Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Zo'n zinloze vraag heSlap zegt helemaal niks (en verandert ook nog eens enorm door temperatuur, moeten plassen, opgewonden zijn, etc. etc.)
Ja, hallo! Dat was niet de vraag!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leuk
Gemiddeldes zijn gemiddeldes. Ik kan alleen voor mijzelf spreken. En mijn lul is in het echt niet ineens kleiner omdat 95% van Fok liegtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef VatosLoco het volgende:
Grappig dat de gemiddelde volgens onderzoeken tussen de 12 en 16 cm liggen, en toch heeft 95% van Fok een lul groter dan 18 cm![]()
Misschien een tip om niet vanaf je anus te meten, zo vallen er nogal wat cm's weg
die van mijn vriend is ook 18 cm, heb het zelf gemetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef VatosLoco het volgende:
Grappig dat de gemiddelde volgens onderzoeken tussen de 12 en 16 cm liggen, en toch heeft 95% van Fok een lul groter dan 18 cm![]()
Misschien een tip om niet vanaf je anus te meten, zo vallen er nogal wat cm's weg
Heb je 'm opgemeten dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus niet![]()
16 cmquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Zet er dan bij hoe groot ie in volle sterkte is, kunnen we het verschil vergelijken met iedereen hier en dat is leuk
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik heb een fokker gedate met een piemel van 4 centimeter. Stijf. Dat was dus niet![]()
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.quote:
Whaha... dat ziet er uit... aftrekken met duim en wijsvinger.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.
Oei, waarschijnlijk zit er nu een fokker 'm te knijpen. Want wat als je zijn identiteit onthult. Ik ben best nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee maar gezien dat je alleen je duim en wijsvinger kon gebruiken om hem af te trekken gok ik dat ik er niet ver naast zit met die inschatting.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Oei, waarschijnlijk zit er nu een fokker 'm te knijpen. Want wat als je zijn identiteit onthult. Ik ben best nieuwsgierig eigenlijk.
Uh... don't know!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe heet dat topic ook alweer met dat schema wie het met wie doet?
Help Boebiedoe met zijn 'verlanglijstje'!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe heet dat topic ook alweer met dat schema wie het met wie doet?
Je aanvloog??quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ie m zit te knijpen, ik heb het al eens eerder vertelt in dit subforum. Hij weet wie hij is en dat is genoegtis zo'n heel gefrustreerd type (logisch wel) wat zo opgefokt raakte dat ie m er niet in kan parkeren dat ie me aanvloog (minder logisch). Dus sindsdien vind ik het leuk af en toe een compleet kreng te zijn en langs de neus weg het verhaal op te halen over de fokker met de micropenis
Hoe kan het dat hij zijn 4cm niet bij jou naar binnen kreeg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk niet dat ie m zit te knijpen, ik heb het al eens eerder vertelt in dit subforum. Hij weet wie hij is en dat is genoegtis zo'n heel gefrustreerd type (logisch wel) wat zo opgefokt raakte dat ie m er niet in kan parkeren dat ie me aanvloog (minder logisch). Dus sindsdien vind ik het leuk af en toe een compleet kreng te zijn en langs de neus weg het verhaal op te halen over de fokker met de micropenis
4 fucking centimeter,. weet je hoe klein?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:58 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hoe kan het dat hij zijn 4cm niet bij jou naar binnen kreeg?
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
4 fucking centimeter,. weet je hoe klein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |