Dit "e:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
kk stoer mattie zoeen kk zwerver dissen dat zal em lere die kk skooier hahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Heel goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik ging vandaag weer boodschappen doen en wat denk je staat er weer zo'n schooier voor de winkel
met een plastic bekertje om geld te vragen![]()
Heb hem flink de waarheid gezegt dat hij maar moest werken voor zn centjes![]()
Ook gelijk ff de baas geroepen van de winkel dat ik daar niet van gedient was dat geschooi.
de politie heeft hem weggestuurt![]()
Klacht :mensen die voor de ah lopen schooien om geld
TS is een 'Jah' zegger.quote:Relatie goed en jah ik heb een relatie
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Koop van je bespaarde centjes maar een cursus werkwoorden vervoegen.
Ik keek en moest meteen denken aan een crackhoer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef beware_reageerd het volgende:
TS bedankt voor je FoBo.
Weet ik eindelijk ook eens hoe stumpers eruit zien.
dat zeg je nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef Schobbejak. het volgende:
Falers idd.. hier staat ook altijd zo'n snol elke dag van 1 tot 8 voor de supermarkt..
Ik heb haar al vaak het advies gegeven om op die tijden gewoon te gaan werken, maar ze is godverdomme te lui om t te doen
KANKERHOER!
Zelfs de kat sprong van mijn bureau.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik keek en moest meteen denken aan een crackhoer.
Katten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zelfs de kat sprong van mijn bureau.
Ohja, TS leer eerst eens het nagelbijten af.
Niet dat je ervan opknapt, maar dan haal je bier niet zo onderuit.
Is namelijk drankmisbruik.
Danny! Danny! Ik ben niet gediend van volwassen tokkies die niet eens in staat zijn werkwoorden juist te vervoegen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Ik ging vandaag weer boodschappen doen en wat denk je staat er weer zo'n schooier voor de winkel
met een plastic bekertje om geld te vragen![]()
Heb hem flink de waarheid gezegt dat hij maar moest werken voor zn centjes![]()
Ook gelijk ff de baas geroepen van de winkel dat ik daar niet van gedient was dat geschooi.
de politie heeft hem weggestuurt![]()
Klacht :mensen die voor de ah lopen schooien om geld
Net alsof mijn WhiteTiger1.rar nog niet is voltooid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef Buschetta het volgende:
Major backfire topic alert....
verwacht een verwijderd fotoboek
Dat zou de houdbaarheid en levenduur van heel internet behoorlijk kunnen verlengen.quote:
Interessante theorie. Wat je wilt zeggen is dat TS een schizofrene crackhoer is die voor de AH staat en een van haar persoonlijkheden veroordeeld haar en opent een topic op Fok.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dat zou de houdbaarheid en levenduur van heel internet behoorlijk kunnen verlengen.
Volgens mij is TS gewoon diegene zelf die voor de deur staat met dat bekertje en ziet ze/het dit als dagboek.
Moet toch ergens je belevenissen van de dag kwijt.
Volgende keer toch maar weer bij de AA of Jellinek doen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Interessante theorie. Wat je wilt zeggen is dat TS een schizofrene crackhoer is die voor de AH staat en een van haar persoonlijkheden veroordeeld haar en opent een topic op Fok.
Dus in feite heeft ts zichzelf laten arresteren. Dat doen die patienten wel vaker..
Erg interessant
Je staat ertussen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef Barca. het volgende:
Ik woon in Barcelona. en hier lopen heel van van die mensen rond die de hele dag om geld lopen te bedelen. Ik reageer er al helemaal niet meer op..
volgens mij stond ts voor de deur en was niet gediend van een kakker die hem een euro, per ongeluk net naast zijn foambeker, gooide.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:28 schreef Aethereal het volgende:
"gedient was"![]()
Cursusje Nederlands iets voor jou, TS?
gezegtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:28 schreef Aethereal het volgende:
"gedient was"![]()
Cursusje Nederlands iets voor jou, TS?
Nee, ik ook niet. Maar dan is er altijd nog het sociaal vangnet en wordt er voor je gezorgd. Zwerven in Nederland is een keuze. Maak die keuze, maar val mij er dan niet mee lastig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:57 schreef zovty het volgende:
De tering he, soms ben jij best een zuur kreng.
Geef die tjap gewoon wat muntjes, hij blij en jij krijgt een goed gevoel.
En dat over dat hij zou moeten werken voor z'n centjes slaat nergens op. Zou jij iemand aannemen zonder vast woon- verblijfplaats, zonder (geldige) verblijfsvergunning, verslaafd aan alles en nog wat en de nodige psychische stoornissen? Nee, ik ook niet.
Slapen jij, over 4 uur moet je opstaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar dan is er altijd nog het sociaal vangnet en wordt er voor je gezorgd. Zwerven in Nederland is een keuze. Maak die keuze, maar val mij er dan niet mee lastig.
Want jij kent er 1?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Ik keek en moest meteen denken aan een crackhoer.
En een crackhoer als moeder?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:55 schreef Multivitamine het volgende:
TS HEEFT EEN ZWERVER ALS VADER!!1!!
QFTquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:40 schreef Motar het volgende:
TS is bang voor concurrentie?
[ afbeelding ]
Doe niet zo moeilijk mens, je mag je er best aan irriteren maar om nou helemaal de winkel leiding erbij te halen is dan wel weer erg over the top?
Niet iedereen vraagt om een zwervers leven, er zijn gevallen bij die er vrij weinig aan kunnen doen!
Leer hier maar wat van:
Wow goede reactiequote:Op woensdag 31 maart 2010 00:40 schreef Motar het volgende:
TS is bang voor concurrentie?
[ afbeelding ]
Doe niet zo moeilijk mens, je mag je er best aan irriteren maar om nou helemaal de winkel leiding erbij te halen is dan wel weer erg over the top?
Niet iedereen vraagt om een zwervers leven, er zijn gevallen bij die er vrij weinig aan kunnen doen!
Leer hier maar wat van:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |