O en ook zo gigantisch gezond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:11 schreef picodealion het volgende:
Pakje DanaBlu blauwe kaas. 200 gram pasta. Pasta koken, blauwe kaas smelten, mengen, maaltijd voor 2
Al is goedkoop relatief want die blauwe kaas is alweer 2,50 ofzo en eigenlijk moet er een salade bij
quote:
Klinkt goed! Ga ik eens proberen, al klinkt currypasta en kokosmelk weer iets aan de ongezonde kant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:15 schreef Tweek het volgende:
Currypasta, kokosmelk, noodles, thaise/chinese groenten pakket en rivierkreeftjees/jumbo garnalen. Iets van 7 euro bij elkaar en zeker genoeg voor 2 mensen. In tien minuten klaar.
Bejaardenhuis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Geerd het volgende:
Waar zijn tegenwoordig de gewone maaltijden gebleven stuk vlees gekookte aardappels met boontjes wortels doperwten etc?
Inderdaad, weg er mee! Bovendien zijn aardappelen ook aardig dik makend. En nog iets, oud Hollandsche gerecht met boontjes en aardappeltjes kent toch ook wat bewerkingstijd. En daar komt nog iets anders bij ik hou meer van buitenlands voedsel.quote:
De currypasta is gewoon het kruidenmengels en de kokosmelk is zo'n klein pakje van conimex of een willekeurig huismerk. De curry is er meestal in rood of groen (verschil is de scherpte).quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga ik eens proberen, al klinkt currypasta en kokosmelk weer iets aan de ongezonde kant.
haha so what als je maar beweegt, dan maken al die zogenaamde dikmakers als pasta en aardappel ook niks meer uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad, weg er mee! Bovendien zijn aardappelen ook aardig dik makend. En nog iets, oud Hollandsche gerecht met boontjes en aardappeltjes kent toch ook wat bewerkingstijd. En daar komt nog iets anders bij ik hou meer van buitenlands voedsel.
Hup naar het bejaardenhuis idd!
inderdaad ook erg makkelijk en lekker om te maken. als je goedkoper wil gaan kan je kip gebruiken ipv garnalen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:15 schreef Tweek het volgende:
Currypasta, kokosmelk, noodles, thaise/chinese groenten pakket en rivierkreeftjees/jumbo garnalen. Iets van 7 euro bij elkaar en zeker genoeg voor 2 mensen. In tien minuten klaar.
Oke dankuquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik haal altijd deze: [ afbeelding ]
Je hebt het ook in potten of zakjes, verschilt per merk en supermarkt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad, weg er mee! Bovendien zijn aardappelen ook aardig dik makend. En nog iets, oud Hollandsche gerecht met boontjes en aardappeltjes kent toch ook wat bewerkingstijd. En daar komt nog iets anders bij ik hou meer van buitenlands voedsel.
Al iets gevonden in Het FOK!-kookboek! ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:06 schreef Apekoek het volgende:
Wat mijn echte vraag is, ik wil hier graag euroknallers van de gezonde, goedkope en lekkere gerechten. Kortom gerechten waar je blij van wordt qua smaak en wat goedkoop, makkelijk, snel en ook vooral gezond is. Name it!
Klinkt goed. Alleen ik heb thuis alleen maar potjes spinazie. Maar dit ga ik zeker eens proberenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:27 schreef iPat het volgende:
Pasta met tonijn, spinazie en een paar schijfjes citroen, en eventueel afmaken met pijnboompitten. Dit is ongeveer het gezondste wat ik maak en kan bedenken.
Met broccoli vind ik het beter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klinkt goed. Alleen ik heb thuis alleen maar potjes spinazie. Maar dit ga ik zeker eens proberen
Ook een optie die ik erbij opschrijfquote:Op woensdag 31 maart 2010 02:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Met broccoli vind ik het beter.
Crème Fraîche erbij
En als je het nog goedkoper wilt maken, dan gebruik je naast de goedkopere kipfilet een pot currypasta van de toko.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:15 schreef Tweek het volgende:
Dat is onzin. Aardappelen zijn gezond, net als volkoren pasta of zilvervlies rijst.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:20 schreef Geerd het volgende:
Waar zijn tegenwoordig de gewone maaltijden gebleven stuk vlees gekookte aardappels met boontjes wortels doperwten etc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |