt hebben!![]()
Ik vind dit echt niet kunnen en gewoon lelijk, gelukkig hebben we op onze school van ± 1400 leerlingen maar één groepje van ± 7 turken.
Ik snap echt niet wat die mensen dan hier te zoeken hebben, een beetje het land waar ze waarschijnlijk niet eens geboren zijn hoog houden en dan hier lekker komen studeren omdat Nederland toch eigenlijk wel beter is
Klacht: Turken met opgespeld Turks vlaggetje
Sub-klacht: Ze zijn lelijk en meuren altijd, overal
Anti-klacht: Nederland is bij ons op school nog wel in de meerderheid.![]()
Sub-anti-klacht: Mooie Nederlandse vlag op het plafond van m'n kamer
Ik heb geen idee ik wil het eigenlijk wel, maar ik moet nog een patch vindenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar een nederlandse vlag op je tas of jas mocht toch niet?
bij dumpzaken kan jij heel veel soorten en maten nederlandse vlaggetjes vinden. hup hup, naar de dumpzaak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik wil het eigenlijk wel, maar ik moet nog een patch vinden![]()
Ik weet wel dat je niet zomaar de vlag mag uithangen
Stel je voor, dat mensen nationalistisch worden
wil je die twee groepen niet met elkaar vergelijken, dank je.quote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij dumpzaken kan jij heel veel soorten en maten nederlandse vlaggetjes vinden. hup hup, naar de dumpzaak.
ik maak duidelijk onderscheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je die twee groepen niet met elkaar vergelijken, dank je.
Je kunt geen Bob Dylan avatar hebben, een Pink Floyd titel in je ondertitel en niet links zijn. Ik ga er dus maar even van uit dat je trolltquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ik maak duidelijk onderscheid![]()
Vuige Turken
Vuige Mocro's
zo nu staat het los van elkaar
Goh, dat was nog niet duidelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor alle Turkenknuffelaars in dit topic. Ik ben Turks. Knuffel mij
een aai over je bol kun je krijgen, maar verder ga ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Racist!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een aai over je bol kun je krijgen, maar verder ga ik niet.
oeh, de eerste die zon opmerking maaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kunt geen Bob Dylan avatar hebben, een Pink Floyd titel in je ondertitel en niet links zijn. Ik ga er dus maar even van uit dat je trollt
zie je wel dat turken niet vuig zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef leeell het volgende:
[..]
oeh, de eerste die zon opmerking maakt
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:12 schreef leeell het volgende:
[..]
oeh, de eerste die zon opmerking maakt
en ik ben alleen tegen radicalisering en alles wat iets op een extreem niveau aanhangt![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Totaal verschillende groepen oetlulquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ik maak duidelijk onderscheid![]()
Vuige Turken
Vuige Mocro's
zo nu staat het los van elkaar
*haphaphapquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Righteous het volgende:
[..]
Totaal verschillende groepen oetlul
Dat vind ik erg mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef MervinMinky het volgende:
Wat dacht je hiervan, ik ben in het buitenland geboren, woon hier al 16 en heb Nederlands paspoort en sinds kort dit op mijn laptop:![]()
[ afbeelding ]
UITLOKKING!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef MervinMinky het volgende:
Wat dacht je hiervan, ik ben in het buitenland geboren, woon hier al 16 en heb Nederlands paspoort en sinds kort dit op mijn laptop:![]()
[ afbeelding ]
Het is nu eenmaal lastig de intonatie op te maken uit een stukje tekst op een beeldscherm .quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het IQ op Fok! is ook niet al te hoog hè, hou daar rekening mee
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal lastig de intonatie op te maken uit een stukje tekst op een beeldscherm .
Maar misschien heb jij je wel verdiept in non verbale virtualiteit ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat vind ik erg mooi
Ik hou van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad niet belangrijk voor mij, maar het staat me gewoon niet aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef jaronsch het volgende:
Je stoort je aan dingen die totaal onbelangrijk zijn.
Pardon?! Ik ben universitair opgeleid, ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het IQ op Fok! is ook niet al te hoog hè, hou daar rekening mee
Was het maar zo!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Pardon?! Ik ben universitair opgeleid, ja!
Kansloos mannetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:56 schreef Righteous het volgende:
TT gelezen en meteen de klacht gegrond geacht
Aardig kromme zinsbouw voor een universitairquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Pardon?! Ik ben universitair opgeleid, ja!
Ach jochie toch, hier heb je een koekie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet belangrijk voor mij, maar het staat me gewoon niet aan
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:35 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Ach jochie toch, hier heb je een koekie.
[ afbeelding ]
Een kurabiye, een Turks koekje.
als je een turkse vlag draagt ben je lid van een bende die genocide heeft gepleegd. zo moet je het dan maar zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is toch niet eerlijk he.
Als je de Nederlandse vlag doet ben je meteen een neonazi of weet ik veel wat.
Hoe heb je me door?quote:
BWAHAHAHAUAHAHAUHAHAHAHWHEEHEHEHAHOHOHOHUAHAHAHEHEHEIHIHHAIHAAHAHAHWAFWAF RAAP ME OPquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoe heb je me door?. Ik doe eigenlijk VMBO-t
Bozkurtlar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een turkse vlag draagt ben je lid van een bende die genocide heeft gepleegd. zo moet je het dan maar zien.
Ten eerste, "Ajaks"quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef LaTiNo het volgende:
Wat een bullshit argument elke keer. Helaas denken veel volwassenen net zo simplistisch als een willekeurige scholier als TS.
Ten eerste heeft elk sociaal mens de behoefte om tot een groep te behoren. Voor buitenlanders is vaak de enige groep waar je geaccepteerd word je eigen groepje buitenlanders, en dus gaan ze zich al Turk profileren.
Jij kunt dat niet, want je bent nou eenmaal een kaaskop en kunt je dan moeilijk als kaaskop diferentieren. Dus ben je dan maar voor Ajaks of Feyenoord, of je word hardrocker, kakker of een emo.
Ten tweede. Ik zou JOU wel eens willen zien als je zou gaan verhuizen naar het buitenland, ben je dan opeens automatisch voor Australie ofzo op het WK? Of ben je dan niet gewoon nog steeds voor Oranje?
Zelfs als je van Rotterdam naar Amsterdam verhuisd, dan word je toch niet opeens Ajaks-aanhanger??
En wat zou je ervan vinden als die enge Amsterdammerts opeens van je gaan eisen dat je Ajaks-shirts aan moet doen en dat je met een Amsterdams zeik-accent moet gaan praten?
"dat geld"quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ten eerste, "Ajaks"
En ten tweede, ik heb het niet zo met voetbal dus dat geld niet voor mij
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
pics van je zelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen en gewoon lelijk, gelukkig hebben we op onze school van ± 1400 leerlingen maar één groepje van ± 7 turken.
Ik snap echt niet wat die mensen dan hier te zoeken hebben, een beetje het land waar ze waarschijnlijk niet eens geboren zijn hoog houden en dan hier lekker komen studeren omdat Nederland toch eigenlijk wel beter is
Waarom mogen wij dan niet met Nederlandse vlag lopen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
Tsjonge hé, erg dat mensen trots zijn op hun afkomst
Volgens mij zitten er geen Marokkanen bij ons op school, die komen van een nabijgelegen school wel hierheen in de pauzequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:16 schreef In_Qontrol het volgende:
Turken vallen op zich best mee, marokanen daarentegen...
Mensen die ergens bij willen horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef LaTiNo het volgende:
Ten eerste heeft elk sociaal mens de behoefte om tot een groep te behoren. Voor buitenlanders is vaak de enige groep waar je geaccepteerd word je eigen groepje buitenlanders, en dus gaan ze zich al Turk profileren.
Jij kunt dat niet, want je bent nou eenmaal een kaaskop en kunt je dan moeilijk als kaaskop diferentieren. Dus ben je dan maar voor Ajaks of Feyenoord, of je word hardrocker, kakker of een emo.
Vieze koskeshquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Tis maar altijd Marokkanen en TurkenIk als perz vind dat wel lacheuh eik
Kan je vliegen op een tapijt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Tis maar altijd Marokkanen en TurkenIk als perz vind dat wel lacheuh eik
Ik moest giechelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je vliegen op een tapijt?![]()
!11
!1
!
!1
Tsja, ze moeten toch iets hebben om trots op te zijn? Ze hebben immers al lelijke inteeltkoppen en wonen in armoedige huizen met de hele familie. Ik lach Turken altijd heel hard uit, stiekem dan he. Want het zijn over het algemeen heel aardige mensen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Van wie mag dat niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom mogen wij dan niet met Nederlandse vlag lopen?
Meestal als ze langskomen kijken ze altijd heel boos want ze zijn zo stoer, dan denk ik altijd, 'wat is je probleem?'quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten toch iets hebben om trots op te zijn? Ze hebben immers al lelijke inteeltkoppen en wonen in armoedige huizen met de hele familie. Ik lach Turken altijd heel hard uit, stiekem dan he. Want het zijn over het algemeen heel aardige mensen.
Weet je wat jullie probleem is. Jullie mongooltjes zitten natuurlijk op school met de Turkse mongooltjes, daar heb je idd niet zoveel aan. Maar als je op een school voor slimme kindjes zat dan had je dat soort problemen niet met de slimme Turkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Meestal als ze langskomen kijken ze altijd heel boos want ze zijn zo stoer, dan denk ik altijd, 'wat is je probleem?'
Ik vind ze toch wel een beetje kansloos
Je moeder is een hoerquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Weet je wat jullie probleem is. Jullie mongooltjes zitten natuurlijk op school met de Turkse mongooltjes, daar heb je idd niet zoveel aan. Maar als je op een school voor slimme kindjes zat dan had je dat soort problemen niet met de slimme Turken
Je lijkt net een Marokkaan man, met "wat is je probleem?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Meestal als ze langskomen kijken ze altijd heel boos want ze zijn zo stoer, dan denk ik altijd, 'wat is je probleem?'
Ik vind ze toch wel een beetje kansloos
Sukkel, bij een MAC heb je die gewoon in je scherm!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Roi het volgende:
[..]
Sukkel, bij een MAC heb je die gewoon in je scherm!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef pleinsud het volgende:
turken zijn vreemd. Ze praten altijd turks onderling, ook de 3e generaties.
Zelfs marokkanen praten tenminste nederlands wanneer ze met hen eigen volk zijn.
WE ZIJN WEL IN NEDERLAND JAquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een hoop frustraties zeg. Turken praten onderling in hun eigen taal, Turken hebben een Turkse vlag op hun tas, Turken zijn trots op hun afkomst. Boehhh!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bijvalquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
WE ZIJN WEL IN NEDERLAND JA
AL DIE DÖNERTENTEN HET LAND UIT
Hoeveel bijval zal dit krijgen
Turken ansich zijn prima mensenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is een broodmongool?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef Koenholio het volgende:
Doen ze waarschijnlijk omdat ze door TS of een andere broodmongool zijn uitgescholden voor kutmarokkanen (want daar komen ze toch allemaal vandaan).
Niks mis met een vlaggetje op je tas, laat ze toch lekker![]()
Het wordt natuurlijk anders als ze erbij gaan roepen dan Nederland kut is en dat ze ons landje wel even over gaan nemen. (dat heb ik echt een keer iemand horen zeggen)
Die tenten mogen van mij blijven, er gaat niks boven een lekkere dürüm kebab met extra sambal en rode kool na paar uurtjes intensief fitnessen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar voor 2 uur gaan die tenten niet open, luie broodjesvullers!quote:Op donderdag 1 april 2010 04:09 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
Laat duidelijk zijn dat dit de reden is waarom ze er nog zijn
De rest van de turken zit op een andere opleiding:quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Song_Bilong het volgende:
Lol QUE 7 turken op een school van 1400 man? Waar woon jij man?
Wat een baas ben je toch ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Lekker voor je. Ik ga nu speciaal voor jou een turkse vlag om mijn schooltas strijken.
je begon goed (bold)quote:Op donderdag 1 april 2010 23:00 schreef aychelle het volgende:
turken zijn zeker wel chill., ik kan juist WEL met ze lachen. En dat ze turkse vlaggen hebben vind ik logish. Wie wil er nou bij nederland horen
Inderdaad, we hebben bijvoorbeeld veel bereikt op gebied van handel en sport voor zo'n klein land, en ik heb de tijd van mijn leven hier, hartstikke gezellig!quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begon goed (bold)
niet bold is volkomen belachelijk.
nederland is een land om trots op te zijn! laten we dat zo houden. ondanks de regeringen die ons land kapot maken de afgelopen tijd.
Wat een onzin. Je politieke voorkeur kan volledig los staan van je muzieksmaak. Ik vind alles van Pink Floyd tot Bad Religion fantastisch, maar ik zou er geen probleem mee hebben in een 1984-esque politiestaat te wonen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je kunt geen Bob Dylan avatar hebben, een Pink Floyd titel in je ondertitel en niet links zijn. Ik ga er dus maar even van uit dat je trollt
Zin in Room 101?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef netflanders het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je politieke voorkeur kan volledig los staan van je muzieksmaak. Ik vind alles van Pink Floyd tot Bad Religion fantastisch, maar ik zou er geen probleem mee hebben in een 1984-esque politiestaat te wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |