Van de flats kledder flats?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
HihihihihihihiIk heb het filmpje gezien
Ik kijk niet mee, er is voetbal. Of misschien in de rust ff.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de flats kledder flats?
Ik ben ff wezen douchen (want dat had ik stiekem nog niet gedaan)
@Erik, vijf over negen, Net5, Cougar Town!
@Dirk, You left this at the bar, bitch!
Whuuuuuuuut?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de flats kledder flats?
Ik ben ff wezen douchen (want dat had ik stiekem nog niet gedaan)
@Erik, vijf over negen, Net5, Cougar Town!
@Dirk, You left this at the bar, bitch!
Oh leuk! Blijft het leuk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whuuuuuuuut?![]()
![]()
Ik heb al veel afleveringen van Cougar Town gezien. Geleend van de buurvrouw van m'n tante
Ja, ik vind het wel leuk voor er bij!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk! Blijft het leuk?
Vorige week 1e aflevering gezien en dat was wel wat
Ik keek dat vorige week, maar die Bracha is echt zo niet grappig. En ik vind het allemaal te Nederlands overgeacteerd.quote:
Ik ben niet dol op Bracha. Wel Eva trouwensquote:
Ik vond het in het begin ook niks, maar na verloop van tijd (en omdat ik het altijd met een vriendin keek) ben ik het wel gaan waarderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik keek dat vorige week, maar die Bracha is echt zo niet grappig. En ik vind het allemaal te Nederlands overgeacteerd.
Maar verder zal het best leuk zijn
En Floor?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
You left this at the bitch![]()
Je moet het gezien hebben om het leuk te vinden<- Ik vond het dus leuk
Ja, dat ze met die negert buurman het bed indook vorige weekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op Bracha. Wel Eva trouwens.
[..]
Ik vond het in het begin ook niks, maar na verloop van tijd (en omdat ik het altijd met een vriendin keek) ben ik het wel gaan waarderen.
Ally McBealquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
I like de buurman![]()
Die is ook uit Ally McBeal.
Wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Da's stoch die blonde sloerie met die string van You left this at the bar?![]()
Ik ken haar ergens van, maar ik kan 't niet plaatsen. IMDb biedt ook geen uitkomst.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
Da's stoch die blonde sloerie met die string van You left this at the bar?![]()
Beetje The Hangover-achtigquote:
Had wel zoiets van ooh niks mis meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je zulke foto's ziet dat je dan ineens zelf ook bruut op stap wilt?
He's Just Not That Into You?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van, maar ik kan 't niet plaatsen. IMDb biedt ook geen uitkomst.
Neh... foto's gezien, gehad en nooit meer graagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je zulke foto's ziet dat je dan ineens zelf ook bruut op stap wilt?
Beide niet gezien. Misschien vergis ik me wel en doet ze me alleen aan iemand denkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
He's Just Not That Into You?
Made of Honor?
Ik kan me haar ook niet daarin voor de geest halen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |