quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ik had niet eens door dat ie daar op doelde.
Nee dat heb ik niet gedaan. Ik heb enkel 1x wat op de FP gesnuffeld verder heb ik Fok! met rust gelaten.
Welcome back....quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ik had niet eens door dat ie daar op doelde.
Nee dat heb ik niet gedaan. Ik heb enkel 1x wat op de FP gesnuffeld verder heb ik Fok! met rust gelaten.
Geil.... te meer omdat ik hem pas vorige maand zelf had verkochtquote:Money for former player
Your team has received 95 720 ¤ because Giovanni Blasi (236873728), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 393 000 ¤.
Ik probeer, omdat ik naar de VII ga, veel geld over te houden voor trainees. Verjonging komt later nog wel.quote:Mieczysław Latacz [playerid=124607099]
30 years and 81 days, Next birthday: 07-05-2010
Born in: Polska
In inadequate form, solid stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has solid experience and poor leadership abilities.
Owner: 1.FC TÜRKIYEMSPOR (since 30-05-2009 (2/39), 2s 12wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 27 960
Wage: 15 084 ¤ (12 570 ¤) /week including 20% bonus 241 344 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: weak
Winger: solid Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: weak
Deadline: 06-04-2010 13:40
Asking price: 800 000 ¤
Highest bid: 816 000 ¤ by FC Mattheus Eugenius
Bidding is finished!
Ik lieg nooit en zeker niet over Fok!quote:
Thx!quote:
Geef mijn portie maar aan fikkie dan!quote:Tijd voor piemels
Das een leuk extratje ja!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geil.... te meer omdat ik hem pas vorige maand zelf had verkocht
Oeh dat zal je genoeg geld gaan kosten dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo...tweede mid binnen
[..]
Ik probeer, omdat ik naar de VII ga, veel geld over te houden voor trainees. Verjonging komt later nog wel.
Edit: Overigens ga ik twee van mn 3 mids specifiek uitgekozen op winger zodat ik de keuze heb tussen 4-3-3 met 1 2 of 3 middenvelders ipv vleugelspelers.
Jij laat er liever een hond in bijten?quote:
Bijten niet maar ze hebben wel een lenigere tong!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij laat er liever een hond in bijten?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZIE JE WEL!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijten niet maar ze hebben wel een lenigere tong!
Zo kwam je klaar oid?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:51 schreef Robar het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ZIE JE WEL!!!!!!!
![]()
Eindelijk een nieuwe (goed) keeper aangeschaft
Dat valt dus wel mee want ik begin dus met oudjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das een leuk extratje ja!
[..]
Oeh dat zal je genoeg geld gaan kosten dan!
ps Leuke speler trouwens!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:22 schreef Gijs_ het volgende:
Oh, en om een beetje ontopic te blijven... http://dlisted.com/node/36741Geile chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Als het over piemels gaat . . . . .quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo kwam je klaar oid?![]()
Op naar een uitstekend of hoger!
Blijkbaar wel gezien je reactie!quote:
Ik bedoelde t ook opbouwend.quote:Geef me ff een paar maanden voor betere spelers
Alhoewel ik zeer tevreden ben over de pareltjes die ik voor bedragen varierend van 1.000 euro tot 30.000 euro heb aangeschaft. Even kijken welke ik zelf helemaal optrain en welke ik ga verkopen volgend seizoen.
Dat weet ik maar ook die kunnen veel geld kosten. Kijk naar mijn aankoop van zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee want ik begin dus met oudjes
quote:
quote:It's me. I have a few things to tell you about the team.
is probably weak at Defending at this moment in his development.
About - he's still got a few things to learn overall, but you won't see any spectacular improvements there.
It’s not part of our current training focus, but you should know that has the potential to reach weak when it comes to Scoring.
Thanks for listening. Now I'm sure you have other things to attend to.
Ja daar heeft iedereen last van volgens mij. Ik heb t ook en ergens anders hoorde ik dezelfde klacht.quote:
Dat van vandaag was gepland, iets met nieuwe orders en zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar heeft iedereen last van volgens mij. Ik heb t ook en ergens anders hoorde ik dezelfde klacht.Zal wel met de troubles van vandaag te maken hebben.
tentamens zijn veel belangrijker! Geen probleem lijkt mij zo! Ik zal er zelf ook even over na denken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef Gijs_ het volgende:
Wat betreft de awards, ik wil er best even wat van maken weer, maar zit nu nog in een tentamenweek! Als iedereen met een goed/leuk/origineel idee voor een award me even een PM stuurt? Dan zal ik kijken wat ik kan doen.
En dan merk ik gelijk aan de animo wel of het überhaupt de moeite wel waard is, dus schroom niet!
Klopt all1 was die bug vervolgens niet geplandquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat van vandaag was gepland, iets met nieuwe orders en zoMaar de trainingsrapporten zijn bij mij ook behoorlijk bagger ja!
quote:06-04-2010 Bug in jeugdwedstrijden van 09.00 uur
Door een bug in de jeugdwedstrijden die gepland stonden voor 09.00 uur HT-tijd vandaag hebben alle teams gespeeld met een 5-5-0-opstelling. Helaas kunnen we de wedstrijden niet over laten spelen, dus we kunnen er niets meer aan veranderen. De bug is nu opgelost en zal niet meer optreden, maar we begrijpen dat de betrokken managers hier bijzonder weinig aan hebben....
Let op: deze bug heeft dus alleen maar betrekking op de wedstrijden die precies om 09.00 uur vandaag begonnen zijn.
06-04-2010 Bepaalde informatie jeugdwedstrijden is momenteel niet beschikbaar
Vanwege een fout in de databasetabel is op dit moment bepaalde informatie (zoals spelerratings) van jeugdwedstrijden die zijn begonnen voor 06.50 uur HT-tijd niet toegankelijk.
Deze informatie is niet verloren. Het duurt alleen even om e.e.a. weer toegankelijk te maken. We zijn ermee aan de slag, maar het zal waarschijnlijk de hele dag duren om het op te lossen (en misschien zelfs wel langer).
Het bericht is onlangs bewerkt, dus de vertaalde versie is misschien niet compleet. Daarom wordt ook de originele versie getoond:
Because of an error in a database table some youth match info (player ratings etc) are not accessible for matches started earlier than 06.50 today.
This information is not lost - but it will take some time to get it accessable again. We are working on this, but it will probably take all day at least.
Alleen voor wedstrijden die om 09.00 zijn gespeeld.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tentamens zijn veel belangrijker! Geen probleem lijkt mij zo! Ik zal er zelf ook even over na denken!
[..]
Klopt all1 was die bug vervolgens niet gepland
[..]
Dat staat er ja maar als mijn wedstrijd vrijdag is gespeeld en ik heb zo een zelfde TU als iedereen. Zal er lijkt me wel wat meer aan de hand zijn. Denk je ook niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen voor wedstrijden die om 09.00 zijn gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |