ja en chill en met bitches terwijl ik met de negers op straat hang DAN WATquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:01 schreef BazzieK het volgende:
Je gebruikt het ov en leeft op een dieet van gefrituurde snacks en pizza's dus.En dan over anderen klagen.
lwadanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
De 1e gaat over WillFerrel!
kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:04 schreef Karzai het volgende:
Mij gebeuren dat soort dingen nooit !, je hebt gewoon geen autoriteit
Ik zie het verband tussen de samenvatting en de TT niet.quote:
ach alsof ze uberhaubt iets van me verstaan daarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:06 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Als jij zo dingen vraagt, zou ik het ook vertikken!
Dan is het toch niet zo gek dat 'ie niet gesneden was?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ach alsof ze uberhaubt iets van me verstaan daar
Nou, alleen een kadaver kan zoeen baantje niet uitvoeren!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen de samenvatting en de TT niet.
ik vind het ook niet gek, wel vervelendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo gek dat 'ie niet gesneden was?
dat iedereen zo zegt: Ja man hun zijn kk debielquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Karzai het volgende:
Vertel nou gewoon eens wat je nou eigenlijk wil?
Heej joh, dat zijn de garpen van TheKC!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
TOETTOET WILLFERRELL ZAG DIT TOPIC EN REED VOORBIJ
Die is nu lasagne verdi aan het bikken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heej joh, dat zijn de garpen van TheKC!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dat een vatsig menneke zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die is nu lasagne verdi aan het bikken.
Nee, hij vind het viessss.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat moet dat een vatsig menneke zijn!
HEY JONGENS IK QUOTE EEN FAALHAAS.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
TS is niet alleen een faalhaas hij trekt ook andere faalhazen aan.

jij zit ook in dit topic hoor kadaverquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
TS is niet alleen een faalhaas hij trekt ook andere faalhazen aan.
HAHAHAHA WAT EEN FAALHAAS LOLOLOLquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HEY JONGENS IK QUOTE EEN FAALHAAS. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kan mij dat tyfus werk van hun schelen ze moeten gewoon dat klusje uitvoeren zoals het moet einsteinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef Stekelbees het volgende:
Wtf zeik je? Werk is werk. Beter dan een uitkering trekken, eh.
Het gaat er hier niet om of iemand wel of niet werkt maar over of als iemand werkt hij of zij dan met een onrendabele kan omgaan. Dat de pizza koerier dus TS verstaat als hij mompelt dat de pizza gesneden moet zijn, dat de medewerker van de snackbar begrijpt dat er twee kroketten in de bestelling moeten als TS twee vingers opsteekt. Dat de bus chauffeur begrijpt dat als TS stoppen bedoelt hij zijn middelvinger opsteekt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef Stekelbees het volgende:
Wtf zeik je? Werk is werk. Beter dan een uitkering trekken, eh.
kiek dezen man dingen snappen danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het gaat er hier niet om of iemand wel of niet werkt maar over of als iemand werkt hij of zij dan met een onrendabele kan omgaan. Dat de pizza koerier dus TS verstaat als hij mompelt dat de pizza gesneden moet zijn, dat de medewerker van de snackbar begrijpt dat er twee kroketten in de bestelling moeten als TS twee vingers opsteekt. Dat de bus chauffeur begrijpt dat als TS stoppen bedoelt hij zijn middelvinger opsteekt.
TS vouwt pizza dubbel omdat hij niet snapt dat/hoe je hem ook zelf kan snijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
vraag ze nadrukkelijk SNIJ-DE-PIZZA, ze bezorgen hem en watskeburt? hij is niet gesneden, ik zucht, vouw de pizza dubbel en geniet met mijn ogen dicht tot tien tellend
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
TS vouwt pizza dubbel omdat hij niet snapt dat/hoe je hem ook zelf kan snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je je rechterhand viezerik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest lachen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik kom met de schrik vrij, ik was erg geschrokken!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |