Same herequote:
quote:Hallo daar,
: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Positiespel.
Als het gaat over Passen, heeft de potentie om waardeloos te worden.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat de potentie heeft om redelijk te worden in Scoren.
Oké, ik kom binnenkort bij je terug met meer trainingsverslagen.
Maar dit slaat alles...quote:
Gewoon lezen, dat helpt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat staat er ja maar als mijn wedstrijd vrijdag is gespeeld en ik heb zo een zelfde TU als iedereen. Zal er lijkt me wel wat meer aan de hand zijn. Denk je ook niet?
Dat stuk wat jij plaats bij die informatie die je ziet, staan totaal los van elkeer.quote:06-04-2010 Bepaalde informatie jeugdwedstrijden is momenteel niet beschikbaar
Vanwege een fout in de databasetabel is op dit moment bepaalde informatie (zoals spelerratings) van jeugdwedstrijden die zijn begonnen voor 06.50 uur HT-tijd niet toegankelijk.
Deze informatie is niet verloren. Het duurt alleen even om e.e.a. weer toegankelijk te maken. We zijn ermee aan de slag, maar het zal waarschijnlijk de hele dag duren om het op te lossen (en misschien zelfs wel langer).
Het bericht is onlangs bewerkt, dus de vertaalde versie is misschien niet compleet. Daarom wordt ook de originele versie getoond:
Because of an error in a database table some youth match info (player ratings, player names in training reports etc) is not there for matches started earlier than 06.50 today.
This information is not lost - but it will take some time to get it accessable again. We are working on this, but it will probably take all day at least.
Ja jij hebt t van de andere kant mee gemaakt.quote:
Knap dat ze zo een grote verandering doorvoeren en dat ze dan spontaan ook een andere los ervan staande error krijgen. Ik ben geen computer deskundige maar vind t veul te toevallig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon lezen, dat helpt.
[..]
Dat stuk wat jij plaats bij die informatie die je ziet, staan totaal los van elkeer.
Dus het is een complot?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij hebt t van de andere kant mee gemaakt.Das veul minder leuk maar ook dat ken ik.
[..]
Knap dat ze zo een grote verandering doorvoeren en dat ze dan spontaan ook een andere los ervan staande error krijgen. Ik ben geen computer deskundige maar vind t veul te toevallig.
Ach. Ik heb eens bij het vervangen van de autoradio blijkbaar een draadje beschadigd waardoor een snelheidssensor bij mijn linkervoorwiel het niet meer deed, waardoor mijn snelheidsmeter het niet meer deed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja jij hebt t van de andere kant mee gemaakt.Das veul minder leuk maar ook dat ken ik.
[..]
Knap dat ze zo een grote verandering doorvoeren en dat ze dan spontaan ook een andere los ervan staande error krijgen. Ik ben geen computer deskundige maar vind t veul te toevallig.
Hoe de fuck doe je dat nou weer!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach. Ik heb eens bij het vervangen van de autoradio blijkbaar een draadje beschadigd waardoor een snelheidssensor bij mijn linkervoorwiel het niet meer deed, waardoor mijn snelheidsmeter het niet meer deed.
slopelquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe je dat nou weer!!![]()
Nouja je begrijpt iig wat ik bedoelde.
Nee. De verbastering van Opel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat een combi van sloper en simpel?
Ik ga het proberen denk ik. Weer eens wat andersquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kijk het iig eerst even aan! Meestal vallen de 'grote' veranderingen in de praktijk ook wel mee! Maar ik zou het alleen maar toejuichen als spelen met 2 centrale middenvelders een reële optie zou zijn!
Ik vroeg me al af of dat nog bestond!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Angus Innes van Kein Geloel is eerste geworden in de Gouden Schoen met 26,5 punten.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
quote:Kopdorp-speler Janco Blaas kreeg geel na een zware overtreding. Het leek erop dat de knie van András Szóda wel een paar dagen dik zou blijven, maar gelukkig voor BULDOZER wierp hij zich met bandage weer gewoon in de strijd. Bij rust stond er 0-0 op het scorebord. BULDOZER had het meeste balbezit, namelijk 65 procent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast was zo ongeveer 30x sterker
Op z'n Duits![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Robar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast was zo ongeveer 30x sterker
Op z'n Duits
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef The_Hives het volgende:
op zn Duits? Dat is op zn Grieks maar dan met snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |