Misschien kun je beter even wachten tot je het zeker weetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef xaban06 het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn auto de deur uit, staat nog niet 100% vast.
Thanksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef W00fer het volgende:
Mooie wagen, zijn die dingen nog in die prijsklasse ja. Wow.
Ik zou het echt niet weten. Misschien dat je de dealer kan bellen, kan zijn dat ze het hebben opgenomen als notitie.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:38 schreef Deadrex het volgende:
"Motor is vervangen bij 150.000km door de vorige eigenaar"
Om welke reden? Is er met de auto gedrift ofzo?
Ik zou 't echt niet weten. De auto + motor is in goede staat, tenminste voor mijn gevoel welquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:12 schreef Babysap het volgende:
Welk jaar? En toch wel belangrijk om te weten of de motor vervangen is door een nieuwe of door een gereviseerde of gewoon een 2ehands uit een total loss -je... Ook: is de bak ook vervangen of is die er gewoon onder gebleven? Dit is wel prettig om te weten als er dusdanig hard op zn staart is getrapt dat het blok vervangen is, hoe goed is de originele bak dan nog?
Etc....
Achterruit en achter rij-raampjes zijn toegestaan, echter voor zij-raampjes nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 04:16 schreef BYM het volgende:
Ik wil niet stoken in een goed topic, maar wil je er wel op wijzen dat geblindeerde zijraampjes en geblindeerd voorraam je op een boete van (destijds) 95 euro kan komen te staan.
Ik heb destijds hier op FoK! een Mazda 323F gekocht met LPG, en die had dat erinz itten.
Bakkie zelf was niks mis mee overigens, maar die raampjes kon oom agent minder waarderen ....
Zie bijvoorbeeld de 2e foto (interieur foto), daar zie je dat je heel makkelijk door je raam heen kan kijken (zij-raam)quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:57 schreef W00fer het volgende:
Daarnaast, het tooltje waarmee ze die waarden meten, is niet te ijken. Vraag maar eens naar de papieren van die Tintman. Kunnen ze niet overleggen.
Meestal hebben ze een bepaalde waarde waar de ramen aan moeten voldoen wettelijk. 50% moet de doorlaatbaarheid minimaal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |