Pols, blazen en er gewichtjes aan hangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Joene het volgende:
Ja ! dat wilde ik ook , maarja hij zat dus zo naar binne je weet tog.
Dit dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
De mijne trekt dan helemaal naar binnen ? dan is het zo een soort navel.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff op je pols blazen en door een ander laten meten. Komt goed
komt omdat je je eigen lul van boven bekijkt als je in de spiegel kijkt lijkt ie ook groterquote:na het sporten heb ik altijd het idee dat andere mannen een veel grotere hebben en dat ik aan de kleine kant zit.
Fok! als afspiegeling van Nederland gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef iennemiennemutten het volgende:
De gemiddelde lengte in STIJVE toestand is in Nederland 15 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus alle mannen die vet overdrijven! therapietje?????![]()
![]()
![]()
Lol. Je hebt gewoon een vriend met een kleine lul.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef iennemiennemutten het volgende:
De gemiddelde lengte in STIJVE toestand is in Nederland 15 cm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus alle mannen die vet overdrijven! therapietje?????![]()
![]()
![]()
Nope... 14,3 cm in erectie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef iennemiennemutten het volgende:
Bij maar 1,7 cm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef sig000 het volgende:
Het verschil is aardig groot bij mij, ben ik nu cool?
Wat weinig... ga niet lopen opscheppen over m'n piemel.quote:
Dat is inderdaad een probleem, vrouwen schrikken wanneer dat onschuldig uitziend ding ineens groter wordt dan ze verwachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |