SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Je ergert je aan en iets irriteert jequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:53 schreef RichCalibier het volgende:
Klacht: Ik irriteer me aan The Killers.
quote:Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Killers zijn tofMaar niet altijd weer diezelfde nummers die gedraaid worden
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Broekpaling het volgende:
Die zijn toch ook van are we human?
Or are we dancer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Broekpaling het volgende:
Die zijn toch ook van are we human?
Is dat dat nummer dat hij erbij loopt als een plant?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Or are we dancer?
Killers = toffe band, al zijn er wel een aantal platen die véél te vaak op de radio te horen zijn geweest, zoals Human.
Mr. Brightside en Bones blijven bijvoorbeeld onverminderd goed.
Klonenquote:
Whut? In de clip? Sorry, ik kijk geen TMF meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat dat nummer dat hij erbij loopt als een plant?![]()
Youtube gast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Whut? In de clip? Sorry, ik kijk geen TMF meer
Ik noem het hardstyle.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:07 schreef afcajos het volgende:
Killers zijn tof. Kinks ook.
Kinks en The killers alternatieve muziek noemen
Ik heb het in mijn mapje: "Hollandse gloriemuziek" staan.quote:
Naast Rinus zeker?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn mapje: "Hollandse gloriemuziek" staan.
Insert plaatje van die dino*quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een schijt band is dat. Are we humans or are we dancers.Kom op.
Een band beoordelen op 1 kapotgedraaid nummerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Soms verneuk je alles met één nummer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Een band beoordelen op 1 kapotgedraaid nummer
Wie opent er dan ook een muziektopic: altijd een succes
wtf inderdaad.... Somebody told me vond ik leuk, maar nadat ik in een interview las dat ze Human als hun allerbeste werk beschouwen hoef ik ze niet meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Eerst van alles de text "Are we human or are we dancer" is geinspireerd door Hunter S. Thompson toen hij in de jaren 80 de toekomst van Amerika voorspelde. Ja toevallig hebben hun nummers well een betekenis. Mischien dat je het nummer niet goed vindt omdat het zo vaak gedraaid isquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Jah het is erg. Youtube: 'Human' 'Spaceman' 'The world that we live in' 'Somebody Told me'. Het zijn zeker niet hun beste nummers maar ik denk dat je de band dan wel herkent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie? Is het erg dat ik The Killers helemaal niet ken?
quote:
Mr. Brightside, When You Were Young niet vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef fidom4life het volgende:
[..]
Jah het is erg. Youtube: 'Human' 'Spaceman' 'The world that we live in' 'Somebody Told me'. Het zijn zeker niet hun beste nummers maar ik denk dat je de band dan wel herkent.
kkthxbb
True story, zijn allebei toppersquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Mr. Brightside, When You Were Young niet vergeten
Zeer terechte klacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:53 schreef RichCalibier het volgende:
Ze hebben zelfs 'Shadowplay' van Joy Division verneukt!![]()
Hoezo zeer terechte klacht? Toen de documentaire over Joy Division Ian Curtis werd gemaakt zijn er door verschillende bands gevraagd een cover op te nemen van Shadowplay. De overige bandleden die nog leven hebben toen samen besloten dat ze die van The Killers het beste vonden, waar ik het zelf ook mee eens ben.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef fidom4life het volgende:
geez, dit nummer is beter dan de orignele versie volgens velen.
En met velen bedoel je alle leden op de Killers fanforums zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef fidom4life het volgende:
geez, dit nummer is beter dan de orignele versie volgens velen.
De enige die hier ongefundeerd reageert is fidom4life. Dit nummer beter dan het origineel noemen is waanzinnig, daarom volstaat een antwoord van een paar smilies.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef afcajos het volgende:
fidom4life ownt hier even alle knaapjes met hun ongefundeerde gebash en het enige waarmee Reckoner reageert zijn een paar smilies
Welk deel is ongefundeerd lol? De fans van The Killers vinden het awesome, joy division zelf vindt het een ebtere remix van hun eigen nummer, en de film zelf was ook nog een success. Welk deel is hier ungefundeerd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef Reckoner het volgende:
[..]
De enige die hier ongefundeerd reageert is fidom4life. Dit nummer beter dan het origineel noemen is waanzinnig, daarom volstaat een antwoord van een paar smilies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |