Waarschijnlijk het 2e.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
misschien bedoelt ie gewoon dat ie te kort is om over de clitoris heen te wrijven
of hij weet niet waar die het over heeft.
Ja, maar niet zijn palingquote:Op maandag 5 april 2010 13:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Adelante heeft het lijf van Jantje Smit. Tenminste, dat heb ik ergens gehoord.
Geld, my dear Watson!quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Als ie zo'n flinke heeft, was yolanthe niet weggevlucht
Ik zou dan wel stiekem buiten de deur neuken hoorquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Elke vrouw, geloof me ELKE, kan prima met een stijve plasser van 4 cm leven als er een bankrekening van 4 miljoen achter hangt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik zou dan wel stiekem buiten de deur neuken hoor
Dat is dan ook je goed rechtquote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van.quote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Elke vrouw, geloof me ELKE, kan prima met een stijve plasser van 4 cm leven als er een bankrekening van 4 miljoen achter hangt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
Ja.quote:
ghehe... nou ik heb geen 4 miljoen maar je bent welkom...quote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
ECHT NIET.............. ik zou hem direct inruilenquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geld, my dear Watson!
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef iennemiennemutten het volgende:
[..]
ECHT NIET.............. ik zou hem direct inruilen
10 cm en 2 miljoen euro.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.
Is die van jou maar 35 cmquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro.
Dan liet ik hem voor dat geld verlengen naar mijn huidige maat, 35 cm.
Zo vaak mogelijk ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
dat laatste is bij mij nog van toepassing ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:54 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
10 cm en 2 miljoen euro, of 18 cm en broke! Wat o wat gaat het worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |