Wat een bullshitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef see-through het volgende:
Vrouwen met een cupmaat niet groter dan C zouden verplicht zonder BH moeten lopen!
Tenzij het ontzettende theezakjes zijn, dan is een BH wel zo mooi...
Nou vind ik niet, maar goed, ik vind vrouwen met 'kleinere' borsten dan ook heel erg sexy en als ze dan geen bh dragen, tja, dan vind ik het nóg sexier!quote:
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef FokR het volgende:
Dus als een vrouw een cup 80B heeft moet ze verplicht geen bh dragen.
Zo klein is 80B niet.
Ook eens, maar soms is t ook heerlijk om zo'n ding na een hele dag 's avonds lekker uit te doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik vind het nu helemaal niet fijn meer om zonder bh te lopen. Dat beweegt zo. En tepels door je shirt. En hangt zo. En voelt zo naakt.
Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!
Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:28 schreef FokR het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit of ze er geen bh onder draagt.
Zie je toch niet door de kleding heen.
Voor jou ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
Ikzelf draag geen bh's.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef see-through het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk verschil! Nu heb ik ook een vriendinnetje, en als die geen bh heeft en ze komt thuis en ik pak haar in dr zij en ga met mijn hand naar boven om haar borsten te strelen vind ik het heeeeeeeel lekker als er niks onder zit. Daarnaast vind ik dat de vorm dan mooier uit komt. Maar zodra er meer aan gaat dan een T-shirtje maakt het qua zicht wel weinig verschil.
Ik snap het heus dat je liever een BH draagt, juist wanneer je alleen shirtjes draagt o.i.d. Dat heb ik zelf ook, maar ja ik zit niet in de kleineborstencategorie, dus ik draag altijd bh's behalve in de nacht.
Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef see-through het volgende:
Tja tis maar net hoe je het bekijkt, hier heb je wel een goed punt trouwens!
Ik zag alweer allemaal mooie slanke Carice van Houten achtige meiden voor me, zonder bh hmmmyummie!
Idd ik ben vrij lang en dan komt die 80 gewoon door je bouw hoor. Ik ben echt niet dik.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Uhm, met 80B kun je ook mooi en slank zijn hoor
Dat ken ik ik had 70G maar ik heb afgelopen juni een verkleining laten doen, nu is het een Dquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
altijd een bh, behalve snachts![]()
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
Doe je goed... 70F voor een man.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef Mixende_match het volgende:
altijd een bh, behalve snachts![]()
heb 70F, dus geen bh is ontzettend vervelend! ze hangen maar wat rond, om zo ff te zeggen
Kan volgens mij wel dat dat A is. Tis nogal een tenger meidje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:12 schreef grijsDuifje het volgende:
eerste foto is zowieso géén a-cup hoor!
Klopt maar wat ik bedoelde is dat dat meisje volgens mij vrij klein en smal is en dat dus een A cup bij haar groter oogt dan bij een dame van 1,75 met een bredere bouwquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
Haha, hier staan er wel wat tussen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef mr_t88 het volgende:
Misschien zijn wat meer foto's voor verduidelijking wel handig!
WOOT! neej, de cijfers zijn je omtrek de letters de grootte van je boobs................quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef grijsDuifje het volgende:
ik heb 70A en dat komt niet in de buurt van de eerste foto maar er zal wel een verschil zitten tussen 70A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |