dan moeten ze wel héél wanhopig slecht zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 17:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo ik heb weer wat spelertjes te koop staan, waaronder twee uit mn beginteam. Iemand met een team als dat van Robar interesse?
beginteamquote:Op woensdag 7 april 2010 18:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan moeten ze wel héél wanhopig slecht zijn
Ik ken alleen deze kant, tis niet de eerste keer...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij hebt t van de andere kant mee gemaakt.Das veul minder leuk maar ook dat ken ik.
[..]
Heet er eentje toevallig Aissati of Sulejmani? Die zouden namelijk nog wel mee moeten kunnen komen in mijn team.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan moeten ze wel héél wanhopig slecht zijn
Het zou ook raar zijn als ze niet geïnteresseerd zouden zijn!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:50 schreef Flappekz het volgende:
Jottem, de scouts zijn geinteresseerd in mn jeugdspeler
Ik zou awards wel weer leuk vinden.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Niemand ideeën voor awards trouwens? Of gewoon geen animo?
Was het de bedoeling dat we de suggesties hier posten dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Iedereen is weer even stil door het woord piemel, geef ze vijf minuten en dan komen ze wel weerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Robar het volgende:
Jongens, het begint me op te vallen dat het vaak stil wordt nadat ik gepost heb.![]()
whehehe, piemels, 5 minuten en komen in 1 zin. Good jobquote:Op donderdag 8 april 2010 12:27 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Iedereen is weer even stil door het woord piemel, geef ze vijf minuten en dan komen ze wel weer
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]
whehehe, piemels, 5 minuten en komen in 1 zin. Good job
Voor mij is zo een seizoen als deze ook de eerste keer. De counter werkt blijkbaar erg goed met die nieuwe ME!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze kant, tis niet de eerste keer...
Er is zeker wel animo voor all1 ben ik niet zo goed in t verzinnen van leuke awards.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
quote:
als er geen ideeën zijn, kun je dan niet eventueel wat oude awards recyclen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Vast en zeker wel, zal eens kijken! Heb m'n tentamens achter de rug, dus kan vast wel wat tijd vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als er geen ideeën zijn, kun je dan niet eventueel wat oude awards recyclen?
Had ik ook al.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:50 schreef Flappekz het volgende:
Jottem, de scouts zijn geinteresseerd in mn jeugdspeler
Ik ga weer voor de naaimachine awardquote:Op donderdag 8 april 2010 18:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vast en zeker wel, zal eens kijken! Heb m'n tentamens achter de rug, dus kan vast wel wat tijd vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |