en, vond je et wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was 23 geloof ik dat ik het voor het eerst probeerde...
Aha dus......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:29 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
sowieso wiet is zeker lekkerder dan tabak. Vind je et gek dat een je 22 tabbies krijgt voor de zelfde prijs als een gram santa
hij sloot net mijn topic met de zin: "hoi fansquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SWJ komt nog wel eens lang met een post als
[..]
maar die moet je gewoon negeren
swjquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SWJ komt nog wel eens lang met een post als
[..]
maar die moet je gewoon negeren
En meteen kotsen Naatje??quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, geblowd of iets in die richting, en afgelopen zondag was mijn eerste biertje, daarvoor nog geen alcohol opgehad
Hoe nam je lever het?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, geblowd of iets in die richting, en afgelopen zondag was mijn eerste biertje, daarvoor nog geen alcohol opgehad
Boaaah,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:31 schreef AskMe het volgende:
[..]
hij sloot net mijn topic met de zin: "hoi fans"
!
en maandag werd meneer wakker in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, er was niks aan het handje, alleen bier is in het begin vies, dus ik ben maar tot de helft van het glas gekomenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:31 schreef AskMe het volgende:
[..]
hij sloot net mijn topic met de zin: "hoi fans"
!
zo zo stoere jongenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er was niks aan het handje, alleen bier is in het begin vies, dus ik ben maar tot de helft van het glas gekomen
lul nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog nooit geblowd, gerookt en ik heb nog maar 1 glas champagne gehad.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er was niks aan het handje, alleen bier is in het begin vies, dus ik ben maar tot de helft van het glas gekomen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, alcohol drinken is niet stoer
BSquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:34 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
dat herken ik wel (in het begin voor mij idem dito)
En dan zijn er van die falers die zeiden dat hun eerste biertje lekker was, niet geloven je moet het leren drinken
Ik vannacht nog...quote:
Dat jij nou uit het vmbo millieu komt waar iedereen op zijn 14e al ligt te zuipen en te neuken en te blowenquote:
waarom dronk je dan dat 'vieze' bier?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, alcohol drinken is niet stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |