Hij is 1,30 bij 1,20.quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef vigier het volgende:
Hi Anne, mooie ruimte inderdaad. Even voor mijn beeld, hoe groot is dat? 120x150?
www.beton-cire.nlquote:Op woensdag 7 april 2010 22:12 schreef _mido het volgende:
Nog even terugkomend op mijn post met stucwerk i.p.v. tegels nu dan weer wel met link.
Het spul heet marmorino (als je googled kom je ook instructievideeotjes tegen zag ik zojuist) en is nu te koop bij Beekers in Zundert.
wow de ruimte voor een urinoirquote:
Kun je ruimte voor maken toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef SV-tje het volgende:
[..]
wow de ruimte voor een urinoirAls we ooit de ruimte hebben wil ik dat ook.
Verder ook
En hoe voel je jezelf nadat je dit hebt durven plaatsen?quote:
Hopelijk goedquote:Op zondag 5 september 2010 05:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En hoe voel je jezelf nadat je dit hebt durven plaatsen?
quote:
nee hoor, als je geen nieuw huis bouwt kan dat meestal nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Kun je ruimte voor maken toch?
Voor de rest, danke!
leuk!quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef megje83 het volgende:
Okee, mijn toilet is niet zwart wit zoals de meesten in dit topic....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de lamp van de WC...
[ afbeelding ]
Jouw toilet is dan wel niet zwart-wit maar wel heul erg leuk!quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef megje83 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de lamp van de WC...
[ afbeelding ]
Mooi, beetje mediterraans.quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef megje83 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de lamp van de WC...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |