abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132103777
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
kan je die shit nog steeds kopen ?

Gewoon bij AH, bij de zakjes kruidenmixen en pakjes wereldgerechten in :'). Ik ga me er niet eens aan wagen.
pi_132103877
Met Zaanse mayo is het prima te eten! ^O^
ze zijn fucking nice.
pi_132104107
Virl3's recept voor Bami voor 1 persoon. Men neme een hele paprika en twee uien (groot) en en stuk of 6 knoflook tenen. Snij dit allemaal klein en gooi het in de wok. Bakken tot de paprika en ui lekker gefruit is. Daarna een half blik Kung Fu bami d'r in! 5 minuutjes laten meewokken. Daarna héél veel sambal d'r bij. daarna in een diep bord mikken en (met stokjes natuurlijk!) op schoot voor de TV naar binnen smikkelen.. :Y

De volgende dag dit herhalen met de andere helft van dit blik.
Dit is een Signature....
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:53:26 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132104672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Met Zaanse mayo is het prima te eten! ^O^
Heerlijk Zaanse mayonaise milder en zacht van smaak :9
pi_132107739
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 18:20 schreef virl3 het volgende:
Virl3's recept voor Bami voor 1 persoon. Men neme een hele paprika en twee uien (groot) en en stuk of 6 knoflook tenen. Snij dit allemaal klein en gooi het in de wok. Bakken tot de paprika en ui lekker gefruit is. Daarna een half blik Kung Fu bami d'r in! 5 minuutjes laten meewokken. Daarna héél veel sambal d'r bij. daarna in een diep bord mikken en (met stokjes natuurlijk!) op schoot voor de TV naar binnen smikkelen.. :Y

De volgende dag dit herhalen met de andere helft van dit blik.
Ik doe iets vergelijkbaars met die magnetronpakken bami goreng. Redelijk goedkoop, snel klaar, lekker en genoeg voedingsstoffen.
pi_132108254
filmpje gevonden op youtube over kung fu nasi in blik :r

pi_132108864
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:56 schreef silverhill het volgende:

[..]

Ik doe iets vergelijkbaars met die magnetronpakken bami goreng. Redelijk goedkoop, snel klaar, lekker en genoeg voedingsstoffen.
Ik doe 't ook vaak idd ook met magnetronpakken bami. Jaren geleden hadden ze bij de appie heijn magnetron bami met een stukje kip, 2 minsateetjes en een mini balletje gehakt en die was mega lekker in dit recept. Maar die hebben ze helaas niet meer want ze hebben een nieuw receptuur of zo. :r
Dit is een Signature....
pi_132115419
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef virl3 het volgende:

[..]

Ik doe 't ook vaak idd ook met magnetronpakken bami. Jaren geleden hadden ze bij de appie heijn magnetron bami met een stukje kip, 2 minsateetjes en een mini balletje gehakt en die was mega lekker in dit recept. Maar die hebben ze helaas niet meer want ze hebben een nieuw receptuur of zo. :r
Ah ja. "Vernieuwd recept" is 9 van de 10 keer een garantie voor een verpeste (of iig mindere) smaak.
pi_132134997
Oh brr, zo'n 20 jaar geleden warmde mijn nieuwe huisgenote een blik Suzi Wan nasi op, in een nieuwe pan, ik vergeet die gore lucht nooit meer.
pi_132135708
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh brr, zo'n 20 jaar geleden warmde mijn nieuwe huisgenote een blik Suzi Wan nasi op, in een nieuwe pan, ik vergeet die gore lucht nooit meer.
Suzi Wan? nogal wiedes, klinkt als een pr0n actrice.
pi_132144166
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
wij noemen dat hier Suzi Wansmaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')