SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Je ergert je aan en iets irriteert jequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:53 schreef RichCalibier het volgende:
Klacht: Ik irriteer me aan The Killers.
quote:Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Killers zijn tofMaar niet altijd weer diezelfde nummers die gedraaid worden
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Broekpaling het volgende:
Die zijn toch ook van are we human?
Or are we dancer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Broekpaling het volgende:
Die zijn toch ook van are we human?
Is dat dat nummer dat hij erbij loopt als een plant?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Or are we dancer?
Killers = toffe band, al zijn er wel een aantal platen die véél te vaak op de radio te horen zijn geweest, zoals Human.
Mr. Brightside en Bones blijven bijvoorbeeld onverminderd goed.
Klonenquote:
Whut? In de clip? Sorry, ik kijk geen TMF meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat dat nummer dat hij erbij loopt als een plant?![]()
Youtube gast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Whut? In de clip? Sorry, ik kijk geen TMF meer
Ik noem het hardstyle.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:07 schreef afcajos het volgende:
Killers zijn tof. Kinks ook.
Kinks en The killers alternatieve muziek noemen
Ik heb het in mijn mapje: "Hollandse gloriemuziek" staan.quote:
Naast Rinus zeker?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn mapje: "Hollandse gloriemuziek" staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |