Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou jij op KPD willen, CarO? Zo een piemel in your face!En dan moet je aardig zeggen dat die echt goed is. Nee ja, goede piemel hoor! Nieuw?
![]()
Ja, een Hyves met alle New York foto's natuurlijk want dan ziet iedereen dat ik daar ben geweest en heb hardgelopen in Central Park. Laat alle vrienden tot mij komen. Ontelbare!![]()
Overdaad schaadt ja.Da's niet best.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik wil niet op KPD *vies kijkt*
Ohh we kunnen ook samen een Hyves nemen! NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaroniet.hyves.nl
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef Noek het volgende:
[..]
NoekenCaroinNewYorkwaarNoekhardlooptenCaronietmaarwelheelveelpancakeseet.hyves.nl
Je kent me niet meerquote:
Goed oefenenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik zingen als ik dronken ben
Maar deze niet:
Ooit was er wel een jongen die Noek heette maar na Danny te hebben misbruikt kreeg ik de naam Noek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je kent me niet meerOf je bent iemand anders.
Of ik ben iemand anders
Ik zou je een ban geven voor ditquote:
Ja me neusquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij zou mij knuffelen, desnoods dood, en dat weet je
Ja me neus..quote:
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedanktquote:
Slaap lekker strakkies, je neus ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver ik ik klik het nog aan ook. Dacht even in het begin dat het één van die spuug lelijke zussen was. Maar dat was het wel (10 seconden) Maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |