SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zit het in de familie, mijn stiefopa had dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mattie.. het is beter om je bitch te laten tatooeren. Pincode op haar punani ofso ahaha ja man boks!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:02 schreef XLG het volgende:
Hahaha kankerdom ben jij ouwe
Je moet ook altijd je pincode op je hand schrijven
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef Mickeys het volgende:
je stalkt die sukkel? had je m ook wel fkes zijn pin kunnen vertellen. erg flauw
Laat me raden 0000quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik was de mijne laatst ook vergeten. Wat heel erg dom is, aangezien hij begint met 00. AHHAHA.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mattie.. het is beter om je bitch te laten tatooeren. Pincode op haar punani ofso ahaha ja man boks!
sukkelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:02 schreef XLG het volgende:
Mag niet bij SNS. Ik heb weer een nieuwe random code thuisgestuurd gekregen. Ik kon er niet eens een paar tientjes halenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ik heb er 3. Twee rekeningen en een leaseauto brandstof kaart. Ik ken ze alle 3.
Wat een domme mongolen zeg!!. Laat ze het door de bank op 1234 zetten of is dat ook nog te moeilijk.
Komt omdat je een robot bent.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef WcPot het volgende:
Gek genoeg heb ik dat ook wel eens als je aan mij vraag van wat is je pincode. Dan moet ik soms best wel na denken maar als ik voor het apparaat sta dan toets je het zo in de volgorde van de knopjes heel vreemd
En dan wordt door het handen wassen die 8 een 6 en ben je weer je pasje kwijt. Nee, gewoon je code op je pasje schrijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:02 schreef XLG het volgende:
Grapjasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan wordt door het handen wassen die 8 een 6 en ben je weer je pasje kwijt. Nee, gewoon je code op je pasje schrijven
Dat heb ik altijd bij de pincode van mijn mobiel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef WcPot het volgende:
Gek genoeg heb ik dat ook wel eens als je aan mij vraag van wat is je pincode. Dan moet ik soms best wel na denken maar als ik voor het apparaat sta dan toets je het zo in de volgorde van de knopjes heel vreemd
dat is veels te moeilijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Tattoo op de onderkant van je voet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
Vier sterretjes zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:24 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pincode is walgelijk simpel.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:58 schreef Manu. het volgende:
als je zegt mijn pin is.... worden het sterretjes kijk maar mijn pin is ****JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:58 schreef Manu. het volgende:
als je zegt mijn pin is.... worden het sterretjes kijk maar mijn pin is ****1646SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Mido85 het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal rijk en hebben meerdere bankrekeningen met verschillende pincodes. Dan kan het best eens gebeuren dat je je code vergeet. TS is een sloeber.
Mensen die alleen de TT lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef Mido85 het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal rijk en hebben meerdere bankrekeningen met verschillende pincodes. Dan kan het best eens gebeuren dat je je code vergeet. TS is een sloeber.
Jawel, je vergat alleen "mijn pin is " ervoor te typen!quote:
Bron?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Playahh het volgende:
Je pincode heeft 4 cijfers. 4 cijfers achter elkaar. Deze 4 cijfers kun je onthouden door ze te lezen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een gemiddeld mens 61 pincodes kan onthouden.
Wanneer je slechts een klein aantal pincodes hebt, en je vergeet er een, dan geeft dat aan dat de persoon in queste een laag IQ heeft.
Studies in computational intelligence - "Fundamentals of Relational Database Management Systems" (S. Sumathi, S. Esakkirajan)quote:
Beetje veel codes om te onthouden...quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Playahh het volgende:
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat een gemiddeld mens 61 pincodes kan onthouden.
Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef ecktebaas het volgende:
Mijn pin is 6464.
Net als SMS Antili aan naar 6464.
Dat heb ik nu dus, ik weet de mijne ook niet meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef n0ir het volgende:
Ik ben em ook een keer vergeten toen ik 13 was.
Ik wist de vier cijfers nog wel maar de volgorde...
Dan is je leven compleet over...quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Henno het volgende:
Zitten hier allemaal alcoholisten met Korsakoff in dit topic ofzo? Hoe kan je nou 4 cijfertjes niet onthouden?
Als dan je volledige portefeuille gestolen wordt heb je een probleemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef Buschetta het volgende:
Gewoon je pincode makkelijk houden. Geboortedatum ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |