Van de flats kledder flats?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
HihihihihihihiIk heb het filmpje gezien
Ik kijk niet mee, er is voetbal. Of misschien in de rust ff.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de flats kledder flats?
Ik ben ff wezen douchen (want dat had ik stiekem nog niet gedaan)
@Erik, vijf over negen, Net5, Cougar Town!
@Dirk, You left this at the bar, bitch!
Whuuuuuuuut?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de flats kledder flats?
Ik ben ff wezen douchen (want dat had ik stiekem nog niet gedaan)
@Erik, vijf over negen, Net5, Cougar Town!
@Dirk, You left this at the bar, bitch!
Oh leuk! Blijft het leuk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whuuuuuuuut?![]()
![]()
Ik heb al veel afleveringen van Cougar Town gezien. Geleend van de buurvrouw van m'n tante
Ja, ik vind het wel leuk voor er bij!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! Blijft het leuk?
Vorige week 1e aflevering gezien en dat was wel wat
Ik keek dat vorige week, maar die Bracha is echt zo niet grappig. En ik vind het allemaal te Nederlands overgeacteerd.quote:
Ik ben niet dol op Bracha. Wel Eva trouwensquote:
Ik vond het in het begin ook niks, maar na verloop van tijd (en omdat ik het altijd met een vriendin keek) ben ik het wel gaan waarderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek dat vorige week, maar die Bracha is echt zo niet grappig. En ik vind het allemaal te Nederlands overgeacteerd.
Maar verder zal het best leuk zijn
En Floor?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
You left this at the bitch![]()
Je moet het gezien hebben om het leuk te vinden<- Ik vond het dus leuk
Ja, dat ze met die negert buurman het bed indook vorige weekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op Bracha. Wel Eva trouwens.
[..]
Ik vond het in het begin ook niks, maar na verloop van tijd (en omdat ik het altijd met een vriendin keek) ben ik het wel gaan waarderen.
Ally McBealquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
I like de buurman![]()
Die is ook uit Ally McBeal.
Wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Da's stoch die blonde sloerie met die string van You left this at the bar?![]()
Ik ken haar ergens van, maar ik kan 't niet plaatsen. IMDb biedt ook geen uitkomst.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Da's stoch die blonde sloerie met die string van You left this at the bar?![]()
Beetje The Hangover-achtigquote:
Had wel zoiets van ooh niks mis meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je zulke foto's ziet dat je dan ineens zelf ook bruut op stap wilt?
He's Just Not That Into You?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van, maar ik kan 't niet plaatsen. IMDb biedt ook geen uitkomst.
Neh... foto's gezien, gehad en nooit meer graagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je zulke foto's ziet dat je dan ineens zelf ook bruut op stap wilt?
Beide niet gezien. Misschien vergis ik me wel en doet ze me alleen aan iemand denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
He's Just Not That Into You?
Made of Honor?
Ik kan me haar ook niet daarin voor de geest halen eigenlijk.
Keek je vroegah Dawson's Creek? Want daar zat ze ook in, zo te lezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beide niet gezien. Misschien vergis ik me wel en doet ze me alleen aan iemand denken.
Behoorlijk jaquote:
DAt ken ik nog wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Keek je vroegah Dawson's Creek? Want daar zat ze ook in, zo te lezen.
Ik weet het al weer! Van de (saaie) comedyserie Love, Inc. Wist alleen niet meer dat die serie zo heette.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Die ordi kop er bij ook!
En toch vind ik haar wel leuk.
Nou hup, kom op met die serie.
Hoe lang zou het duren voordat ze d'r paperbuddy grijpt?
D'r tegenoverbuurman.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Kom op, het is geen ordi foto. Het is gewoon een sexy foto.
Ik vond hem te doorzichtig om te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op deze opmerking zat ik te wachten
Toch vind ik datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
op deze opmerking zat ik te wachten
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik moest ff aan een post denken, momentje
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
(Ook wel hilarisch: ja dan moet je je been hier doen - en je arm daar.. neeee.. dat been hier!
En ik zo: HUH, wat
![]()
)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Nou, da's een vrij ordinaire foto hoor Dirk.
Je kunt me een hoop wijsmaken, maar heb je dat hoofd al eens bekeken?
En die benen
Dat zegt greys ook nietquote:
Nou, als een vrouw een foto plaatst van een vrouw met de benen wijd en in lingerie en er vervolgens bij zegt dat ze dat ordinair vind. Dan is ze op zoek naar een opmerking zoals die van jou. ML-etje zei dat ook al.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het probleem, ze heeft toch een slipje aan wat redelijk veel bedekt. Als het nou een mini-stringetje was waar alles uitpuilde, okay.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het probleem, ze heeft toch een slipje aan wat redelijk veel bedekt. Als het nou een mini-stringetje was waar alles uitpuilde, okay.
Nou, ik denk niet dat het preuts is, maar dat gebied is gevaarlijk om te betreden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we het subforum anders PTS van Preuts noemen
Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook uitpuilen![]()
Zal ik ff een foto erbij zoeken?
Tamboers!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het preuts is, maar dat gebied is gevaarlijk om te betreden.Ik zal het alleen voor jou i Hints doen: Twee lettergrepen en het klinkt als Jaloers.
quote:
Flamoes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het preuts is, maar dat gebied is gevaarlijk om te betreden.Ik zal het alleen voor jou in Hints doen: Twee lettergrepen en het klinkt als Jaloers.
Nou, vaak wel, maar deze keer echt niet. Sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het preuts is, maar dat gebied is gevaarlijk om te betreden.Ik zal het alleen voor jou in Hints doen: Twee lettergrepen en het klinkt als Jaloers.
Oeh jaiks!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt.
Ik heb meer uitpuilingen gezien dan me lief is
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb op de afdeling gynaecologie gewerkt.
Ik heb meer uitpuilingen gezien dan me lief is
Dat weet ik ook wel. Ben het alleen niet met je eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
En ik zou het echt wel zeggen als ik het een lekker wijf vond, zo ben ik dan ook wel weer
Ik vind deze foto wayyyyyy more ordinair dan die ene voor die spiegel met die lipstick en die boobies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ben het alleen niet met je eens.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
De Zeemeerman. Da's toch een film met Katja Schuurman?
Die komt straks.
quote:In 2003 werd de film door filmliefhebbers in het weekblad Nieuwe Revu uitgeroepen tot de slechtste Nederlandse film van de afgelopen 25 jaar. Op de website www.moviemeter.nl werd De Zeemeerman zelfs uitgeroepen tot slechtste film ter wereld.
Die film krijgt op filmtotaal een 2,7...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Moviemeter
Nederlandse FAIL-kopie van IMDB
Overloperquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit op MSN met de een of andere stekkerdoos
Die van mij zit over McDonalds reclames te klagenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit ook op msn, maar mijn gesprekspartner is niet spraakzaam.
Wat is je adresquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi zie net dat mijn msn er spontaan mee gestopt is
Wat wil je daarmee?quote:
Dat was/is toch zo'n XL model?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Sophie Dahl
Die is een flink stukkie steviger geweest ooit
Ja heb 'r in aankondigingen gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Ik zag trouwens tijdens de rust een stukje van het Britse kookprogramma The Delicious Miss Dahl op de BBC. Ik dacht wat een leuke knappe vrouw.![]()
Blijkt ze ex-fotomodel, vrouw van Jamie Cullum én kleindochter van Roald Dahl te zijn.
Nigellaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja heb 'r in aankondigingen gezien. Leuk meiske (Roald Dahl
)
Maar mijn lievelings tv-kokkin is toch nog altijd Nigella Lawson.
[ afbeelding ]
Ja dat kan, maar met sommigen heb ik een "band" en dat klinkt fouter dan het is. Maar ik ga er nu wel een paar uitgooien, het is mooi geweest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
Pedohunters?
Je kunt toch iedereen er uit smijten die je niet wilt?
Ik vind het zo tof dat Nigella altijd zo is van, waarom weinig chocola als je er ook méér in kan doenquote:
Je hebt een band met pedohunters?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar met sommigen heb ik een "band" en dat klinkt fouter dan het is. Maar ik ga er nu wel een paar uitgooien, het is mooi geweest.
Of er gewoon niet inlatenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
Pedohunters?
Je kunt toch iedereen er uit smijten die je niet wilt?
Chocolade is altijd goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof dat Nigella altijd zo is van, waarom weinig chocola als je er ook méér in kan doen.
Ja, dat is het verhaal in het kort, je vergeet alleen Alberto Stegeman en Peter R. de Vries. Dolletjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt een band met pedohunters?
Ze zeiden op de TMF chat dat ze 14 waren en jij geloofde het? Toen liet je je snikkel zien en bleek het de afdeling cybercrime van het KLPD te zijn? En nu zitten jullie regelmatig op de koffie bij elkaar?
Je haptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Ja, voordat er een verkeerde indruk ontstaat, stelletje inteelt newbies, nee ik ben geen pedo. Ik heb voor FOK! stukken geschreven over pedo en de hunters.
Dan heb je hier en daar wat mensen in msn die info hebben.
Ik ben heul geen inteelt newbie!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Ja, voordat er een verkeerde indruk ontstaat, stelletje inteelt newbies, nee ik ben geen pedo. Ik heb voor FOK! stukken geschreven over pedo en de hunters.
Dan heb je hier en daar wat mensen in msn die info hebben.
Met je userID boven de 200k ben je best een newbie!quote:
<150k FTWquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met je userID boven de 200k ben je best een newbie!
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:
Ja duh, en dan had ik het niet gevraagd. Dus welke?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dat bekend wilde hebben had ik er nog wel mee gepost
En?quote:
Ze zit nu bij Ll in de PM/MSN/GSM: Je houdt je bek hoor!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
En?![]()
Waarom ben je er niet mee verder gegaan?
Aan die periode wil je niet meer herinnerd worden?
Waarschijnlijk alledrie tegelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zit nu bij Ll in de PM/MSN/GSM: Je houdt je bek hoor!
Jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb je net gevondenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Zo schokkend is het niet hoor
Ik heb even gechecked en dat account viel onder de accounts waar toen een heel deel postgeschiedenis van verloren is gegaan![]()
Er zijn nog maar 2,5 blz postgeschiedenis over en niets geks.
Had Danny op een verkeerd knopje gedrukt ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gechecked en dat account viel onder de accounts waar toen een heel deel postgeschiedenis van verloren is gegaan![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ergens rechten geflushed van mezelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
En Dirk?
Het zegt je toch niets, dat account, dat weet ik zeker.
Ik hing vooral in de Big Brother topics destijds en in de Dertigersreeks, hoewel ik toen nog onder de 30 was
Geen idee hoe dat toen gegaan is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Had Danny op een verkeerd knopje gedrukt ofzo?
Wat had je daarmee gekund dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ergens rechten geflushed van mezelfdomme lul dat ik ben.
yep, dattumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij had dat iets te maken met een databasecrash? Oid?
Nou goed, ik ben slapen.
Dan ben ik toch misschien een beetje een newbie. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat toen gegaan is.
Of dat het expres was om op te ruimen of dat het per ongeluk ging.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij had dat iets te maken met een databasecrash? Oid?
Nou goed, ik ben slapen.
Nopequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat had je daarmee gekund dan?
Dan bleven er nog steeds duizenden users over?
Trust me. Ll heeft net ook gekeken. Een hele blz met Big Brother topics waar ik in gepost heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef JJH het volgende:
Hier kan ik dus slecht tegen hè?
Ik word er zo nieuwsgierig van, en als jij zegt dat er niets is, maar je wilt het niet posten, zal er tóch wel wat zijn.
Nou ok dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me. Ll heeft net ook gekeken. Een hele blz met Big Brother topics waar ik in gepost heb.
En iets over rozen snoeienEn wat SHO topics. Dat is het zo ongeveer.
Ik was gewoon nieuwsgierig of die onder de 100k was, dat userid. En dat was het. Onder de 50k ook nog.
En tot die 4 behoorde jij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren maar van 4 users 90% van de postgeschiedenis weg?
Boooohh so NOT truequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me. Ll heeft net ook gekeken. Een hele blz met Big Brother topics waar ik in gepost heb.
En iets over rozen snoeienEn wat SHO topics. Dat is het zo ongeveer.
Ik was gewoon nieuwsgierig of die onder de 100k was, dat userid. En dat was het. Onder de 50k ook nog.
Maar dat R&P topic stond er nog wel... Of ben je nu je powers aan het gebruiken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat van die 6 relaties tegelijk heb ik niet gezegd natuurlijk.
Geen idee joh, ik leuter maar wat met die 4.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
En tot die 4 behoorde jij?
Was je ook je postcount kwijt?
Hou eens op, srslyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat R&P topic stond er nog wel... Of ben je nu je powers aan het gebruiken?
Als dat toch zou kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik kan volgens mij niet eens topics laten verdwijnen.
Welnee joh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet jij het wel? Je bent verdorie nog nieuwer dan ik ben zag ik net.
Je kan wel posts deletenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik kan volgens mij niet eens topics laten verdwijnen.
Toen was ik nog saaiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
En weer eentje op de kast...
Die PH was nog saaier dan een voorstelling van Daniel Arends
Ja, maar dat zou wel wat opvallen he, als ineens al die topics minder dan 300 posts hadden?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou wel wat opvallen he, als ineens al die topics minder dan 300 posts hadden?
Jij kan toch ook posts deletenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik dacht eigk dat het alleen door FA's kon, ook weer wat wijzer
Afspraak is afspraak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
![]()
Bij elke afspraak die je maakt het presteren te laat te komen. Dus nu een afspraak gepland om dit -en andere dingen- te bespreken. Is ze weer te laat! ´Ja, ik dacht dat we in 10 minuten wel uitgepraat zouden zijn en dan kan ik toch best net voor de training komen?'
Er is een REDEN dat ik onze afspraak een uur vóór de training begon plande!En ik heb gvd een uur uit mijn neus mogen vreten omdat mevrouw niet komt opdagen.
Dus die ga ik morgen mooi bellen en haar zeggen dat ze niet meer hoeft te komen. (er spelen ook wat andere dingen). Ben d'r klaar mee!Ik had het gesprek met haar willen aangaan maar die kans heeft ze mooi zelf verknald.
En, hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
![]()
Bij elke afspraak die je maakt het presteren te laat te komen. Dus nu een afspraak gepland om dit -en andere dingen- te bespreken. Is ze weer te laat! ´Ja, ik dacht dat we in 10 minuten wel uitgepraat zouden zijn en dan kan ik toch best net voor de training komen?'
Er is een REDEN dat ik onze afspraak een uur vóór de training begon plande!En ik heb gvd een uur uit mijn neus mogen vreten omdat mevrouw niet komt opdagen.
Dus die ga ik morgen mooi bellen en haar zeggen dat ze niet meer hoeft te komen. (er spelen ook wat andere dingen). Ben d'r klaar mee!Ik had het gesprek met haar willen aangaan maar die kans heeft ze mooi zelf verknald.
En, hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Cat, wel echt ff de waarheid zeggen morgen he?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Cat, wel echt ff de waarheid zeggen morgen he?
Nee hoor, ik gaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet net als ik je boosheid hier kwijtraken en dan morgen denken soit
Dat wil ze dus niet kwijt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik ga![]()
![]()
![]()
![]()
zijn.
Vandaag aan de telefoon was ik eigenlijk nog te lief. Volgens mijn collega had ik haar meteen moeten dumpen.
Oké, what´s the gossip on Greys?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Schijtirritant is dat he?![]()
Maar on the bright side; je hebt wel een lekkere schone neus
Dirk was toch al weg?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou kinders, opa gaat maar weer eens naar bed
Ik sluit me aan bij 'ze'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Jongens
Er is niets schokkends.
Cat, het ging over userid-nrs. Als je over je eigen nickname gaat met je muis zie je onderin welk nr je hebt.
Ik heb nu 163duizendnogwat, en ik had ooit een account met een id lager dan 50000.
En nu willen ze weten welk. En ik vind dat niet nodig, ze moeten maar gewoon geloven dat het niets bijzonders is.
Always look on the briiiight side of life!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Schijtirritant is dat he?![]()
Maar on the bright side; je hebt wel een lekkere schone neus
*klimt van opa's schoot*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
*Tumtum tumtumtumtumdetumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij 'ze'.![]()
[..]
Always look on the briiiight side of life!
Why?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben maar besloten dit jaar niet op vakantie te gaan, boehoehoe
Wrom?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
ivm WK?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
BadkamerT?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat de komende periode al duur genoeg gaat worden hier en als we op vakantie gaan willen we niet op de centjes letten.
Heb ik daarvoor potverdikkie een week extra gevraagd.
Lekker 4 weken thuiszitten
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Omdat de komende periode al duur genoeg gaat worden hier en als we op vakantie gaan willen we niet op de centjes letten.
Onder andere. Buiten moet er ook eea gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
BadkamerT?
Die week extra kun je miss wel terug geven
Lekker toch, als je die vier weken een beetje lekker weer hebt, dan is dat altijd nog beter dan een resort in een warm land voor acht dagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hmm balen joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onder andere. Buiten moet er ook eea gebeuren.
Ik weet ook wel dat meneer I. gelijk heeft daarin, maar ik baal wel
En die extra week compenseer ik al door iedere maandag voor mijn collega te werken, want die moet met de bouwvak ivm kindertjes.
Dus 3 weken fulltime...helemaal voor niets...jakkes![]()
Neeheeee, daweetikookwelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker toch, als je die vier weken een beetje lekker weer hebt, dan is dat altijd nog beter dan een resort in een warm land voor acht dagen.
Ik ga dit jaar ook niet weg, gewoon omdat we andere keuzes hebben gemaakt. Je kan niet alles.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeheeee, daweetikookwel![]()
Volgend jaar dan maar weer
Oh, jij bent er ook zo eentje die van te voren alles berekent ? En schiet je ook in de stress als iets toch buiten budget blijkt te vallen? En heb je ook een kerel die alles buiten het budget laat vallen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm balen joh!
Ik klamp me nog aan het "alles blijft binnen budget en er gaat niks mis vast"
Greys, kom je een weekje logeren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog niet of we op vakantie gaan dit jaar.
Vorige jaren was het ook al zo'n gedoe met het werk van Heer G.
Maar ik wil wél, want ik wil weer leuke vakantieherinneringen ipv die laatste
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, kom je een weekje logeren?
Dan blaas ik het zwembad op en maak aardbeiencocktails
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, jij bent er ook zo eentje die van te voren alles berekent ? En schiet je ook in de stress als iets toch buiten budget blijkt te vallen? En heb je ook een kerel die alles buiten het budget laat vallen?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, kom je een weekje logeren?
Dan blaas ik het zwembad op en maak aardbeiencocktails
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Whiiihihihihi ik zing dus hardop *tumtum enz en Mr zachtjes "always look on.."
Ik kijk naar Pauw zonder W. Gaat over pedo's.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie op RTL7 nu ook zo'n enorme zwarte balk om het beeld?
Liters water...en liters aardbeiencocktailsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
Doe je d'r ook water in, in dat zwembad? Ah, doe eens wild?
Nu mag ik zwemmen, dan zal ik het doen ook!
Balk. Check!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie op RTL7 nu ook zo'n enorme zwarte balk om het beeld?
Moet dat opbeurend zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Oh Ing, je kunt ook een weekje Wielewalen. Dan ben je daarna zo moe dat je de rest van je vakantie nodig hebt om bij te komen.
Ik zei toch dat ie bizar slecht was?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Wat IS dit voor bizarre film, die Zeemeerman?
Hoezee!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liters water...en liters aardbeiencocktails
Oh.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balk. Check!
En over een paar minuten zijn er vliegrampen op SBS6.
Ik tot eind juniquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]alleen ik zet de kosten hoog in en de inkomsten laag in.
Dan valt het meestal wel meealleen schrijf ik nu iedere maand alles naar de spaarrekening en heb ik een uitgeefverbod tot mei
![]()
Muv lampen en een stoel voor in woonkamer.
Die kerel van mij is way out of budget
Hoe is je buurmant?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Nou, daar heb ik in dit geval dan mooi weinig aan
halloquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh.
Nou, daar heb ik in dit geval dan mooi weinig aan
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Jep, de ergste vliegtuigramp in de geschiedenis en Greys zit alleen.
Life sucks
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier? Nou, geloof me, daar ga ik niets aan hebben
[..]
Hoi
Dus je dacht, ik kom maar hier.quote:
Allemaal Japanners op weg naar een feessie....nou....wat een feesie wordt hetquote:
Nee hoor. Ik bied alternatieven. Zodat je niet kunt klagen dat je niks te doen hebt want IK HEB HET JE NOG GEZEGD!quote:
*houdt handje vast*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga het mezelf aandoen, ik ga zappen naar de vliegtuigramp
Ik vrees dat ik jullie ga vervelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bied alternatieven. Zodat je niet kunt klagen dat je niks te doen hebt want IK HEB HET JE NOG GEZEGD!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga het mezelf aandoen, ik ga zappen naar de vliegtuigramp
Dan krijg je dit meteen terug.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik jullie ga vervelen
SBS6 en De Ramp is NU begonnen!quote:
Kayabatori Nokkakakashimima?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Oké, hints!Naam van een japanse gezagvoerder.
Aantal lettergrepen... uhm...
Oké, klinkt as.....
Uhm....
I give up.
Helaas....in juli werk ik dus extraquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer heb je vakantie Ing? Eind juli ben ik waarschijnlijk weg en ik zoek nog een cat au pair voor 2 weken.Mag je de weekends naar huis.
![]()
Maar wel balen zeg, als je je daarop verheugd hebt. En vier weken thuis zitten is best lang. Kun je je vakantie niet een weekje korter maken op je werk?
Logisch, tis een ramp.quote:
Roger, Roger.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Te groot om met de hand te bewegen....daar ga je al Greys
Ah, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Logisch, tis een ramp.![]()
[..]
Roger, Roger.
What's the vector Victor?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Te groot om met de hand te bewegen....daar ga je al Greys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |