Zoals?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen om te doen onder de douche.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef WillFerrel het volgende:
Ik pis alleen in de wasmachine.
Lichamelijk gehandicapten. In zo'n badstoel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
wie plast er zittend onder de douche?
Ze doelt op seks. De viezerik.quote:
Dat is weer eens wat anders dan appelhappen in een emmerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:39 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik laat ook soms de goudvissen los in het toilet en dan vang ik ze met mijn mond.
Hoe zie je dat voor je? Liggend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo, je pist altijd toch al over die wratten op je kut?!
Ha dat deed ik vroeg wel eens met mijn hamster maar die is doodquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:39 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik laat ook soms de goudvissen los in het toilet en dan vang ik ze met mijn mond.
SSB denkt dat het plasgaatje van vrouwen strak naar voren is gericht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Liggend?
Met pics.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat seks is?
Mijn goudvissen ook hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ha dat deed ik vroeg wel eens met mijn hamster maar die is dood
Beetje zoals tubgirl denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Liggend?
Dan verwijs ik je door naar het Elle forum. Op FOK! heeft niemand seks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat seks is?
appelhappenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan appelhappen in een emmer
quote:
hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
appelhappenwat vond ik dat goor vroeger zeg! met je bakkes in zon volgekwijlde teil brrr
Dat is een manier. Je mag ook elkaar boos aankijken en zeggen: Berijd me vuile kut hoer!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Is het waar dat je tegen elkaar aan moet wrijven, lief moet kijken en cowabunga roepen?
Gaat ze dan met een ongewassen auto over je heen rijden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Dat is een manier. Je mag ook elkaar boos aankijken en zeggen: Berijd me vuile kut hoer!!
Wat jij wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |